3 שנים ago

עדכון שוק 31-10

Jonathan Berger אוק 31, 2017 20:42

השבוע בקריפטו זכינו לקבל גל נוסף של עליות של הביטקוין וגם באלטים. המגמה המתמשכת של הירידות באלטים אל מול שער הביטקוין פסקה והגיעה לשינוי מה-24 לאוקטובר, האלטים שינו מגמה ועלו עשרות אחוזים עד שהביטקוין התעורר ומחירו שבר את רף ה-$6000 אשר אזן את השוק. הפיצול של ביטקוין גולד הביא להתעניינות וקבע מחיר שיא חדש למטבע.

הפיצול של Segwit2X אשר מתוכנן להתרחש בנובמבר כנראה לא יהיה האחרון, אך אין לדעת מה יהיה הערך או השימושיות שלהם.

חברת ביטפאי (BitPay) הודיעה היום שתתמוך ב-B2X, מהלך אשר יכול להשפיע על השוק בעתיד הקרוב. האם הפיצול הקרב ובא יקבל תמיכה? ככל הנראה נדע בקרוב, אך כנראה שההשפעות יהיו שונות מהפיצולים הקודמים, אי אפשר עדיין לדעת איזה מטבע יאומץ על-ידי חברות שעבדו עד כה עם ביטקוין, האם ישתמשו בביטקוין הנוכחי או במטבע החדש (Segwit2X)?

עדכון ביטקוין גולד

ביממה הקרובה מתוכננת להשתחרר גרסת טסט-נט לביטקוין גולד ולאחר מכן תקום הרשת האמיתית. מסחר עתידי בביטקוין גולד כבר קיים בזירת המסחר בביטפינקס ובעוד מספר זירות נוספות, המטבע העתידי נסחר נסחר סביב מחיר ממוצע של $130 למטבע.

באלטים היה שבוע חיובי מאוד, חלק מהמטבעות הבולטים די התייצבו והראו שיש להם רצפה, חלקם עלו יפה ואי אפשר היה שלא לשים לב ל-Vertcoin (סימון VTC) שמחירו עלה בכ-50% רק בשבוע האחרון, זאת לאחר עליה של מאות אחוזים בחודש האחרון. ההתעניינות באלטים חזרה השבוע, אך נראה שביומיים האחרונים היא קצת נבלמה בעקבות העליות במחיר הביטקוין. ההשפעה מורגשת במסחר של הביטקוין בעיקר אל מול הדולר, חלק מהאלטים עלו יפה וחלק שמרו על המחיר אל מול הדולר.

המצב נראה מאוד חיובי בשוק שעולה בצורה שכזאת, ההתעניינות והבאז מסביב לבלוקצ’יין ומסחר בקריפטו רק גדלים ואנשים מתחילים לזהות את הפוטנציאל, השאלה עד איפה. האם במצב כמו זה, כשדברים נראים חיוביים, זוהי למעשה הבועה שכולם מדברים עליה? כבר דיברנו על בועות בעדכונים הקודמים, מאז השוק גדל והגיע לשווי שוק של סביב ה-182 מליארד דולר.

מה עוד היה השבוע?

אוניברסיטה באוסטרליה תתגמל סטונדטים באתריום. עסקים בזימבבואה מחבקים ביטקוין.

Stellar Lumens, סימון XLM, נמצאים בשיתוף פעולה עם IBM. מאמר נחמד: המלחמה על הנשמה של ביטקוין (קשור לפיצול המתקרב של סגוויט 2X). עוד מאמר מעניין בפורבס על ביטקוין. 

אחד ממייסדי אפל, סטיב ווזניאק, אומר שביטקוין זה דבר יותר טוב מזהב. חלוץ בעולם הביטקוין טוען שהמטבע הבא יהיה מטבע שישלב כמה בלוקצ’יינים. הבהרה של קוינבייס לקראת הפיצול של B2X.

אניגמה מודיעה על שיתוף פעולה עם רשת קייבר (Kyber Network) ועם זירת המסחר איתר דלתא (EtherDelta). ביטקוין סילבר, האם זו בדיחה? עוד פיצול שמתוכנן לעתיד הקרוב

“קרן אמון” של זיקאש הגישה בקשה ל-SEC (הרשות האמריקאית לניירות ערך ומסחר), צעד אשר יכול לקרב את המטבע למסחר מוסדי. אחד מהמייסדים  פאיפאל (PayPal) מדבר על ביטקוין. קצת על-hashgraph, הטכנולוגיה שבאה להתחרות בבלוקצ’יין.

CMEgroup הודיעו על השקת חוזים על ביטקוין מפעילת הבורסות הגדולה בעולם – מה שהביא לעלייה של השעות האחרונות.

גרפים וניתוחים

ביטקוין BTC

נראה שההתנגדויות נשברו סביב המחיר של $6000 ואנחנו בהמראה כאשר כל שער גבוה שיגיע יצור ATH חדש. כרגע 6420$ זהו השיא שהיה היום. השער הוסיף 800$ בשבוע, אך ככל שעולים בערך הסכומים האלה באחוזים מתגמדים.

אתריום ETH

השבוע השער עלה לאט לאט עד אזורי 0.05btc אך כאשר ביטקוין שברה את ה6K$ השער הושפע וכרגע חזר לאזורי התמיכה מהתקופה האחרונה ונראה עדיין במגמה יורדת אל מול ביטקוין

אך מול הדולר שער 300$ נשמר עם תזוזות של 10-20% למעלה למטה

ביקאש BCH

עליה חדה בשבוע האחרון עד 0.09BTC ותיקון שבא אחרי כמובן בעקבות העליה המהירה של ביטקוין כרגע נסחר סביב 0.07BTC ונראה שיש ביקוש למטבע הקרקע של התקופה הזו הקבעה. 0.066BTC נראה כמו אזורי תמיכה בטווח הקצר.

מול הדולר עליה יפה מ300$ עד 520$ והתייצבות סביב 440$ נסחר כרגע.

 

לייטקוין LTC

המסחר מול ביטקוין בתיקון מתמשך אחרי שLTC היתה בשיאים אזורי 0.021BTC שם התנגדות חזקה הגיע תיקון לאזורי 0.01BTC שגם התמיכה משם נשברה וכרגע אנחנו ב0.0088BTC ולפי אזורי הפיבונצ’י 0.0076 יש תמיכה.

מול הדולר השער בחודש האחרון נשאר מעל 50$

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook