5 שנים ago

עדכון שוק 5-2: זמן להנפקות של 2019? ההנפקה של ביטורנט מחזירה המון תקוות לסוחרי הקריפטו

Jonathan Berger פבר 5, 2019 17:10

עכשיו זה רשמי, השוק הדובי שחווינו בשנה החולפת הוא הארוך ביותר שידע שוק הקריפטו. למרות היציבות היחסית שאנחנו רואים מתחילת 2019  סביב 3500$ , צריך לזכור שמחיר הביטקוין תנודתי מאוד ולא צפוי ושכבר ראינו יציבות דומה סביב 6500$ רק לפני מספר חודשים ומאז המחיר נחתך כמעט ב- 50% והרבה משקיעים שהאמינו שהגענו לרצפה הופתעו למצוא את כספם נופל למרתף.

בשוק האלטים הגרפים מתחילים לשנות כיוון ושינוי המגמה שדיווחנו עליה בעדכונים קודמים קורם עור וגידים עם הייפ סביב מטבעות המבוססים על מימבל ווימבל והנפקות ICO שהתרחשו על פלטפורמת ההנפקות של ביינאנס כמו BTT שעלה סביב 700%, נתון נדיר בתקופה האחרונה, כזה שפוקח את עישוני המשקיעים ואת תאבונם.

האסימון של זירת המסחר בייננאס, BNB, מושפע מרעש הגיוסים בפלטפורמה והסוחרים מתחילים להבין את הפוטנציאל הטמון בהחזקתו סביב גיוסים.

בנוסף, ראינו אלטים נוספים שנסקו בצורה חדה בשבוע האחרון, סימן נוסף להתעוררות השוק, אם כי ייתכן שמדובר במלכודת שורית או מניפולציה שיכולה לבלבל את המשקיעים לפני ירידות נוספות.

שוב מדברים על ETF והשוק כבר הפסיק להתרגש מהעניין. אחרי ההחלטה של CBOE למשוך את בקשת ה- ETF, עכשיו היא חוזרת לשולחן – ואם נשפוט לפי מחיר הביטקוין, כבר לא נראה שמישהו מתלהב או מצפה לאישור בקרוב.

נפח נסחר נמוך אך יציב הדומיננטיות עומדת על 53.4% לביטקוין.

חדשות קריפטו

שינוי בעלילה? הפסד ה- $ 190  מיליון דולר שנרשם ל- QuadrigaCX יכול להפוך לגניבה בעקבות תנועה חשודה –  בקושי חודשיים לאחר מותו של ג’רלד קוטן, מייסד זירת המסחר  QuadrigaCX, נראה שישנה תנועה שחילקה נכסים בשווי של 250 דולר קנדי ל- נכסי קריפטו בשווי של 180 דולר קנדי ונכסים בשווי של 70 מיליון דולק קנדי בפיאט. עד לרגע זה לא ברורה החלוקה בין הארנקים החמים והקרים של הזירה.

פידליטי (Fidelity) מאשרת: אנחנו בשלב הסופי בדיקה של פלטפורמת המסחר החדשה –  חברת ההשקעות שבסיסה בבוסטון הודיעה כי פלטפורמת המסחר החדשה שלה למשקיעים מוסדיים נמצאת בשלב הבדיקה הסופי שלה.

האם ה- ETF של Van Eck Solidx עושה קאמבאק? CBOE שולחת את הבקשה מחדש – לאחר ש – CBOE משכה את הבקשה במהלך השבתת הממשל האמריקני היא מאשרת כי הגישה את בקשתה ל- SEC.

נאסד”ק בוחנת עבודה עם מספר זירות מסחר – נאסד”ק בחנה מספר זירות מסחר בתחום הקריפטו, כולל ג’מיני של התאומים וינקלווס, כדי לקבוע אם הם ראויים לשיתוף פעולה עם הבורסה.

השוק הדובי הנוכחי הופך רשמית לשוק הדובי הארוך ביותר בתולדותיו של ביטקוין – תרשימי המחירים בסוף ינואר 2019 מציינים כי השוק הדובי הוא הארוך ביותר בהיסטוריה הקריפטו. עד מתי?

ארגון הטרור האסלאמי “חמאס” דיווח כי הוא מממן את פעילותו באמצעות ארנק של קויינבייס – לאחר שקשה היה לממן את מטרתם בשיטות מסורתיות אחרות, מנהיג הארגון ביקש לקבל תרומות  בביטקוין באמצעות ארנק של Coinbase.

גרפים

ביטקוין

גרף יומי – שבוע יחסית יציב המחיר בטווח של $3360-$3480, אזור קריטי שעדין לא מרגיש בטוח. התמיכה מחזיקה מעמד, התנגדות נשארת סביב $3500, קצת יציבות לאחר תיקון שעדין לא ברור שהסתיים.

אתריום

אל מול הדולר גרף יומי התמיכה החזיקה השבוע סביב $100 השער מתייצב קצת מעל $100 כשההתנגדות ב- $110 בטווח הקצר.

אל מול ביטקוין גרף יומי תמיכה סביב רמות הפיבונאצי שזה סביב 0.03BTC התנגדות ב- 0.032 השער מדשדש מטה מתחילת השנה אך הירידות החדות נרגעו בינתיים.

ריפל XRP

אל מול הדולר גרף יומי התמיכה סביב $0.30 לא החזיק והמחיר צנח מטה עד ל- $0.28, מה שמצייר לנו על הגרף רצפה כפולה מדצמבר. התמיכה סביב הטווח הזה עדיין לא נבדקה והיא עכשיו תעמוד במבחן. התנגדות נשארת סביב $0.33.

אל מול ביטקוין גרף יומי סיפור שונה המגמה מכוונת מעלה השער נע סביב התבנית שסמנו התמיכה סביב 8000SAT נבחנת וחזקה בינתיים. התנגדות ב- 9500SAT בטווח הזה.

BNB

אל מול הדולר גרף יומי המגמה בעליה עוד מאמצע דצמבר התחיל המומנט ניתן לראות בגרף עליה בריאה עם תיקונים שחוזרים לאחר הניסיונות לפרוץ מעלה. לאחר שנפרצה ההתנגדות סביב $6.5 נראה שהגענו לנקודה מעניינת האם השער ימשיך מפה מעלה או ששוב תיבדק התמיכה סביב $6.5.

אל מול ביטקוין הגרף היומי מראה מגמה חיובית קצת יותר מתלהבת כשה-ATH כבר קורץ בקצב הזה, ההתנגדות סביב 0.0021BTC בטווח הזה תמיכה ב- 0.0018BTC.

ההייפ שבייננס החזירה ל-ICOS משפיע על הטוקן לטובה בינתיים.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook