3 שנים ago

עדכון שוק 30-8

Jonathan Berger אוג 29, 2017 23:36

ביטקוין ממשיכה בראלי ביומיים האחרונים, ובשעות האחרונות עולה לשיא חדש. השבוע נרשם שיא חדש בשוק גם מבחינת מחזורי המסחר. שוק הקריפטו מגיע למארקט קאפ חלומי של 164 מליארד דולר!

סגוויט, הפכה להיות חלק בלתי נפרד מביטקוין, ועכשיו נותר לחכות לפיתוחים שיתמכו בהויביאו איתם שיפורים לביטקוין. בגזרת האלטים נרשמה התאוששות, ושבירת שיאים של מטבעות רבים. כמעט בכל מדיה מדברים על ביטקוין, בלוקצ’יין וגם על תופעת ה- ICOs. המתיחות העולמית עם צפון קוריאה רק מוסיפה שמן למדורה.

השוק ממשיך לצמוח ונדמה ששום דבר לא יעצור את החגיגה. היתרון של ביטקוין בהיותו משאב מוגבל – קיימים כיום קצת יותר מ- 16 מליון מטבעות מתוך ה21 מליון שיהיו קיימים איי פעם.

מקורבים לפוטין הציעו לגייס 100 מליון דולר עבור הקמת חוות כריה לביטקוין ברוסיה, מהלך כזה עשוי להטות את הכף בשוק הכורים, שוק הנשלט כמעט כולו ע”י סינים.

 

בתחום הגיוסים והנפקות, גם ההודעה של ה- SEC האמריקאי לא השפיעה על הביקושים לגיוסים, אלה מסתיימים תוך זמן קצר. בנוגע להנפקות אנו שוב מזכירים כי ההשקעה מאוד ספקולטיבית, יש לחקור כמו שצריך לפני כניסה להשקעה.

בסין, הרגולטור הודיע שיבחן את עניין ה- ICO . ההודעה יצרה בהלה וגרמה לשער NEO “האתריום הסיני” לצנוח כ- 25% תוך מספר שעות. רוב הגיוסים שהיו מתוכננים להיות על הפלטפורמה של ניאו נדחו לעת עתה והמשקיעים הגיבו בהתאם.

ההודעות הללו מזכירות הודעות דומות שהיו בעבר. ההודעות יצרו פאניקה בטווח הקצר, והתגלו כמניפולציה זולה לאחר מכן. מעניין יהיה לראות איך השוק יתמודד עם המקרה הנוכחי של ניאו.

ביטקוין

הגרף היומי מצביע על עליה חדה עם תיקונים (חדים) שיוצרים אצל הסוחר היומי המון בלבול ותנודתיות. לדוגמה, בשבוע החולף חזינו בתמיכה חזקה בשערי 4000$ שהגיעה למרות המעידה הקצרה לשער 3600$ החזרה המהירה נתנה לשוק בטחון להמשך הדרך, עד לשיא החדש 4649$ . נכון לשעות האחרונות השער שוורי מאוד ולא מן הנמנע שנראה את 4,800 $ בקרוב מאוד.

אתריום

מול ביטקוין דווחנו בעדכון הקודם על התמיכה סביב שער 0.07 BTC. כעת השער נע סביב 0.08 BTC, משדר יציבות מול הביטקוין הנוסק.

מול הדולר הסיפור שונה. שער האיתריום במגמה חיובית, ומטפס לאט לאט לכוון שיא כל הזמנים הדולרי.

מונרו XMR

אחרי שבוע כזה, אי אפשר להשאר אדיש. מונרו הוא חביב המדור, אנו עוקבים ומנתחים אותו באופן תדיר בעדכונים שלנו.  המטבע שבר את שיא כל הזמנים מול הדולר וגם מול הביטקוין, תוך הצגת מחזורים יפים. השער נסק עד 0.0355 BTC ריצה שהחלה לא מזמן משער 0.012 , היה הניעור האחרון לפני הטיסה.

אחרי תיקון כרגע על 0.028BTC.

מול דולר השער נכנס למועדון 3 הספרות ועבר את 100$ בשיא הגיע ל- 150$ .

לייטקוין LTC

לייטקוין אחרי תיקון מתמשך מצאה קרקע בטוחה. כפי שדווח בעדכון רק לפני שבוע. לייטקוין נסקה משער 0.011BTC , החלה במגמה עולה נהדרת. כרגע המומנטום קצת עצר. התנגדות קשה באזור 0.015BTC במידה והאזור יפרץ יהיה מעניין..

לייטקוין – דולר: שיאים חדש. נסחרת מעל 60$. האם תתקבל בקרוב למועדון שלוש הספרות?

ביקאש BCH

אחרי העלייה החדה באים המימושים הכבדים. העלייה של הביטקוין פוגעת בעיקר בביטקוין קאש. נראה שהגמה למטה בטווח הקרוב (אלא אם נראה תיקון משמעותי בביטקוין). רמות השיא ב- 0.24 נראות פתאום רחוקות מאוד. מול דולר השער זהה בהתנהגות השלילית.

DASH דאש

בשבוע האחרון השער מטפס ופרץ את ההתנגדות שחכתה ברמת 0.08BTC כרגע עדיין נסחר באזורים האלה.

מול הדולר נשבר שיא כל הזמנים, לאחר שכבר היינו ב- 412$ ותיקון לרמת 360$ כרגע.

זיקאש ZCASH

זיקאש – ביטקוין: אחרי תיקון והתייצבות על השערים של אפריל האחרון, נראה שיש תמיכה רבה באזורים הללו. ההתנגדות הבאה סביב שער 0.07BTC

מול הדולר המגמה חיובית, זיקאש נסחרת סביב 270$. מההיבט הפונדומנטלי, Atomic Swaps היא אפשרות שתאפשר המרה בין זיקאש לביטקוין תוך שימוש בטכנולוגיית סגוויט.

 

 

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook