6 שנים ago

עדכון שוק 24-4

Jonathan Berger אפר 24, 2018 15:31

מגמת העלייה שעליה הצבענו בעדכון הקודם נמשכת והשוק חוגג בירוק וביטקוין עצמו עלה השבוע ב- 15%. נכון לכתיבת העדכון, שווי השוק כולו עומד על 423 מליארד דולר והדומיננטיות של ביטקוין אל מול האלטים ממשיכה את מגמת הירידה ועומדת על 37% דומיננטיות של ביטקוין. ההערכה היא שכסף חדש שנכנס לשוק האלטים עובר דרך ביטקוין במטרה לנצל את התנודתיות והרווח המהיר שיש בשוק האלטים בתקופות של עליות.

יש לזכור שהשוק עדין רחוק מהשיא ושני המטבעות המובילים, ביטקוין ואתריום, עדין נמוכים בהרבה מהשיא שראינו בסוף 2017. יש לקחת בחשבון שאחרי עליות חדות צפויה תנודתיות רבה. סך הכל ניתן לסכם עוד שבוע חיובי שעבר על שוק הקריפטו וזאת למרות הרגולציה והשמועות על ההשפעות של ה-TAX DAY שהיה ב-17 לאפריל בארצות הברית.

למצטרפים החדשים או אלו ששכחו, הנה כמה טיפים לגבי קניה ומכירה של מטבעות קריפטו:

-לא מומלץ לסכן משהו שיכאב מדי להפסיד

-למידה של זירות המסחר יכולה לעזור להבנת הסיכונים בזירות השונות.

-התנהגות של מטבעות קריפטו ומניות היא שונה בתכלית ואין להקיש מאחת לשניה.

-ודאו שאתם מכינים אסטרטגיה לפני הכניסה לעסקה.

-למדו את השוק ואת המטבעות השונים וזכרו שהמסחר נמדד אל מול ביטקוין ולא אל מול הדולר.

-הגדירו יעד להפסד מקסימלי שאתם מוכנים לספוג (פקודות STOP LOSS) ויעד רווח שאליו רציתם להגיע וזכרו שחמדנות לא תמיד משתלמת.

המלצת ההשקעה שלנו השבוע: קחו את הזמן והשקיעו בלימוד השווקים לפני שממהרים לסחור!

חדשות השבוע מסביב לעולם הקריפטו

יותר ויותר המשקיעים בוחרים בביטקוין על פני הזהב –  פיט תומאס, סגן נשיא חברת זנר (Zaner), העוסקת במתכות יקרות אמר בראיון ל- CNBC שישנה מגמה של משקיעים לבחור בביטקוין כהשקעה לטווח ארוך על פני הזהב.

משקיע שהשקיע מוקדם ב- טסלה, סקייפ והוטמייל אומר שביטקוין יהיה גדול יותר מכולם ביחד– המשקיע המפורסם טים דרייפר הצהיר  שביטקוין יהיה גדול יותר מאשר טסלה, סקיים והוטמייל ביחד  ושהוא יכול להגיע ל- 250.000$ עד 2022.

ראש ממשלת מלטה: “מטבעות דיגיטליים הם העתיד הבלתי נמנע של הכסף” – למרות הרגולציה מסביב לעולם, האי מלטה מתכוונן להיות בירת הבלוקצ’יין העולמית.

רשת הברק מתפתחת לשיא של 200 צמתים ונפח של כ-K150$ – בתוך פחות משבועיים, רשת הברק (LN) של ביטקוין כמעט הכפילה את הנפח שלה ומשתמשים רבים הצטרפו והרחיבו אותה.

ביטקוין נכנס למיינסטרים לאס וגאס – משתמש ב- Reddit העלה תמונה של שלטים המפרסמים את ביטקוין ומשתמשים אחרים הגיבו שבחלק מבתי הקזינו מקבלים ביטקוין.

ויקיליקס קוראת לחסימתה של קוינבייס לאחר שאלו חסמו את חשבונה – לאחר שקוינבייס השעתה את הפעילות בחשבון החנות המכוונת של וויקיליקס, Wiki Leaks Shop, וויקיליקס קוראת להחרים את קוינבייס.

כריסטין לגארד  הציע לנקוט בגישה רגולטורית רכה – נשיאת קרן המטבע הבינלאומית, כריסטין לגארד, פירסמה פוסט בנוגע לעמדתה בנעניין המטבעות הדיגיטליים והציע גישה רכה יותר לתקנות הרגולטוריות.

אמזון שוקלת להשתמש בביטקוין בשוקי הנתונים – אמזון אימצה פטנט המתיימר לשפר את שירות הלקוחות באמצעות טכנולוגיית הביטקוין.

בייננס מוסיפה מסחר  USD/EUR – בייננס, מזירות הקריפטו הגדולות ביותר, הוסיפה אפשרות לסחור מול הדולר והיורו – המשמעות היא עוד אקשן לקריפטו.

ה- SEC מעמיד נאשם נוסף במרמת ICO – הרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) מאשימה את ריימונד טראפאני כשותף במרמת ה- ICO של Centra Tech Inc’s שגייסו 32 מיליון דולר.

גרפים

ביטקוין

העליות ממשיכות, נסחר סביב 9200$ לא רחוק מאזור ההתנגדות המסומן במלבן הלבן. ביממה האחרונה ראינו פריצה של אזורי ההתנגדות סביב 9300$ ומשם השער יכול להמשיך מעלה לאזורי 10K$. תמיכה בטווח הזה סביב 8500$.

אתריום

אל מול הדולר 35% עליה בשבוע האחרון. נסחר סביב 690$, התנגדות ב- 700-750$ משם ניתן יהיה לחזור מעלה.  יש לקחת בחשבון שעדין לא ראינו תיקון השבוע. תמיכה נבנית סביב 600$.

אל מול ביטקוין  גם פה השער ממשיך את מגמת העלייה וגם פה עדיין  לא הגיע תיקון ה- FOMO המפורסם בשיאו נסחר סביב 0.074BTC תמיכה סביב 0.066BTC  על סמך העבר, התנגדות בגרף נראית באזורים האלה.

ביטקוין קאש

אל מול הדולר. הכוכב של השבוע מה-TOP10 של הקריפטו עליה של כ100% מאזור ה- 750$ ועד ל- 1580$. נסחר סביב 1460$. ההתנגדות סביב 1600$. בטווח הזה תמיכה רחוקה ב-1200-1000$.

אל מול ביטקוין שבוע של עליות. נסחר סביב 0.157BTC. תמיכה ב- 0.135BTC.  בטווח הזה התנגדות ב0.16BTC אזורי התנגדות שנפרצו ביומיים האחרונים מסומנים במלבן הצהוב.

ליסק

אל מול הדולר לא ממש נסחר בזירות גדולות כמו פולוניקס, אך ניתן לקחת חישוב מהאתר (tradingview): נסחר סביב 12$ אחרי סוף מגמה יורדת מאז השיא בינואר שם הגיע עד 41$. נראה כמו התחלה של שינוי מגמה בשבוע האחרון ההתנגדות ב- 14$ תמיכה סביב 10$.

אל מול ביטקוין נסחר סביב 0.0013BTC כ70% תיקון מהשיא נראה כמו תקופה של אגירה בגרף שבועי בהשוואה לעבר(מסומן במלבנים בלבן). התנגדות בטווחים האלה סביב 0.0014BTC תמיכה ב0.0012BTC.

WAVES

אל מול הדולר נסחר סביב 5.7$ בשבועיים האחרונים ראינו עלייה בנפח המסחר ושינוי מגמה  בזירה ביטרקס. ההתנגדות סביב 6$ ותמיכה בטווח הזה ב- 5$.

אל מול ביטקוין חזרנו אל גרף שניתחנו בעדכונים קודמים ולא הרבה השתנה. ה-W עדיין מצטיירת בגרף שבועי דיי יציב בהשוואה לאלטים אחרים בתקופה הזו. נסחר סביב 0.0006BTC התנגדות ב0.0007BTC תמיכה בטווח הזה ב-0.00055BTC.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook