5 שנים ago

עדכון שוק 9-1: ביטקוין מדשדש סביב 4000 והאלטים סוגרים שבוע ירוק

Jonathan Berger ינו 9, 2019 17:47

2019 בינתיים חיובית לשחקני הקריפטו כאשר הדובים בהפסקה: מתחילת השנה ביטקוין מנסה להתייצב סביב רמת 4000. על רוב האלטים עבר שבוע ירוק כאשר אתריום חוזר למקום השני מבחינת גודל שוק, אך עדיין התחרות עם ריפל מאוד צמודה. עוד אפשר לציין מהאלטים הבולטים השבוע את טרון, שעלה 40%.

כל עוד נשמרת היציבות בביטקוין או נרשמת מגמת העלייה, נראה שהמשקיעים מרגישים בנח להשקיע באלטים שראו צניחות של 80-95% במהלך 2018. דוגמאות מעניינות הן ריפל, שרשם עלייה של מעל 100% מאז הרצפה סביב 4000 סאטושי, או אתריום שנגע ב- 0.025BTC ונסחר נכון לעכשיו סביב 0.037BTC לאחר שכבר עבר את רמת ה- 0.04.

הרשימה ארוכה יש שינוי מגמה בחלק מהמטבעות גם אל מול הדולר, אך המגמה לא מספיק חזקה כדי למשוך שחקנים חדשים להצטרף.
השוק כרגע רק בגדר תיקון למגמה היורדת, בהמשך למחזוריות של כל שוק (כן, גם בשוק הקריפטו). עדיין מוקדם לקבוע שהתיקון הוא שינוי מגמה, אבל עם השקעה נבונה כגון סטופ לוס ניתן בזהירות לסחור בשוק כזה.

מארקט קאפ 137 מיליארד דולר | דומיננטיות עומדת על 51.5% לטובת ביטקוין.

חדשות קריפטו

קריפטו שקונה מניות בנאסד”ק: חדשות טובות עבור המשקיעי הקריפטו, מהיום הם יכולים לרכוש מניות בנאסד”ק ובבוסה האמריקאית וכל זאת בזכות זירת מסחר חדשה בשם DX.

Binance Launchpad חוזר: האם זהו עידן חדש עבור הנפקות ICO? ביינאנס הודיעה השבוע כי פלטפורמת גיוס ההמונים המוצאת למשתמשי זירת המסחר חוזרת. אמנם לא כל פרוייקט זכאי לגייס, אך הבשורה עשויה להיות סימן ראשון של התאוששות לשוק ההנפקות הגוסס.

אוברסטוק משלמים מיסים בקריפטו: חודשיים חלפו מאז מדינת אוהיו מאפשרת לשלם מיסים בעזרת קריפטו וחדשות מגיעות מכיוון תאגיד Overstock המוכר למפתחים שהופך באופן רשמי להיות התאגיד הראשון שבוחר לשלם מיסים באמצעות קריפטו באוהיו.

קריפטו שקונה נאסד”ק: חדשות טובות עבור משקיעי הקריפטו, מהיום ניתן לרכוש מניות בנאסד”ק ובבורסה האמריקאית וכל זאת בזכות זירת מסחר חדשה בשם DX.

Binance Launchpad חוזר: האם מדובר בעידן חדש עבור הנפקות ICO? ביינאנס הודיעה השבוע כי פלטפורמת הגיוס המוצאת למשתמשי זירת המסחר הענקית תשוב בקרוב מאוד עם שני פרוייקטים חדשים מגייסים. הבשורה עשויה להיות סימן ראשון של התאוששות שוק ההנפקות הגוסס.

אוברסטוק משלמים מיסים בקריפטו: חודשיים חלפו מאז מדינת אוהיו מאפשרת לשלם מיסים בעזרת קריפטו וחדשות מגיעות מכיוון תאגיד Overstock , המוכר למפתחים, שהופך באופן רשמי להיות התאגיד הראשון אשר בוחר לשלם מיסים באמצעות קריפטו במדינת אוהיו.

ארה”ב היא כנראה לא המקום המושלם לעסקי קריפטו: בדו”ח חדש של זירת המסחר הותיקה קראקן, מסתמן גידול של 300% בהגשת בקשות אכיפה בשנת 2018, כאשר במהלך השנה החולפת קראקן קיבלה מעל 470 בקשות למידע על משתמשיה מרשויות החוק בארה”ב.

מתקפת 51% על אתריום קלאסיק: חשדות למתקפה חמורה על הבלוקצ’יין של המטבע תועדו ע”י קוינבייס, שבתגובה משהה את המסחר במטבע. הראיות מעידות על גניבה של מעל 450 אלף דולרים. בתגובה אתריום קלאסיק מכחישה את הטענות.

יזם ביטקונקט בצרות: הליכים של עיקול רכוש וצו מניעת יציאה מגבולות המדינה ניתנו השבוע לג’ון ביגטון, יזמו האוסטרלי של סקאם הפירמידה הידוע לשמצה BitConnect. כזכור, אשתו של ביגטון נמצאה מתה כחודשיים לאחר התפוצצות הפרשה, כאשר עד היום לא נמצאו חוטפיה.

גרפים

ביטקוין

השבוע השער תיקן מעלה סביב התמיכה ברמת $3600 שסומנה בעדכון האחרון משבוע שעבר. לאחר שפרץ את ההתנגדות ב3900 ניסיון לפרוץ את ההתנגדות הקודמת ב$4100 נכשל לבנתיים, ועדיין מוקדם לקבוע, אך נראה שנבנית תבנית דגל שוורית בגרף. ההתנגדות הבאה ב- $4300 התמיכה סביב $3900.

אתריום

אל מול הדולר, איתר נמצאת במגמת עלייה מהשפל של סוף 2018. ניתן לראות את רמות התמיכה וההתנגדות ע”י רמות פיבונאצ’י המסומנות בגרף: התנגדות סביב $160 תמיכה $140 בטווח הקרוב.

אל מול ביטקוין, כל רמות הפיבונאצ’י נפרצו מעלה, ונכון לעכשיו ההתנגדות הקשה סביב 0.041BTC עומדת למבחן. היה וההתנגדות תפרץ, הרמות הבאות 0.05 BTC. תמיכה 0.036BTC בטווח הקרוב.

ביטקוין קאש

(ABC)

אל מול הדולר נסחר סביב $156 תמיכה ב- $150. בטווח הקרוב ההתנגדות נמצאת ברמת $170. השער מעט מתייצב לאחר תיקון מרמת $230. כזכור, מאז דצמבר נרשמה עליה חדה, תיקון והתייצבות.

אל מול ביטקוין, נסחר סביב 0.039 BTC מה שנראה כשער תמיכה. התנגדות שוכנת ברמת 0.044 BTC .

(BSV)

אל מול הדולר נסחר סביב התמיכה המסומנת בגרף. נראה שהשער התייצב לאחר שנתמך ברמת 80. בטווח הקרוב ההתנגדות נמצאת ב- 92$ . בהשוואה למסחר מול הביטקוין נראה שמול הדולר BSV יותר יציב.

אל מול ביטקוין, שלושה ניסיונות לפרוץ מעלה את רמת 0.032 BTC נכשלו, ונראה כי המגמה דובית. הקונים נחלשו ונראה שהמטבע הולך לבדיוק תמיכה. בינתיים מחזיק סביב 0.021 BTC. התנגדות ברמת 0.024 BTC.

מונרו

אל מול הדולר, עליה מהתמיכה ברמת $37 עד ל- $57. לאחר מכן, תיקון שנתמך סביב $42 אשר נתן ביטחון למטבע לנסות לפרוץ מעלה ולבדוק את ההתנגדות שוב.

אל מול ביטקוין, עליה בנפח המסחר מחזקת את התמיכה סביב רמת 0.012 BTC. מאז ינואר שני ניסיונות לפרוץ את ההתנגדות ב0.014 BTC כשלו.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook