3 שנים ago

עדכון שוק 5-3: ביינאנס בשיא חדש, קוינבייס וגניבת המידע, ובקרוב נשלם בסטארבקס עם ביטקוין?

Jonathan Berger מרץ 5, 2019 15:05

השבוע השוק נרגע מעט לאחר התנודתיות החדה מהשבוע שקדם לו. השוק ממשיך כהרגלו לעקוב אחרי הביטקוין שנמצא במגמת ירידה קלה ונותן לאלטים זמן לתקן.

עם זאת, לא כל האלטים מושפעים באותו האופן ו- BNB ממשיך לטפס תוך התעלמות מוחלטת מדפוסי השוק וזאת, ככל הנראה, כתוצאה מפלטפורמת הגיוסים של בינאנס שממשכיה לייצר כותרת והנפקות מדוברות ומעירה את שוק הגיוסים מחדש וכבר יש גיוס נוסף בקנה.

גם Ravencoin עלה בחדות ומטבעות נוספים הראו תנודתיות שלא ראינו בשוק בשנה האחרונה.    2019 מתחילה לגלוש לנימה אופטימית ונראה שכסף מתחיל לזרום בחזרה לשוק, אם כי צריך לשמור על זהירות רבה כי מנהג ידוע הוא בשוקי ההון להיכנס לפוזיציות בתחילת השנה ויתכן שהן אלו הבונות את התמיכה, אבל אין לדעת אם זה מספיק על מנת לשמר את מחיר הביטקוין מעל 3000$. מבחינת המסחר ניתן לראות דפוס התאוששות שמתחיל להתבהר וכבר רואים ניפוח של אלטים זוטרים ונראה שסצינת הפאמפ & דאמפ תמיד מוצאת לה קורבנות חדשים.

נתון חשוב נוסף שיש לציין הוא נפח המסחר שסיכם את חודש פברואר כבעל הנפח הגדול ביותר מאז פברואר אשתקד. עם זאת, עוד מוקדם לומר שמדובר בבשורה של ממש, אבל אנחנו נמשיך לעדכן.

עוד השבוע, מידע חדש שהודלף חושף כי סטארבקס קיבלה נתח הון משמעותי בפלטפורמות החוזים העתידיים של Bakkt, זאת בתמורה לשימוש בתוכנה שלה כדי לאפשר תשלום בקריפטו סטארבקס.

ביטקוין מתעלה מעל מחלוקות גיאופוליטיות ומציין מחוות שלום סמלית בין ישראל לאיראן שממנה נשלח “לפיד הברק” ששוב מוכיח יכולת טכנולוגית חסרת גבולות וחסמים בירוקרטים או פוליטיים.

Market Data

Market Cap: $130.7 B
24h Vol: $30.5 B
BTC Dominance: 51.9%
BTC: $3,861 %0.3
ETH: $134.2 %2.4
XRP: $0.31 %2.1
BTC Shorts (BFX): 17.6 K BTC
BTC Longs (BFX): 23.9 K BTC

חדשות מהעולם

בכיר בקוינבייס: “נתוני הלקוחות שלנו נמכרו על ידי ספקי צד שלישי” – מנהל המכירות של המוסדיים, כריסטיאן סנדלר, מסביר כי הסיבה לרכישת Neutrino  הייתה כי ספקי השירות הקודמים בגדו באמונם ומכרו נתוני לקוחות.

טט’ר תשיק גרסה חדשה ל- USDT על גבי הבלוקצ’יין של טרון – טט’ר הודיעה על שותפות עם TRON במטרה לשלב את ה- USDT על הבלוקצ’יין של טרון ברבעון השני של השנה.

ענקית קמעונאות אמריקאית שוקלת את השימוש ברשת הברק –  סמנכ”ל הכספים של Kroger, מייק שלוטמן, התלונן באחרונה על תשלום האגרה המופרז של ויזה, וישקול כעת לעבור לרשת הברק של ביטקוין, זאת בעקבות המלצותיו של אנתוני פומפליאנו.

נפח העסקאות השנתי בביטקוין עלה על זה של פייפל – מדו”ח שפורסם לאחרונה  עולה שכמות העסקאות שמבצעות על רשת הביטקוין עלה על זו של רשת פייפל וזאת בשל נוחות השימוש היחסית והחיסכון היחסי בהעברת כספים.

זירת המסחר Cryptopia תפתח את שעריה למחסר אחרי הפריצה האחרונה – אחרי שאיבדו 16 מיליון דולר לאקרים, זירת המסחר הניו-זילנדית משחררת הודעה בדבר נקיטת אמצעי אבטחה חדשים שיאפשרו  להם לחזור לפעילות מחודשת בימים הקרובים.

מה המשמעות של חוקי וויומינג החדשים? מדינת ויומינג (Wyoming) היא כיום המדינה היחידה בארה”ב עם חוקי בלוקצ’יין מקיפים המתמקדים במשקיעים מוסדיים. קייטלין לונג, מסוללות הדרך, מסבירה את משמעותם.

גרפים

ביטקוין

השבוע נסחר בטווח של $3800. בטווח הזה נבחנת התמיכה ב- $3700 ואם היא לא תחזיק הרמות הבאות ב- $3600. התנגדות ב- $3900 ומשם יהיה אפשר לבחון את ההתנגדות החזקה ב-$4200.

אתריום

אל מול הדולר מצטיירת תבנית של דאבל טופ התנגדות בטווח הזה ב- $140 תמיכה סביב $120 מחזיקה במידה ותשבר תיבדק תמיכה ב- $100 נראה שהפיצול ברשת כבר מאחורינו ולא השפיע על המחיר כמו שראינו בעבר.

אל מול ביטקויון, בדומה למסחר אל מול הדולר גם פה מצטיירת תבנית של דאבל טופ עם תמיכה סביב 0.033BTC והתנגדות ב- 0.035BTC.

ריפל

אל מול הדולר אישור נוסף לתמיכה סביב $0.30. השפעת המסחר בקויינבייס לא השפיעה על הגרף באופן משמעותי ומתחילת פברואר ניתן לראות דפוס חוזר של ניסיון לפרוץ את ההתנגדות סביב $0.35 וחזרה לתמיכה.

אל מול ביטקוין השבוע חזרנו לטווח של התמיכה שסמנו בתבנית סביב 8000SAT. התנגדות סביב 9700SAT ומתקרבים לקצה התבנית, יהיה מעניין לראות אם היא תיפרץ.

סטלר

אל מול הדולר גרף שבועי נסחר בשפל של 8סנט הרצפה לא רחוקה סביב 7סנט התנגדות בטווח הזה ב- 10סנט יש ירידה משמעותית בתנודתיות שראינו ב- 2018 מה שנותן הרגשה של יציבות.

אל מול ביטקוין גרף שבועי חזרנו לתמיכה של מרץ 18 ה- RSI ברצפה ונראה שהתמיכה מחזיקה ב-2000SAT התנגדות בטווח הזה ב- 2500SAT.

דוג’קוין

אל מול ביטקוין גרף שבועי נסחר סביב 50SAT לא רחוק מהרצפה שקבלה אישור ב- 44SAT התנגדות בטווח הזה 63SAT. ה- RSI נמוך מהממוצע בנוסף ניתן לראות שהתמיכה סביב 200MA ההתנגדות ב- 50MA בטווח הזה.

* הגרפים של מטבעות הקריפטו מהאתר TradingView.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook