שנה 1 ago

עדכון שוק 30-10: הדובים מוול סטריט (שוב) כאן

Jonathan Berger אוק 30, 2018 14:44

אחרי שכבר הייתה הרגשה  שביטקוין הפך למטבע יציב ושוק האלטים מבשר ירוקות, המגמה התהפכה. שער הביטקוין תיקן ואחריו נרשמו ירידות בשוק כולו. ייתכן ומדובר בהשפעת התיקון בוול סטריט?

בינתיים השער של טט’ר התייצב בחזרה וכעת נסחר סביב 0.993$. הפאניקה אמנם ירדה, אבל עדיין קיים הפרש בין ביטפיניקס לשאר הזירות.

למרות חדשות טובות בריפל וגל התרגשות שער המטבע נותר יציב יחסית. נראה שהשוק עודנו כאוב ואינו מוכן לעונת אלטים נוספת. סיכום חודש אוקטובר מסתמן באדום. על אף שנותרו עוד חודשיים עד לסוף השנה נראה שגם השנה כולה תסתכם באופן דומה. האם קיים סיכוי להתעוררות?

עם כל זאת, על אף הירידות וההשמצות שחזרו לכותרות העיתונים, 2018 הביאה איתה יותר הכרה מתמיד כששחקנים חדשים עלו למגרש כולל הרגולטורים השונים בעולם כולו.

גודל השוק עומד על 202 מליארד דולר מאז אוגוסט. הדומיננטיות בשוק עומדת על 54% לטובת ביטקוין.

חדשות הקריפטו

ביטפיורי לקראת הנפקה באירופה – מקורות חשפו כי חברת הכריית בוחנת את אפשרויות הנפקה שונות  באמסטרדם, לונדון והונג קונג לקראת תחילת השנה הבאה. יעד המימון המשוער יהיה בין 3 ל- 5 מיליארד דולר בתוך שנתיים.

הארגון הקריפטו רגולציה העצמית של יפן (JVCEA) מקבל הכרה רשמית –  הגוף המורכב מבעלי זירות מסחר ביפן הוכר על ידי סוכנות השירותים הפיננסיים של המדינה. זה יאפשר לגוף לאכוף את הרגולציה היפנית.

חברת השקעות בלגית רוכשת ביטסטאמפ – NXMH רכשה 80 אחוזים מבורסת המסחר המפורסמת ביטסטאמפ. שמועות מספרות על עסקה של 400 מיליון דולר במזומן.

מנכ”ל ויזה: קריפטו אינו איום גדול ואם יש צורך נתמוך גם בו – אל קלי, מנכ”ל ויזה, אומר שהחברה לא רואה בביטקוין או מטבעות אחרים כמתחרים ישירים שלהם ואולי אף ימצאו לנכון לתמוך במטבעות אם אלו יאומצו באופן נרחב.

איילון מאסק שוב מושך תשומת לב בהקשר לביטקוין – אחרי שחשבונו נחסם על ידי טוויר אחרי שצייץ על ביטקוין, היזם המפורסם שוב מצייץ בהקשר של קריפטו, הפעם את דעתו על ההונאות בעולם המטבעות.

שמועות מספרות שפייסבוק שוקלת לרכוש את קוינבייס – שמועות ברשת רוחשות סביב התוכניות, לכאורה, של הרשת החברתית לקנות את זירת המסחר קוינבייס. יתרה מכך, השמועות מדברות גם על תוכניות של פייסבוק להשיק מטבע משלה.

מאמר זה עלה לראשונה אוקטובר 30, 2018.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook