5 שנים ago

עדכון שוק 6-11 : עליות בשווקים, האם שינוי מגמה בקרוב?

Jonathan Berger נוב 6, 2018 17:20

2017 הביאה את שוק הקריפטו לתודעה הקולקטיבית, אבל הירידות של 2018 החליפו את ההתלהבות בחוסר ודאות. האם מגמה זו יכולה להשתנות עוד השנה?

עליות שערים החזירו השבוע את הצבע הירוק לשוק, שער הביטקוין מטפס והאלטים חגגו והזכירו לנו ימים שכבר הספקנו לשכוח. בהחלט ייתכן שעונת אלטים נוספת בפתח שכן הגרפים של חלק מהאלטים מראים שינוי מגמה. סוף השנה קרב ועדיין קיים סיכוי לסיים  שהשוק יתאושש מעט אחרי שנה דובית במיוחד.

ההיסטוריה לא חוזרת על עצמה באותו האופן, אבל אם להסיק מהתנהגות השוק בעבר, יש עוד זמן  עד לסוף התיקון ולשינוי מגמה אמיתי שמעבר לניתוח הטכני. עם זאת, שוק הקריפטו אינו שוק צפוי ולצד הקושי בחיזוי מגמות, נראה שהאקוסיסטם ממשיך להאיץ וחברות גדולות נכנסות לתחום בכל שבוע ומגייסות הון לטובת פיתוח התשתיות של השוק. בנוסף, בהירות רגולטורית מתחילה להתגבש ומדינות רבות כבר החלו להסדיר את נושאים שונים הנוגעים לפעילות בתחום.

לסיכום, השוק מסמן מגמה מעורבת שמשעירה משקיעים בחוסר ודאות מצידה האחד, וממלאת אותם מצדה השני. במצב הזה הייפ תקשורתי נוסף בהחלט יכול להרים נחשול קריפטו נוסף.

שווי השוק 214 מיליארד דולר | הדומיננטיות של ביטקוין:  51.9$, ירידה של כ-2% משבוע שעבר.

חדשות קריפטו מהעולם

ג’יי.פי מורגן: “אנחנו מאמינים גדולים באתריום” – מבין המטבעות הדיגיטלים הרבים, בחרה ג’יי.פי מורגן לשבח את אתריום, שעל בסיס הטכנולוגיה שלה יכולה החברה לבסס פתרונות לבעיות הקיימות בתוך תאגידים.

מנכ”ל ביטמקס שוב דובי, הפעם עבור ביטקוין שלו הוא צופה ירידה ל- 2000$ – מנכ”ל ביטמקס, ארתור הייז, מאמין כי היעדר התנודתיות היחסית של ביטקוין דומה לתבנית מסחר שראינו ב- 2014 ויכולה לגרור את ביטקוין לירידות נוספות עד 2000$ לדבריו.

סטודנט שהצליח להפוך K5$ ל- K800$ במסחר, חייב עכשיו K400$ למס הכנסה – סיפור חמוץ מתוק שקרה לסטודנט מקליפורניה מתמצת את סיפורם של רבים שסחרו בשוק הקריפטו מבלי לעשות תכנון מס מתאים. הסטודנט הצליח לייצר לעצמו הון לא מבוטל תוך כדי מסחר במטבעות, רק כדי להבין בדיאבד שהוא בסוף נשאר חייב מיסים בגובה של K400$. עכשיו הוא מחפש דרך לצאת מהבוץ.

Bakkt תתחיל את פעילותה כמסלקה לנכסים דיגיטליים זירת המסחר תשתף פעולה עם ענקית המסחר אינטרקונטיננטל (ICE), זאת על מנת לספק שירותי סליקת נכסים דיגיטליים אשר יעודדו את המשקיעים המוסדיים להצטרף לשוק הקריפטו.

לטט’ר יש בנק חדש באיי בהאמה – הבעלים של המטבע טט’ר הודיעה כי החברה פתחה חשבון בנק חדש שאליו הופקדו $ 1.8 מיליארד דולר והוא מקווה שזה ישים סוף לחוסר היציבות של המטבע.

נאסד”ק ומורגן סטנלי עוברים למחקר – המוסדות המסורתיים מביעים כעת גם הם עניין בתעשייה המתהווה. מורגן סטנלי אפילו טוען כי הפתרון שלה יכול לפתור את בעיית המניפולציה על המחירים שאתה מתמודד שוק הקריפטו.

גרפים

ביטקוין

נסחר סביב 6400$ מגמה עולה השבוע התנגדות ב- 6500$ תמיכה ב- 6200$ ניתן לראות שהמשולש נפרץ לא רחוק מהאזור שסמנו בעדכונים קודמים מבחינה טכנית נראה שיש ניסיון לפרוץ מעלה בטווח הקצר ונראה שבהמשך ההתנגדות ב- 6800$ דיי חזקה.

אתריום

אל מול הדולר נסחר סביב 210$ ההתנגדות ב- 220$ עומדת למבחן. בטווח הזה תמיכה ב- 200$.

 


אל מול ביטקוין נסחר סביב 0.032BTC התנגדות בטווח הזה ב- 0.034BTC תמיכה ב- 0.03BTC.

ביטקוין קאש

אל מול הדולר שבוע חיובי מאוד השער מזנק מ- 420$ ל- 600$ ונראה שישנו מהלך לנמצא בהתהוות. נסחר סביב 600$ התנגדויות נפרצות ונפח המסחר במגמת עלייה. התמיכה במהלך התיקונים היא סביב 500$ וההתנגדות הבאה ב- 650$.

אל מול ביטקוין נסחר סביב 0.093BTC בדרך לבדוק את ההתנגדות ב- 0.1BTC העליות חדות מגיעות בעקבות הפיצול הצפוי שכצפוי משפיע גם על המסחר.

דאש

אל מול הדולר נסחר סביב 170$ בניסיון לפרוץ מעלה את ההתנגדות סביב 180$ תמיכה בטווח הזה ב- 160$.

DASHUSD by Stompy1942 on TradingView.com


אל מול ביטקוין לאחר אישורה של התמיכה ב- 0.023BTC השער ממשיך לעלות. נסחר סביב 0.026BTC והשוק בוחן את ההתנגדות בטווח הזה.

DASHBTC by Stompy1942 on TradingView.com

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook