שנה 1 ago

עדכון שוק 26-7

Jonathan Berger יול 25, 2017 23:45

הכורים החלו לפעול על פי הסכם ניו-יורק ומאמצים את סגוויט, בתגובה – ביטקוין משלימה שבוע מדהים של ריצה מ- 1,830$ בשפל לרמת השיא הקודם מעל 2,900$ (!). ביומיים האחרונים פול בשם VIA BTC הכריזו על פורק עצמאי שיחל ב- 1 לאוגוסט בשם ביטקוין קאש או BCCמדובר בהפתעה שהגיעה משום מקום, אבל אנחנו כבר רגילים לכך בעולם הקריפטו… נכון לעכשיו, במסחר בחוזים עתידיים של BCC ערכו סביב 460$.

פוסט זה פורסם לראשונה בתאריך  Jul 25, 2017

ביממה האחרונה אנו עדים לתיקון אלים לעלייה היפה של השבוע במסחר ביטקוין – דולר, ובשעות האחרונות התיקון מתמתן ומתייצב (נכון לעכשיו). האלטים מול ביטקוין במגמת ירידה חזקה ובכך חוטפים חזק יותר ומאבדים מערכם דולרית. השוק תנודתי מאוד בתקופה האחרונה לקראת אירועי הראשון לאוגוסט. זהירות נדרשת במסחר.

הירידה באלטים מתבטאת באיזון במדדי הדומיננטיות של ביטקוין מול שאר המטבעות האלטרנטיביים – כרגע 48% משוק הקריפטו הוא ביטקוין ונראה שהמגמה תמשיך לטובת ביטקוין בתקופה הזו

ניתן גם לראות בגרף הנוסף את ערך שוק כל האלטים . אולי חזינו בשיא בתקופה האחרונה?

אז לסיכום קצר מה קורה ברשת ביטקוין כרגע:

לפני, חשוב להכיר את המושג BIP שהוא ראשי תיבות של Bitcoin Improvement Proposals. מעין אמנה המכילה שיפורים בקוד של הביטקוין המוצגת לקהילה (בגלל המבנה הלא ריכוזי של הביטקוין). כל מסמך כזה זוכה למספר רץ.

שלב ראשון : הפעלת ביפ 91

ב23 ליולי הכורים התחילו לאשרר את ביפ 91 שאומר שמעתה הם ידחו בלוקים שאינם משדרים סגוויט.

שלב שני: התאמת הקושי.

ב28 ליולי 95% מהכורים חייבים להמשיך לסגנל את סגוויט ביפ 141.

שלב שלישי : נעילת סגוויט.

מה11 לאוגוסט יהיו לכורים שבועיים של תקופת חסד לעדכן לסגוויט.

שלב אחרון: הפעלת סגוויט.

ב25 לאוגוסט כל הנודים יתחילו לאמת טרנזקציות (העברות) סגוויט.

(נוד = הפעלת תוכנה\ארנק שיש לו את כל הבלוקצ’יין מעודכן ומסונכרן עם הרשת בכך הוא תורם למנוע מתקפה של תשלום כפול ותעבורה יותר בריאה של הרשת המעודכנים)

למידע נוסף לחצו כאן.

על שולחן הניתוחים

ביטקוין

אלימות גוררת אלימות. עקב העליה החדה שחווינו בימים האחרונים קיבלנו גם תיקון חד בהתאם. אלה התנודות בביטקוין בתקופות האלה של הייפ בתחום, במיוחד לקראת האירועים בתחילת אוגוסט. אז התמיכות המעודכנות כרגע סביב רמת 2400$. ההתנגדות יושבת סביב 2880$. סביר כי עלייה מעל רמה זו תביא אותנו לשיאים חדשים.

איתריום 

בעדכון השבועי הקודם דיווחנו על פירצה בארנקי parity שגרמו לגניבת איתריום בשווי עשרות מיליוני דולרים. מבחינה טכנית – במידה ורמת 0.075 תשבר נראה שהשוק יכנס לפניקה ויגרור את השוק למטה. בנוסף, שוב פריצה, השבוע נגנבו טוקנים של Veritaseum- טוקנים ERC20 על רשת איתריום, בשווי  4.5$ מליוני דולרים שווים.

איתריום דולרי – אזור רמת 200 דולר מהווה תמיכה חשובה בתקופה זו. כמובן המטבע מושפע מערך הביטקוין אז במידה וביטקוין לא תרד. כפי שאמרנו, אנו רואים את ההשפעה של ביטקוין על הערך הדולרי לאחרונה גם על האלטים.

LTC לייטקוין

מאז אימוץ טכנולוגיית סגוויט בלייטקוין המטבע קם לחיים ויש יותר התעניינות מבעבר האם לייטקוין יהפוך למטבע גידור לביטקוין? נראה כי השוק אוהב את את האלט הותיק. השער עולה בטרנד יפה מאז אפריל, כמו שרואים בגרף. כרגע התמיכות סביב 0.015-0.016 BTC (בגרף מסומן במלבן). התנגדות מחכה ברמת 0.02 BTC (במלבן האדום). אין מן הנמנע גם שהשוק יבדוק את קו המגמה ונראה תיקון יותר מסיבי. מי זוכר שכתבנו באתר רק לפני כמה חודשים ש- 4$ זוהי קרקע יציבה. היום 40$ הוא השער החדש. ירידות קלות לאזורי ה-35$ בטווח הקצר ייחשבו כתיקון אחרי שפרצה את ההתנגדות ב33$.

DASH דאש

אנחנו מלווים את המטבע מהעדכונים האחרונים באתר. המטבע התנהג כפי שציפינו מבחינת הטווחים של התנודות. כרגע  באזורי ההתנגדות 0.077-0.084 BTC במידה והשערים האלה יפרצו – נחזור לשערים הגבוהים של מרץ, מעל 0.1 ביטקוין למטבע אחד! סך הכל המטבע נראה במגמה חיובית.

דאש – דולר מאוד תנודתי: מאז שהשער עבר את רמת 120$. שער הביטקוין כמובן הוא הגורם המשפיע.

סטים STEEM

בעליות יפות מתחילת השנה בדומה להרבה אלטים. טכנית, כרגע באזורי התמיכה. אנחנו רואים פוטנציאל גבוהה בלקנות מידיים חלשות, כהשוק בפאניקה ויורד, בנוסף הניתוח של הגרף מסיקורים קודמים מראה על הטרנד העולה במטבע, ולפי הגרף נראה שאנחנו עדיין במגמה העולה בטווח הארוך. אזור 0.0004 BTC נראה כמו תמיכה חזקה. מסומן במלבן הצהוב אזורי התמיכה וההתנגדות באדום.

 

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook