5 שנים ago

עדכון שוק 5-9

Jonathan Berger ספט 5, 2017 19:08

לאחר כמעט חודשיים של עליות חדות בביטקוין ובכלל בשוק הקריפטו, מלבד תיקונים קטנים ביולי אוגוסט, הגיע התיקון המשמעותי המיוחל. הטריגר היה הודעת הבנק המרכזי בסין לעצור את השתתפות אזרחי סין בהנפקות ICO. ההודעה השפיע על כל שוק הקריפטו: החל בתיקון חד של ביטקוין שאבדה כמעט 1000$ בשער, ובמטבעות האלטים שהגיבו בהתאם, רוב האלטים ירדו ירידה יותר משמעותית שכללה איבוד ערך מול הביטקוין. ההודעה מסין לא ברורה עדין ולא ידוע איך היא תשפיע על השוק ועל שוק ה- ICO בפרט.

הרבה ידיים חלשות מושפעות מתגובת השרשרת והפאניקה שנוצרה, וזו התוצאה. מבחינת הגרף, התיקון נראה בריא עד כה. מכאן חשוב לראות שהתמיכה מחזיקה ונשיג התייצבות.

את ההשפעה הישירה ספגו פרויקטים הקשורים לפלטפורמה של NEO, האתריום הסיני, אשר ביטלו או דחו למועד לא ידוע את המכירה לציבור שלהם. חלקם אף זיכה את אלה שכבר השקיע בהם. החדשות גרמו ל- NEO לאבד הרבה מערכו, העתיד לא ברור.

בשעות האחרונות ניכרת התייצבות בביטקוין אך עוד מוקדם להכריז על סיום הירידות.

Market cap all time high at 179 billion dollar, and the correction to 134B

 

ביטקוין

אזור ה- 5000$ הגיע מוקדם מהצפוי. הגבוה כל הזמנים ב4979$ לפי ביטסטאמפ ובחלק מהזירות גם מעל 5000$. משם קיבלנו תיקון חד של 15% עד לשערים סביב 4000$ שם התמיכות בלמו את הירידה לעת עתה. בעדכון הקודם דווחנו על תמיכות סביב ,3600$. נראה שבטווח הארוך אנחנו עדין במגמת עלייה כל עוד התמיכות יישארו באזורים הללו.

חדשות – אנחנו מתקרבים לנובמבר. שם הסכם ניו-יורק סגוויט X2 אמור לצאת לפועל – פורק ל- 2 מגה בלוק. הפורק המדובר עשוי ליצור ביקושים לביטקוין, זאת על בסיס מה שקרה עם ביקאש. כמו תמיד, יהיה מעניין בתקופה הקרובה. האקשן והפוליטיקה סביב הפורק בביטקוין טרם הסתיימו, אנחנו ברגיעה זמנית בלבד.

אתריום

מול הביטקוין: השער הושפע גם כמו רוב השוק וירד מהתמיכה של 0.08BTC עד לשפל (הנוכחי) ברמת 0.066BTC שם שכנה רמת תמיכה. כרגע אחרי תיקון נסחר סביב 0.071BTC. מהתיקונים הקודמים, סיכוי גבוה שאיתריום תיתמך כאן.

מול הדולר: נוצרה תקרה כפולה (double top) ברמת ההתנגדות סביב 400$ (תבנית דובית). התיקון הגיע עד לשפל של 260$ וכרגע השער נסחר סביב 300$. למעשה חזרנו לאזורי התמיכה שהיו באמצע אוגוסט

לייטקוין

מול ביטקוין שער לייטקוין במגמה עולה בגרף היומי. סיכוי שמתבשלת W אחת גדולה (תבנית שוורית). כפי שדווח בעדכונים האחרונים, לייטקוין זוכה לביקוש יתר. אם זה למסחר או לגידור מול הביטקוין.

השער הגיע בשיא עד 0.0189BTC שם שוכנת רמת התנגדות. משם וביחד עם הסנטימנט השלילי בשוק, לייטקוין תיקנה עד 0.0151BTC . בסך הכל נראה תיקון בריא אחרי עלייה מהירה.

מול הדולר לייטקוין שברה שיא חדש, ברמת 94$, קרוב מתמיד לרמה הדמיונית של 100 דולר ללייקוין אחד. המגמה בדולר מעורבת, אחרי תיקון עד 62$ והתייצבות ברמת 70$ בשעות האחרונות.

ביטקוין קאש

אחרי תיקון מתמשך ומגמה שלילית (בעיקר בימים בהם ביטקוין שברה שיאים). השער מתייצב סביב 0.12BTC . מבחינת הגרף – השער נראה דיי יציב.

מול דולר השער הושפע כמו כל הירידות בשוק, והגיע עד 460$ שפל של החודש האחרון. מאז התייצב מעל 500 דולר.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook