2 שנים ago

עדכון שוק שבועי 4-12: הירידות נבלמו, ההמשך לא ידוע

Jonathan Berger דצמ 4, 2018 16:16

שבוע שקט עבר על השוק אחרי הירידות המתוקשרות של השבועות האחרונים, מגמת הירידות נבלמה והשוק כולו דרוך לראות מה צפוי בהמשך. נראה שידיים חלשות ממשות והכסף מחליף ידיים כשחקנים חדשים נכנסים וספר הפקודות מתחדש. בנוסף, קושי הכרייה ירד ב- 15 אחוז הירידה הכי חדה מאז 2011.

באלטים היה שבוע קצת יותר סוער שנפתח מגמה מעורבת כאשר רבים מהאלטים הראו מגמה חיובית, במיוחד במסחר אל מול ביטקוין.

באתריום קלסיק הודיע צוות הפיתוח שהם נוטשים את הפיתוח בעקבות קושי לממן את המשך הפעילות שלהם. מעניין יהיה לראות כמה זמן ETC ימשיך לככב ב-20 הגדולים אפילו שהוא הוכרז על ידי מפתחיו כמת. כידוע, השוק סוחר גם בגוויות.

מתקפת 51% על vertcoin, מזכירה לנו את החולשה של אלטים קטנים ולא מאובטחת ביחס לביטקוין.

תופעת ה- ICO ממשיכה לאבד מומנטום ועל אף אזהרות ה- SEC, חברות רבות מנסות את מזלן בשיטת האיירדרופ.

גודל שוק הקריפטו סביב 128 מיליארד דולר ונפח המסחר יציב סביב 14 מיליארד דולר והדומיננטיות עומדת על 53.9 אחוז לטובת ביטקוין.

מאמר זה פורסם לראשונה ב12 דצמבר 2018.

חדשות מהעולם

במיינסטרים מדיה כבר מספידים את ביטקוין, האם זה הזמן לקנות?  ירידת המחיר של ביטקוין תוארה בתקשורת כסופו של הביטקוין. עם זאת, זה לא בהכרח המצב, וייתכן שזו הזדמנות טובה ביותר לקנות במחיר נמוך.

לפי החדשות מה- 20G, תוכנית מיסוי בינלאומית בנושא הקריפטו  עתידה להתגבש בקרוב –  המדינות החברות ב- G20 מתכננות להוציא בקרוב תוכנית מותאמת למטבעות קריפטו להתיישר עם תשלום המס העולמי.

$ 257 מיליון בשווי של BTC נשלחו מכתובת לא פעילה –  אחת מעשרים הכתובות העשירות ביותר העבירה 66,233 BTC (257 מיליון דולר) תמורת עמלת עסקה של פחות מ -50 דולר לאחר שהייתה לא פעילה מאז 2014. מי הבעלים של הארנק?

שותפות הכרייה של Asuss מושלמת עבור גיימרים שחיים עם הוריהם – גיימרים שחיים עם הוריהם יכולים כעת להרוויח כסף על ידי כריית מטבעות עם כרטיס המסך שלהם. הם רק צריכים להתקין יישום הפועל ברקע המחשב.

מנכ”ל מורגן קריק אומר שהערך של ביטקוין עשוי להיות פי 20 מהערך הנוכחי תוך 10 שנים – בראיון ל-CNBC, אמר מנכ”ל מורגן קריק, מארק יוסקו, שבמצב הנוכחי של השוק ביטקוין היא בחירה טובה להשקעה הן לטווח קצר והן לטווח ארוך. לדעתו בעשור הקרוב ביטקוין צפוי לעלות בערכו פי 20.

נאסד”ק מאשרת כי תציג את רשימת החוזים העתידיים של ביטקוין –  זה היה בעבר שמועה, אך סגן נשיא צוות התקשורת של נאסד”ק, ג’וזף קריסטינאט, אישר כי חוזים עתידיים על ביטקוין יגיעו בבורסה השנייה בגודלה בעולם במחצית הראשונה של 2019.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook