5 שנים ago

עדכון שוק 24-6

Jonathan Berger יונ 24, 2017 17:23

התייצבות. בימים האחרונים אנו חווים התייצבות סביב הביטקוין. הסיבה המרכזית – “הפסקת אש” על סוגיית הגדלת גודל הבלוק בביטקוין ואימוץ טכנולוגיית SegWit. בכנס קונצנזוס האחרון שנערך בניו יורק נפגשו מספר בכירים בקהילת הביטקוין וניסו ליצור הסכם, נכון לכרגע נראה ש80-90 אחוז מהשוק תומך באימוץ סגוויט X2 וזאת על ידי איתות של סגוויט X2. אין זה אומר, לפי האיתות, שסגוויט תאומץ בוודאות. בהסכם הוחלט שהכורים יאמצו את סגוויט ושלושה חודשים לאחר מכן יתבצע פורק של הרשת לגודל בלוק שני מגה, כפול ממגה בודד שמוגדר בקוד. בעקבות זאת, המחלוקת על גודל הבלוק תדחה לקראת סוף 2017 ולא לתחילת לאוגוסט כמו שרוב השוק סבר שיקרה. שער הביטקוין מתייצב בטווח 2500-2700 בתגובה. מידע נוסף על ההסכם ניתן למצוא כאן.

איתריום איבדה את התמיכה סביב 0.137 BTC זאת לאחר עוד שבוע של הנפקות על רשת אתריום (ביניהן באנקור עם גיוס שיא חסר תקדים של 150 מיליון דולר). המכירה המוקדמת להנפקה של Status השביתה כמעט לגמרי העברות על איתריום וטוקנים של EC20 המונפקים עליה, ובמשך כמעט יומיים היה כמעט בלתי אפשרי להעביר. נוסיף עוד שמן למדורה, באתר המסחר GDAX איתריום צללה בהבזק של שניות מ- 319$ עד 10 סנט (!) בעקבות פקודת מכירה של 30 מליון דולר ע”י משתמש שהחזיק ארנק איתריום מההנפקה, כנראה בניסיון ליצור מניפולציה. הזירה בתגובה פיצתה על העסקאות הממונפות שנסגרו.

 

שוק האלטים: מחזור המסחר עולים למספרים חסרי תקדים. ב- BITTREX מחזורי המסחר גדלו משמעותית לאחרונה, עובדה המצביעה על הכסף הרב שנכנס ועל החשיבות של BITTREX במסחר באלטים. זאת כאשר לבורסה הגדולה POLONIEX מאוד קשה לצרף מטבעות בשנתיים האחרונות.

XMR מונרו: השער מול ביטקוין דיי יציב מתחילת השנה בהשוואה לאלטים אחרים. מונרו, אלט משמעותי מאוד בזירה פולוניקס, בדומה לביטקוין ואיתריום אלטים רבים נסחרים מולו (כשמונרו משמש כנכס הבסיס). כרגע נסחר סביב 0.018 BTC פריצה של 0.023 ונראה עלייה חדה בדומה לזו של סוף השנה שעברה. כמו כן, בגל האחרון של העליות מונרו נותרה יציבה במקומה.

DOGE COIN: מהמטבעות הותיקים ביותר. נראה כרגע בשער מעניין מאוד עומד על התמיכה בגרף שבועי. שווה לשים לב אליו בטווח הקרוב. במידה והתמיכה נשברה – שורט בא בחשבון. כרגע נסחר סביב 110 סטושי ההתנגדות המשמעותית שוכנת באזור 160 סטושי.

QRL: בהמשך לכתבה החדשה וראיון עם פיטר ווטרלנד, מייסד הפרוייקט, נראה שהפרוייקט נמצא בנקודה טכנית מעניינת של דגלון שנבנה. פריצה שלו כלפיי מעלה תוליד תנועה חדה לכיוון שיא כל הזמנים ב- 0.00098 BTC. שבירה שלו – נקודת סטופ טובה. עוד מידע על הפרוייקט – במאמר החדש.

QRL Graph, Source: Coinigy.com
Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook