5 שנים ago

עדכון שוק 3-7

Jonathan Berger יול 2, 2017 23:55

תנודתיות בשוק?

עוברים על השוק ימים תנודתיים מאוד מאז שביטקוין חצתה את שער 2000$. בשבוע האחרון בעקבות הירידות החדות באיתריום שער ביטקוין הלך בעקבות איתריום, והאלטים שהתממשו בחדות יתר מול הדולר.

כרגע זה נראה בסך הכל כתיקונים בריאים אחרי ראלי מתמשך מתחילת השנה האזרחית. שוק הקריפטו ידוע כשוק צעיר ספקולנטי ותנודתי בתחילת דרכו, וכן, ירידות הן חלק מהמשחק.

מה יקרה באוגוסט? עדיין לא ברור לאן הולך נושא אימוץ סגוויט. כרגע האיתותים שמגיעים מהכורים לא מבטיחים שהולכים לכיוון, בינתיים גם לא נראה שהשוק כרגע מושפע מזה. מצד שני, נראה שבתחילת אוגוסט כן מתוכנן פתרון כלשהו, אם זה יגיע מכיוון הכורים או המשתמשים. ביטמיין יצרנית המיינרים (ציוד הכרייה), חולשת כיום על 70% מסך כל המיינרים שנמכרים בשוק, שחררו את הקוד להארד פורק (UAHF) הקוד נכתב ע”י צוות הפיתוח של Bitcoin Unlimited ונראה כי הם לא התייחסו כלל לסגוויט. כך או כך, שנראה שאוגוסט צפוי להיות חם מתמיד בקריפטו. למידע נוסף – בקישור הבא.

ביטקוין, טכנית: השער מאוד תנודתי בין 2300$ לאזור ה2600$ שם ניצבת התנגדות לטווח הקצר.

 

נראה גם שמתנד RSI נמוך והשוק תנודתי בהתאם. ההשוואה לבועה של 2013 מתבקשת, ניתן לראות בבירור בגרף, וגם בהשוואה לגרף 2013. מנגד, המצב בשוק שונה מאוד מהמצב דאז. הטריגר שהחל את המפולת ב- 2013 היה קריסת זירת המסחר מאונט גוקס, שהיתה אז הבורסה בעלת נפח המסחר הגבוה ביותר. כיום המסחר אינו מתמקד בזירה אחת וישנו ביזור בתחום זה. לסיכום, ניתן להיות אופטימיים אך זהירות נדרשת.

איתריום: כפי שנכתב בעדכונים האחרונים התמיכות באיתריום נשברו וכעת אנו מתייצבים סביב שער 0.1 BTC. יש עדיין התעניינות שיא וביקושים להנפקות על איתריום בשוק, לכן כרגע התיקון הוא בגדר תיקון בריא. בגרף איתריום מול דולר נראה שקו התמיכה סביב 250$. מי היה מאמין שלפני שנה איתר אחד היה שווה כ- 10$ בלבד.

זיקאש: גם אחרי ראלי ותיקון מכובד מול שער הביטקוין, השער הגיע עד 0.17 ונסוג. כעת נראה שההתנגדות שהיתה לפני הפריצה לשערי 0.17, ברמת 0.11, הפכה לתמיכה חזקה. אם תחזיק, נצפה לתנועה יפה למעלה. כוח הכרייה הולך וגדל בזיקאש וכעת הכורים מרוויחים פחות. הגדילה בכח הכרייה מלווה בעלייה בקושי לייצר מטבעות זיקאש חדשים.

מבחינה פונדומנטלית: בקרוב אלפאבאיי (דארקנט) מוסיפים את זיקאש האנונימית. מונרו, האנונימית, קיבלה רוח גבית כאשר נוספה לאלפאבאיי.

 

טכני דולר: נכון לכתיבת שורות אלה, השער הדולרי סביב 280$ ונראה שהתמיכה סביב 240$.

Cofound.it  – CFI: פלטפורמה גלובלית מבוזרת המחברת סטארט-אפים יוצאי דופן, מומחים ותומכים ברחבי העולם. בנוסף, מחזיקי CFI יקבלו גישה למכירות מוקדמות אשר מומלצות ע”י צוות המחקר של CFI, וזאת בתנאי שבארנק המשתמש לפחות 5,000 יחידות. המטבע נסחר בביטרקס ונראה שרוב המימושים הגדולים היו בתחילת המסחר לפני כשבועיים (ה- ICO היה לפני כחודש וחצי). שווה לשים לב, נסחרת סביב שער 0.00007BTC כרגע.

 

חדשות ICO

EOS: בהמשך לדיווחי העדכון הקודם, הפרוייקט החל את הגיוסים היומיים ונראה שיש הייפ נרחב סביבו. בכל יום חדש מוצעת כמות מוגבלת למכירה, והגיוס צפוי להיערך שנה. שווי השוק של הפרוייקט מעל מיליארד דולר.

TEZOS: פלטפורמה לחוזים חכמים מתחרה לאיתריום שהחלה גיוס ב- 1.7 ונראה שיש היענות רבה, הגיוס כעת בעיצומו ואינו מוגבל בכמות. מדובר על בלוקצ’יין חדש לגמרי, שמתיימר להציע פתרונות וחידושים בתחום החוזים החכמים. צפו בסרטון על טזוס.

 

ונסיים בפינה חדשה – טיפ לסוחרי קריפטו מתחילים:

כאשר בוחנים תמונת מצב של מטבע למשל באתר CoinMarketCap, השער שבדר”כ מוצג הוא השער מול הדולר. אנו ממליצים תמיד להסתכל ולנתח מול שער הביטקוין. רוב המסחר בזירות הקריפטו מתנהל מול הביטקוין ולא מול דולר.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook