5 שנים ago

עדכון שוק 5-3

Jonathan Berger מאי 3, 2017 14:43

שער הביטקוין: חדשות חיוביות בשני מישורים – לראשונה יפן מכירה בביטקוין כאמצעי תשלום לגיטימי, בארה”ב שמועות על דיונים חוזרים בנושא אישור החוק אשר יאפשר מסחר בתעודת הסל על הביטקוין. בתגובה לחדשות, הביטקוין שובר שיאים ונסחר כעת במחירים של סביב 1500$ למטבע.

ביטפיניקס: חדשות פחות חיוביות מגיעות מהבורסה המובילה ביטפיניקס, שעד לא מזמן ריכזה את המחזור הגדול ביותר ביטקוין-דולר. בעקבות דרישות הרשויות לחקירה, הבורסה נאלצת לעצור את ההפקדות והמשיכות של דולרים. כעת ביטפיניקס לא נספרת בחישוב השער הממוצע של הביטקוין (Bitcoin Average), והדולרים הנסחרים בביטפיניקס (דולר תיתר) (USDT) שווים כ- 10% פחות מערך הדולר האמריקאי (USD), לעומת יחס של 1:1 כמו תמיד. בגרף הבא ניתן לראות את איבוד הקורלציה בין הדולר לתיתר.

איתריום ETH: המגמה העולה לא נרגעת. איתריום שברה את שיא כל הזמנים הדולרי כבר מזמן, ובמסחר מול הביטקוין גם נשבר השיא לפני כשבוע. ביממה האחרונה אנו חווים תיקון למטה בשער איתריום מול הביטקוין כתוצאה מהעליות החדות בשער הביטקוין. רמות תמיכה חשובות מאוד: 0.05 BTC, ותמיכה דולרית ברמות 70-80. מלמעלה הרמה הפסיכולוגית של 100$ עומדת כהתנגדות. עם כמות ההנפקות סביב איתריום וההייפ החיצוני, בעיקר הגדילה בנפח המסחר איתריום-דולר, זה לא נראה בלתי אפשרי.

זיקאש: במעקב צמוד של הצוות שלנו. נכנסה למעקב שלנו לראשונה בשערי 0.03 BTC. המומנטום החיובי נעצר קצת בגלל העלייה של הביטקוין אבל בסה”כ נתמכת יפה ברמות 0.055-0.06. מלמעלה 0.1 BTC התנגדות קשה. ביחד עם חדשות חיוביות, ההתנגדות לא אמורה להיות מכשול.


לסיכום, חווינו ראלי אלטים משוגע בחודשים האחרונים. עכשיו כשהביטקוין מרים ראש, זאת הזדמנות אולי להקטין פוזיציות או לפחות לעבוד נכון עם סטופ לוס על מנת לשמר את הרווח. חשוב לשים לב – בזמנים כאלה כאשר הביטקוין עולה כך גם עולה המוטיבציה של האקרים לפרוץ לבורסות המסחר. מומלץ לא לשמור סכומים גדולים בבורסות, אלא בארנקים, ועדיף ארנקים קרים (כדוגמאת טרזור) בלבד!

טיפים נוספים למסחר קריפטו – ניתן למצוא בכתבה הבאה.

הגרף הבא מציג את שווי השוק האלטים (בשיא), ויחס שווי שוק בין ביטקוין לעומת אלטים. ניתן לראות כי אנחנו נמצאים בשפל ומכאן סביר שהתיקון יחל:

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook