3 שנים ago

עדכון שוק 4-9

Jonathan Berger ספט 4, 2018 14:19

שבוע נוסף שהסתמן בעליות. אולם, שבוע שמלווה בתחושת מניפולציות בשווקים. מניפולציות במינופים שנעשו בזירת המסחר ביטמקס מעוררים דיון בין סוחרים שחשים את ניסיונות המניפולציה.  טענות אלו כבר נשמעו בעבר וידוע שההתנהגות במסחר של ביטקוין לעיתים מושפעת משחקנים בודדים שכן עדיין מדובר בשוק קטן יחסית ומספר קטן שבו ליוויתנים יכולים לבצע מניפולציות משמעותיות על השער בטווח הקצר. ברדיט התנועה שוב עולה סביב ביטקוין ואולי אלה סימנים להתעוררות מחודשת. בנוסף, ראינו גם כניסה של 100 מיליון USDT  לביטפיניקס, רמז נוסף על האפשרות שאנחנו לפי עליות שערים. אבל, אולי גם פה מדובר בניסיון למניפולציה.

בזירת האלטים אנחנו מזהים סימנים ראשונים של התאוששות כשברקע ראינו עליות משמעותיות מאוד בכמה אלטים בולטים וניתן לומר שעונת אלטים נוספת עומדת בפתחנו.  עם זאת, בקירפטו כמו בקריפטו ועדיין קיים חשש רב ולמרות העליות החדות עדיין לא רואים את ההתלהבות בשוק והרגשת ההייפ שהייתה עדיין נמצאת במגמת ירידה. אתריום, מהאלטים הבולטים, מאבד כוח במסחר ונראה שעדין במסגרת התיקון. מצד שני המטבע DOGE המפורסם חווה הרצת מטבעות מאסיבית, עלה סביב 110% והעיר את סוחרי האלטים. עוד ניתן לומר בהערת אגב ששמנו לב לדפוס שבו עליות ב- DOGE משפיעות על השוק ואולי אף כשופר לתחילת עונת האלטים.

הדומיננטיות בשוק עומדת על 53% לטובת ביטקוין כששווי שוק הקריפטו כולו עומד על 235 מליארד דולר. אין פה יותר מדיי שינוי משבוע שעבר. גם נפח המסחר נשאר דומה סביב 10 מיליארד דולר ב- 24 שעות.

טיפ קטן לפני שאתם נכנסים לFOMO:

אל תשקיעו סכום שאתם לא יכולים לסכן! שוק הקריפטו בטווח הקצר הוא תנודתי מאוד ולא צפוי. תזכרו שהשקעה נמדדת לאורך זמן ואין צורך להתרגש מכל תזוזה בשער.

חדשות השבוע מסביב לעולם הקריפטו

משקיעים מוסדיים כבר מוכנים עבור ביטקוין –  מחקר חדש של דלויט גילה כי רבים מלקוחותיה בתחומי הטכנולוגיה והמדיה מוכנים להשקיע בביטקוין ובטכנולוגית הבלוקצ’יין בעתיד הקרוב. זה אומר שיותר כסף צפוי לזרום לשוק הקריפטו.

מנכ”ל קראקן, ג ‘סי פאוול, צופה שווי שוק של טריליון דולר כבר השנה –  האימוץ העיקרי של רוב המטבעות הקריפטוגרפים על ידי הציבור יוביל לשוק שורי נוסף. עד סוף השנה טוען פאוול שווי השוק יצמח במהירות, אנחנו נהיה פה לדווח אם הוא צדק.

כוח הכרייה של ביטקוין קפץ מעל ל- 50% – עלייה משמעותית בכוח הכרייה (Hashrate) של ביטקוין השפיע גם על שערו. כוח המחשוב המושקע ברשת הביטקוין כבר עבר את ה- 60 קוואדריליון מגה-האש לשנייה, מה שמצביע על עניין הולך וגדל של משקיעים בשוק.

המשקיעים המלזים ממשיכים להיות שוריים על שוקי הקריפטו – על פי הנתונים ממלזיה, אין סיבה לחשוש לגבי העתיד לטווח ארוך של שוק המטבעות. המשקיעים במדינה המשיכו להגיע ולפי הנתונים הביקוש ממשיך לעלות על ההיצע.

נאסד”ק כבר מוכן לרשום למסחר את ביטקוין, איתריום ומבעות נוספים במהלך 2019 – מקורות בלתי רשמיים מוסרים שהמסגרת המשפטית לרישום מטבעות למסחר כבר נמצאת בשלבי עבודה ויכול להיות שכבר בשנה הבאה הבורסה תרשום כמה מהם. הדרכה רגולטורית ושירותי מסחר חדשים עשויים להגיע ברבעונים הראשונים של 2019.

מעכשיו ניתן לקנות פירות וירקות עם ביטקוין בקייב – באמצעות פרוטוקול תשלום מבוזר, Paytomat, ביטקוינרים יוכלו לרכוש פירות וירקות בשוק המפורסם בלב ליבה של אוקראינה. אמנם מדובר בניסוי כלים, אבל זו נקודת ציון עבור הסוחרים בעיר.

אמינם אזכר את ביטקוין באלבומו האחרון – הראפר המפורסם הזכיר את ביטקוין באחד משיריו באלבום. למרות שמדובר באזכור קטן הראפר אומר “עכשיו כולם עושים ביטקון…”, זהו צעד נוסף לפריצתו של ביטקוין לתודעה הקולקטיבית.

יאהו פיננסים משיקה פיצ’רים חדשים למסחר במטבעות – האתר הפופולרי עושה צעד נוסף לקראת אימוץ מטבעות קריפטוגרפים. שותפות עם מפתח API הפכה את המסחר אפשרי, הפיצ’ר זמין ושל יאהו פייננסים ב- IOS והיא תומכת כרגע בביטקוין לייטקוין ואיתריום.

גרפים

ביטקוין

שבוע חיובי עולים לאט עם תיקונים קלים לבדוק את התמיכה נסחר סביב 7324$ תמיכה נבנית סביב 7K$ התנגדות ב- 7600$.

אתריום

אל מול הדולר נראה שתמיכה סביב 275$ מחזיקה נסחר סביב 288$ התנגדות ב300$ בטווח הזה.

אל מול ביטקוין מתקרבים לתמיכה שראינו בדצמבר נסחר סביב 0.039BTC תמיכה בטווח הזה למטה יותר ב-0.037BTC התנגדות קשה לקבוע בירידות נראה שסביב 0.045BTC.

ביטקוין קאש

אל מול הדולר שבוע מדשדש מתחת לרמות התמיכה מה שגרם לפחד בשוק באזורי ה- 470$ בימים האחרונים קפיצה קלה החזירה את השער לאזורים היותר בטוחים סביב 633$ תמיכה בטווח הזה ב-600$ התנגדות ב- 650$.

אל מול ביטקוין ראינו רצפה יכול להיות בטווח הזה סביב 0.077BTC קצת ווליום לא משהו קיצוני גרם לשער לקפוץ חזרה ל- 0.09BTC שם גם ההתנגדות בטווח הזה נסחר סביב 0.086BTC.

Doge Coin

המסחר בסטושים אל מול הדולר אין מסחר לערך כזה כל המסחר מתנהל אל מול ביטקוין ומטבעות אלטרנטיבים.

בגרף יומי מ- 2015 שמוצג ניתן לראות את המחזוריות בעליות המהירות והירידות לאורך זמן במטבע נתון שחוזר על עצמו.

נסחר סביב 72SAT התנגדות בטווח הזה ב- 80SAT תמיכה ב- 58SAT התנודתיות התחילה מהתיקון שהתחיל ב- 90SAT.

Pivx

אל מול הדולר. האם ככה נראתה רצפה? נראה שכל ניסיונות התמיכה שברו מטה והגרף בנקודה מעניינת ראינו רצפה של 0.80$ שיא של 16$ נסחר נכון לכתיבת העדכון סביב 1.2$ התמיכה גם באזורים האלה נראה יציב בשבוע האחרון השבוע הכי יציב מתחילת 2018 נתון מעניין הסוחרים נרגעו או התעוררו?

אל מול ביטקוין בדומה למסחר אל מול הדולר ירידה קצת פחות קיצונית נסחר עדיין בשערים גבוהים מ- 2017 אך עבר תיקון ונראה שגם פה נרגע המסחר והתייצב השער סביב 0.00016BTC התנגדות ב- 0.0002BTC תמיכה ב- 0.00015BTC.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook