שנה 1 ago

עדכון שוק 9-10 : התנודיות בשפל שנתי. האם שוק הקריפטו התייצב?

Jonathan Berger אוק 9, 2018 13:42

אחרי שנה תנודתית במיוחד חווינו שבוע יציב יחסית, היציב ביותר מתחילתה. האם ניתן לומר שהשוק מתייצב? אחרי שוק דובי ממושך מתגבשת בשוק הדעה שהתחתית כבר כאן, אבל אסור לתת ליציבות לתעתע שכן שוקי הקריפטו אינם צפויים והם ידועים בתנודתיות הרבה שלהם ובהחלט ייתכן שאחרי שנפגע ברצפה ניפול למרתף שכן מפולת נוספת היא תמיד אופציה שמונחת על השולחן.

בינתיים בארה”ב הרשות לניירות ערך (SEC) קובעת את 5 בנובמבר כמועד אחרון לבחינת הבקשות ל- ETF שעומדות על שולחנה.

ונצואלה יצאה בהודעה לתושבים שהתשלום להוצאת דרכון חייב להיות משולם במטבע הדיגיטלי המדינתי- פטרו.

בגזרת האלטים יציב יחסית להוציא כמה אלטים כמו XRP שירד  ב-15% בשבוע החולף ונראה שאחרי ההייפ סביבו בחר השוק לשחרר אותו בינתיים.

שיתוף פעולה עם ביטורנט הקפיץ את TRON  המטבע שעלה סביב 15% השבוע.

האלט הבולט השבוע מהטופ 100 היה (MKR)Maker שעלה סביב 55% ועלה למקום ה22- ברשימה.

בנוסף, שמנו לב שאלטים מתחת לטופ 100 נהנו מתשואה יפה יותר בשבוע שחלף לדוגמה Digitex Futures שעלה מעל 100%.

גודל שוק הקריפטו סביב 220 מיליארד והדומיננטיות עומדת על 52.3% לביטקוין גם פה לא השתנה יותר מדיי משבוע שעבר.

דוח שוק

סיידצ’יינים (Sidechains) מביאים את ה- ICO’s בחזרה לביטקוין ועשויים לשנות את הפנים של גיוסי הקריפטו – חברות הזנק עשויות להתחיל בהכנות לקראת דרך חדשה לגיוס קרנות ICO לאחר שהתברר כי האפשרות להשיק פרויקטים של קריפטו על הבלוקצ’ין שלביטקוין תתרחש בסוף השנה.

מטבע יציב מגובה בליש”ט  – זירת המסחר לונדון בלוקצ’יין (LBX) הודיעה במהלך השבוע כי היא תשיק מטבע יציב (LBXPeg) שיהיה מגובה על ידי הליש”ט על גבי הבלוקצ’יין של אתריום.

מעל 1,500 כספומטים של ביטקוין יוצבו בארגנטינה – נציגי קבוצת Athena Bitcoin ו- Odyssey אישרו כי יותר מ- 1500 כספומטים יותקנו במקומות אסטרטגיים עד סוף 2019 למרות שהמדינה נמצאת במשבר כלכלי.

המזכיר הפרלמנטרי של מלטה: “מלטה מעדיפה להיות הראשונה בקריפטו, לא האחרונה” –  מדינות אחרות יכולות להמשיך להימצא בכל הנוגע למטבעות דיגיטליים, אבל סילביו שמברי, המזכיר הפרלמנטרי של מלטה, אמר שהם ימשיכו להתקדם לקראת בהירות רגולטורית.

ביטפיניקס מגיבה לטענות – פרסומים במדיום מצביעים על כך שהבורסה בהונג קונג הפכה חדלת פירעון ואינה מאפשרת עוד משיכות של פיאט. האם מדובר ב- MTGox 2?

בינאנס תתרום לצדקה את אגרת הרישום של פרויקטים חדשים – זירת המסחר הודיע שכספי הגבייה שהיא מבקשת עבור רישום מטבעות למסחר בזירה יתרמו לקרן הצדקה שבשליטתם. לב זהב או תרגיל יח”צ?

פוסט זה נכתב לראשונה בתאריך 9 אוקטובר 2018

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook