6 שנים ago

עדכון שוק 5-6

Jonathan Berger יונ 5, 2018 18:13

שוק הקריפטו התחיל את השבוע במגמה ירוקה. אולם, חוסר הביטחון בשווקים מראה את סימניו וניסיונות הפריצה מביאים אתם גם את התיקון. אחרי השיגעון של השנה שעברה השוק עדיין לא יציב וקשה לומר שראינו את הרצפה. לצד תחזיות חיוביות הירידות נמשכות ועלולות להוביל לירידות נוספות כפי שראינו בשנים 2013-14 אחרי נפילתה של MTGOX וירידות השערים שבאו בעקבותיה. לצד זאת יש לומר שלמרות שהמצב היום דומה מבחינה טכנית הוא שונה באופן יסודי ומכאן נובע הקושי לבצע פרוגנוזה לעתיד.

לצד זאת, הירידות בביטקוין לא מרתיעות את סוחרי האלטים שבהם אנחנו עדים למגמה מעורבת במסחר אל מול ביטקוין ואיתריום. לעומת זאת המסחר אל מול הדולר נחלש והשמועות אומרות שבתדר (USDT) ממשיכים להדפיס.  רבים שואלים האם יש עוד לאן לרדת? שוק הקריפטו הוא לא לבעלי לב חלש וסוחרים ותיקים התריעו מפני גל הירידות וחלקם צופים ירידות נוספות עד שהשוק יתייצב. בינתיים התקשורת כבר הורידה הילוך בעולם הביטקוין והבלוקצ’יין ועיקר הדיווחים עוסקים בגל הירידות וברגולציה המתהדקת.

הדומיננטיות הנמוכה (יחסית)  של ביטקוין מסמנת את התעניינות במסחר מטבעות אלטרנטיביים שמחזיקים סביב 62.5% מהשוק, במידה והדומיננטיות של ביטקוין תגדל יהיה זה רמז על שינוי מגמה זו. בהסתמך על העבר ניתן לומר שכשהדומיננטיות של ביטקוין עולה האלטים יורדים והשער של ביטקוין עולה ולהיפך.

חדשות השבוע מסביב לעולם הקריפטו

אימוץ ביטקוין צובר תאוצה: בפראג הותקנו כספומטים של ביטקוין שנוספו למעל שלושת אלפים כספומטים קיימים ברחבי העולם –   למרות המגמה הדובית, אימוץ ביטקוין נשאר שורי. יותר מדינות ברחבי העולם מאמצות במהירות את המטבע ומספרם הכולל של כספומטים רק גדל כאשר פראג, העיר הצ’כית הגדולה ביותר, מברכת 10 כספומטים חדשים.

ביטרקס תשיק אפשרויות מסחר בפיאט לאחר שותפות חדשה של הבנק – הבורסה האמריקאית חתמה על הסכם שיאפשר למשתמשיה להמיר נכסים דיגטליים עבור פיאט. בשלב זה השירות יהיה זמין רק לחלק קטן מלקוחותיה של הבורסה.

סין יכולה להיפתח לאסדרתו של ביטקוין – למרות סלידתם של הסינים מביטקוין והמטבעות הקריפטוגרפים, משקיעים סינים ממשיכים להיכנס לתחום. ה “גלובל טיימס “, כתב עת סיני בשפה האנגלית, העלה טיעונים התומכים באסדרתו של המטבע בסין.

דן מוראהד שורי על ביטקוין ואומר למשקיעים לקנות ביטקוין כשהוא זול – דן מוראהד, מייסד חברת ההשקעות, פנטרה קפיטל מנג’מנט, סבור כי זהו זמן טוב למשקיעים להיכנס לשוק הקריפטו.

רשת התשלומים של ויזה נפלה ברחבי בריטניה – מערכת התשלומים של ויזה נתקלה בבעיית רשת, והשאירה קונים רבים ברחבי אירופה תקועים כשהם אינם מסוגלים לבצע רכישות או להשלים את העסקאות שלהם. האירוע המדאיג עשוי לאותת שהגיע הזמן למשתמשים להפסיק להשתמש במערכות תשלומים מרכזיות ולהתחיל להשתמש במערכות תשלום מבוזרות כמו ביטקוין.

סטיב ווזניאק: “רק ביטקוין הוא זהב דיגיטלי טהור” – סטיב ווזניאק, מייסד שותף בחברת אפל, תיאר את ביטקוין כ”זהב טהור” עם תכונות ייחודיות המבדילות אותו משאר המטבעות שבאו בעקבותיו. ווזניאק הוסיף ואמר שהוא קונה לתוך מה שמנכ”ל טוויטר, ג ‘ק דורסי, אמר על ביטקוין שיהיה מטבע ברירת המחדל הגלובלי באינטרנט ושהוא מאוד רוצה שזה יקרה.

אינדונזיה מאסדרת את שוק המטבעות ומסווגת אותם כסחורות –  לאחר ארבעה חודשי מחקר על השימושיות של המטבעות הקריפטוגרפים, אינדונזיה בחרה גם היא להגדירם כסחורות ובקרוב ייכנסו גם למסחר בחוזים עתידיים בבורסות האינדונזיות. דהרמה יוגה, ראש מועצת הפיקוח על המסחר בחוזים עתידיים של משרד המסחר (Bappebti), חתם על צו שיאפשר זאת.

זן קאש (ZenCash) הודיע על על מתקפת Double Spend – ב -2 ביוני בסביבות השעה 23:43 הותקפה הרשת במתקפת 51%. העבריין הצליח לבנות מחדש את הבלוקצ’יין פעמים רבות ולבצע מספר עסקאות ב – double spending. עם זאת, צוות זן קאש פעל מהר לטפל בתקלה ולהפוך את ההתקפות בעתיד לקשות יותר.

גרפים

ביטקוין

נסחר סביב 7500$ תמיכה ב7360$ בשבוע האחרון האם תחזיק? התנגדות סביב 8000$.

אתריום

אל מול הדולר נמשכת מגמת העלייה נסחר סביב 600$ אזורי ההתנגדות נבחנים בתקופה הזו ומפה רמות ההתנגדות הבאות ב-700$ תמיכה בטווח הזה ב560$.

אל מול ביטקוין המגמה חיובית השבוע התמיכה החזיקה נסחר סביב 0.079BTC התנגדות ב- 0.083BTC תטווח הזה סביב 0.075BTC.

ביטקוין קאש

אל מול הדולר שבוע חיובי לאחר תיקון קצר במאי התמיכה מחזיקה סביב 1000$ נסחר סביב 1136$.

אל מול ביטקוין לאחר שהתמיכה התקבלה סביב 0.13BTC השער שינה מגמה מעלה נסחר סביב 0.149BTC התנגדות ב-0.155BTC.

זי קוין

אל מול הדולר נסחר סביב 28$ התנגדות לא רחוק מאזורי הרצפה סביב 25$ שנבנו לאחר תקופה של ירידות התנגדות ב30$ בטווח הזה.

אל מול ביטקוין המגמה מטה נסחר סביב הנמוכים של התקופה האחרונה 0.0036BTC האם יש עוד לאן לרדת מפה? התנגדות 0.004BTC.

ארגון

אל מול הדולר נסחר סביב 2.98$ לא רחוק מהתמיכה סביב 2.5$ התנגדות ב- 3$.

אל מול ביטקוין נסחר סביב 0.00038BTC התנגדות ב- 0.0004BTC תמיכה ב- 0.00035BTC

TENX

אל מול הדולר לא מתנהל מסחר אך ניתן לנתח בעזרת חישוב של tradingview נראה שחזרנו לרצפה אזורי תחילת המסחר סביב 0.90$ הרמות האלה נבחנות בתקופה הזו התנגדות ב-1$.

אל מול ביטקוין נסחר סביב 0.00011BTCC תמיכה ב- 0.000105BTC גם הרצפה התנגדות ב- 0.000125 בטווח הזה.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook