3 שנים ago

עדכון שוק 31-7

Jonathan Berger יול 31, 2018 16:00

שבוע של מגמה מעורבת בשוק הקריפטו ביטקוין מתקשה לפרוץ מעלה את הטרנד שהתחיל לפני כשבועיים ובאלטים השוק בצניחה חופשית. ההייפ בגזרת ה- ETF למניהם נרגע מעט ונראה שהתיקון בגרף הגיע בעקבות החדשות על דחיית ההחלטה בעניין.

הימים האחרונים מסתמנים בתנודתיות גבוה בימים  שמקשה על הסוחרים שממנפים אל מול ביטקוין ונזרקים מהפוזציות שלהם, לעיתים בהפסד לא מבוטל.

ביממה האחרונה שמועות שהזירה ביטהאמב הקוראנית נפרצה ונגנבו מטבעות בשווי מליוני דולרים. מוקדם יותר השנה נפרצה הזירה ורק בשבוע שעבר הרגולטור הדרום קוריאני אישר את מודל האבטחה של בורסות הקריפטו המקומיות. נכון לכתיבת שורות אלו לא יצאה הודעה רשמית של הבורסה וכרגע אנחנו מתייחסים לסוגייה במסגרת של שמועה עד לעדכון הבא.

בגזרת האלטים אנחנו צופים ומסתכלים על האלטים שמדממים ומאבדים תמיכה  אחרי תמיכה ומחפשים תחתית חדשה שממנה אולי יצליחו להתאושש. העובדה שרובם המוחלט של האלטים הם ספקולטיבים באופן טהור וחסרי שימוש מעשי שיגייסו כסף גדול ללא מוצר עובד, עלולה לפגוע באמון המשקיעים שנרגעו מההייפ הרגשי ומהפחד להפסיד את ההזדמנות להרוויח ונכון לעכשיו נשארו עם טעמו של הפסד. עוד שמנו לב שלהבדיל מהדפוס הרגיל של העבר שבו גלי השער של הביטקוין סוחפים אחריהם את השוק כולו, בחודש האחרון מגמת הירידות באלטים נמשכת גם בזמן עלייה של שער הביטקוין וזו מגמה שיש לשים אליה לב, במיוחד אם אתם מחפשים השקעות חדשות. בהתאם לכך, גם הדומיננטיות של ביטקוין מחזקת את עמדתה  שעומדת נכון לכתיבת העדכון על 48.3%, כל זה קורה בזמן שכסף יוצא משוק הקריפטו ושווי השוק כולו מצטמצם ועומד על 278 מיליארד דולר, ירידה של 20 מיליארד משבוע שעבר.

חדשות השבוע מסביב לעולם הקריפטו

בייננס מתכננת להיכנס לשוק הדרום קוריאני במסגרת על תוכנית ההתרחבות שלה – מנכ”ל הבורסה הגדולה בעולם, צ’אנגפנג זאהו, הודיע לציבור המשקיעים שבייננס תשרת  גם את השוק הדרום קוריאני. בצעד זה יכול להעלות את נפח המסחר בבורסה ואולי את אף להשפיע על שער הביטקוין.

בקשתם של התאומים ווינקלבוס לקרן הסל (ETF) נדחתה על ידי ה- SEC – שער הביטקוין ספג  ירידה בשבוע שעבר, לאחר שה- SEC דחתה את בקשתם השנייה של התאומים טיילר וקמרון ווינקלבוס תמורת קרן הסל של ביטקווין. הרגולטורים עדיין אינם מוכנים לסגת מעמדותיהם.

ביטקוין יכול להגיע $ 50,000 בשנת 2018 בהתבסס על שלושה גורמים – מנהל ההשקעות אנתוני פאמפליאנו מספק לביטקוין תחזית שורית ואומר כי עתיד מרגש מחכה למחזיקי ביטקוין אם הפסיכולוגיה האנושית, ספקולציות בגזרת ה- ETF וזרימה של כסף גדול ישחקו לצד השוק.

בנאסד”ק חושבים איך לייצר לגיטימציה לשוק המטבעות: דו”ח מהאסיפה הסודית –  לאחר הכישלון האחרון בגזרת ה- ETF של ביטקוין התקיימה פגישה סגורה בהשתתפות נציגי וול סטריט ובכירים בתעשיית הקריפטו שהתמקדו בשאלה כיצד לתת לגיטימציה לשוק לפני דריסת רגלו של הרגולטור.

הסטר פירס, הממונה על ה- SEC מעניקה תקווה לביטקוינרים – לאחר דחיית ההחלטה בנוגע לקרן הסל של ביטקוין, שלחה הבכירה מסר של תקווה ואמר שאולי עוד יגיע האישור המיוחל. בנוסף, היא ציינה שהיא חושבת ש”החדשנות אינה רצויה” על ידי הרגולטורים.

מנהל קרן הגידור, ביל מילר שורי על ביטקוין – מייסד ומנכ”ל קרן הגידור MVP נתן הערכה חדשה לביטקוין ואמר שהיציבות והאמונה במטבע “הברזל צהוב” מתחזקים ושבהחלט ניתן להשוות את תכונותיו לאלו של ביטקוין.

מלחמת הסחר בין ארה”ב לסין מתפתחת למלחמת מטבעות, זמן לביטקוין לזרוח כ”זהב החדש” – מטבעות הפיאט ממשיכים במגמת הפיחות כתוצאה ממלחמת הסחר המתמשכת בין ארה”ב לסין, מה שמעלה את הסבירות שמשקיעים יפנו את מבטם לעבר הביטקוין.

השותף המנהל של קרן הגידור למטבעות קריפטוגרפים: “רשת איתריום היא אחד הדברים המדהימים ביותר שהאנושות יצרה אי פעם” – בראיון שנערך לאחרונה ל- CNBC, אמר טושר ג’יאן שאתריום הוא פרוטוקול הבלוקצ’יין האהוב עליו שכן הוא מייצג אחד המצאות מדהימות ביותר על ידי המין האנושי. היו לו גם מילים טובות עבור EOS.

גרפים

ביטקוין

נסחר סביב 7737$ זאת לאחר שהנסיונות לפרוץ מעלה מאזור ה- 8200$ נבלמו והתיקון הגיע. תמיכה בטווח הזה ב- 7400$.

אתריום

אל מול הדולר נסחר 432$ ומתקרב לרצפה הקודמת של תחילת יולי סביב 420$ במידה ומשם הגרף ישמיך מטה את רמות התמיכה הבאות נראה סביב 380$. התנגדות ב- 480$.

אל מול ביטקוין הירידות ממשיכות ונראה שחזרנו לתמיכה שראינו באפריל סביב 0.05BTC. נסחר סביב 0.055BTC התנגדות ב-0.06BTC בטווח הזה.

ביטקוין קאש

אל מול הדולר נסחר סביב 767$ שרמות התמיכה ממש באזורים האלה במידה וישברו מטה 680$ רמות התמיכה הבאות התנגדות ב-815$ בטווח הזה.

אל מול ביטקוין הטרנד היורד ממשיך מאז שנשברה התמיכה סביב 0.11BTC בימים האחרונים גם התמיכה סביב 0.1BTC הפנתה את מבטה מטה.  נסחר סביב 0.099BTC ממש באזורי התמיכה במידה וישברו נראה ב- 0.095BTC את אזורי התמיכה הבאים.

וורג’

אל מול הדולר נסחר סביב 0.023$ לאחר ירידה חדה מאז חודש יוני תמיכה ב- 0.02$ לא רחוקה התנגדות ב-0.026$ בטווח הזה.

אל מול ביטקוין נראה שהשער מצא רצפה סביב 280SAT . נסחר סביב 304SAT התנגדות ב- 350SAT בטווח הזה.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook