3 שנים ago

עדכון שוק 8-4

Jonathan Berger אפר 8, 2017 19:21

שער הביטקוין: ממשיך במגמה החיובית משבוע שעבר, עם תיקונים קלים בדרך. מסתבר שאחרי הפאניקה, השוק לא באמת מתרגש מהפוליטיקה והמחלוקות שיש סביב נושא ה- FORK. אנחנו שמים לב לבלימה של התחזקות האלטים מול הביטקוין, והדומיננטיות נוטה לכיוון הביטקוין לטווח הקרוב.

 

ניתן לראות בגרף את ביטקוין בשנתיים האחרונות ממשיכה לפרוץ התנגדויות קודמות.

ICN אייקונומי: אייקונומי היא פלטפורמת השקעות על רשת איתריום. הגיוס התבצעה בקיץ 2016, והסתיים בסכום של עשרה מליון דולר. הטוקן נסחר בעיקרו בקראקן, ומלבד פאמפ בימיו הראשונים, המגמה היא עלייה מתונה ואיטית. לאחרונה ערכו הוכפל וחצה את רף 0.0006 ביטקוין, אך עליית הביטקוין השיבה אותו לאזור 0.0003-0.0004, אזור יציב אליו שווה לשים לב.

איתריום מול ביטקוין: לאחרונה מתחזקת הקורלציה ההפוכה במסחר של ביטקוין מול איתריום במסחר דקתי. איתריום תמיד נחשבה לאלט האולטימטיבי כגידור מול ירידת הביטקוין.

LTC לייטקוין: המטבע פרץ את רמת ה- 10$ בעקבות ההתקדמות של תמיכת הכורים בטכנולוגיית סגוויט. ההתנגדות הבאה באזור 13$. אם נגיע ל- 75% אימות צפוי להיות מעניין מאוד.

 

גיוסים והנפקות: שוב בגזרת הקרנות, Blockchain Capital הינה קרן הון סיכון בתחום הקריפטו. הקרן מבטיחה לנצל את המוחות מאחוריה ואת כח הקנייה של המשקיעים לטובת בחירה משכילה של השקעותיה. המכירה המוקדמת תחל ב- 10.4, והוא מוגבל ל- 10 מליון דולר. ניתן להשתתף בביטקוין, איתריום ודולר אמריקאי (דיי נדיר למכירות מוקדמות).

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook