3 שנים ago

עדכון שוק 27-3

Jonathan Berger מרץ 27, 2018 19:34

המגמה מטה ממשיכה ונראה ששער הביטקוין נלחם סביב 8K$. מאז תחילת הירידות החדות ישנה מגמה של התמתנות בתנודתיות ובשבועיים האחרונים נראה שנפח המסחר מתייצב גם הוא – אולי אלה סימנים ראשונים של רגיעה.

אמנם, השוק עדיין דובי ולא צפוי. כל פעם שנראה שהמצב מתייצב מגיע עוד דאמפ. וכמובן, כמו שאנחנו מכירים את ביטקוין, שינוי המגמה יגיע וכנראה בדרך לא צפויה כפי שחווינו בעבר.

הדומיננטיות של ביטקוין אל מול האלטים גדלה ב-5% מתחילת מרץ וההשפעות מורגשות בחלק גדול מהאלטים. אתריום איבדה מערכה כ- 6% אל מול הביטקוין (שתיקן אל מול הדולר) ו-14% אל מול הדולר.

אלטים נוספים הראו מגמה מעורבת. מהבולטים שנתנו קצת נחת למשקיעים הם BNB ,TRON ,ICON. נראה שהשוק עדין רעב למסחר באלטים במיוחד בחדשים יותר, כך נראה . האלטים הותיקים, רובם המשיכו במגמת הירידה.

בתחום הגיוסים (ICO’S) המגמה לא נחלשה, למרות הירידות בשווקים. בשבוע האחרון זירת המסחר בייננס הוסיפה למסחר את Wanchain שגייסו בזמנו 36 מליון דולר באתריום ויצא למסחר בהצלחה גדולה פי 12 על ההשקעה בערך הדולרי.

חדשות קריפטו מהשבוע החולף

מנכ”ל טוויטר, ג’ק דורסי, מאמין שביטקוין יהיה המטבע העולמי היחידי בעוד עשר שנים – בראיון למגזין טיימס אמר דורסי “בסופו של דבר יהיה מטבע גלובאלי. לאינטרנט יהיה מטבע יחידי, ואני באופן אישי מאמין שזה יהיה ביטקוין”.

סנודן שיחרר מסמכים של ה-NSA שמראים שביטקוין היה “עדיפות ראשונה” – אדוארד סנודן, הידוע לשמצה כאחד המדליפים הגדולים, שיחרר מסמכים שחושפים מבצע סמוי של ה-NSA שנועד לאתר אתר את זהותם של משתמשים ברשת הביטקוין.

3.000.000.000 USDT הודפסו – אחרי הפסקה זמנית מאז ה-23 בינואר, “המטבע היציב” טטר שנמצא תחת חקירת ה- SEC “הדפיס” עוד כ-300.000.000 מטבעות (USDT).

ועידת ה- G20 שוקלת להתייחס לקריפטו כנכס ולא כמטבע – לפי הטיוטה האחרונה שיצאה מהועדה, המטבעות הוירטואליים “חסרים את התכונות של מטבעות ריבוניים”, משמע שהם ייחשבו כנכס ולא כמטבע.

בייננס עוברת למלטה ומתקבלת בברכה על ידי ראש הממשלה –  ביננס, זירת המסחר לקריפטו הגדולה בעולם, פותחת משרדים באי מלטה הממוקם לחופיה של אירופה. מנכ”ל ביננס, צ’או צ’נגפנג, אמר שביננס תאפשר מסחר “פיאט-קריפטו” ושהם נמצאים במגעים מתקדמים עם הבנקים המקומיים. ראש ממשלת מלטה קיבל את ביננס בזרועות פתוחות.

הבנקים הגדולים יכולים בסופו של דבר לאמץ את ביטקוין וריפל – לפי טור שפורסם במגזין פורבס, מוסדות בנקאיים יכולים, בסופו של דבר, לאמץ מטבעות וירטואלים כמו ביטקוין וריפל שכביכול נמצאים בתחרות מולם. לפי שידן גורן, נשיא ומנכ”ל Global Blockchain, “אם הבנקים הגדולים יצליחו לרסק את אחד משני המטבעות הללו, זה יהיה ריפל”.

תחזית המחיר של ביטקוין: אחת מזירות המסחר הגדולות תשיק שירותי ברוקראז’ לביטקוין – חברת האחזקות הקנדית RSE, התשיעית בגודלה בעולם, מתכוננת להשיק זירת מסחר למטבעות וירטואלים, בשלב ראשון תתחיל בביטקוין ואיתריום.

הצעת חוק חדשה מכוונת לאפשר תשלומים בקריפטו ברוסיה – בימים אלו מנוסח חוק חדש שמטרתו להגן על זכויותיהם של המשתמשים בקריפטו והוא יעלה בקרוב לפרלמנט הרוסי. החוק מגדיר מושגים כמו “כסף דיגיטלי” ומטרתו להניח את הבסיס לחוקי מיסוי, זכויות ירושה וכ”ב.

קקאו (Kakao) שואפת להתפתח לשווקים בינלאומיים בעזרת טכנולוגית הבלוקצ’יין – קקאו, ענקית המסרונים הדרום קוריאנית הודיעה שהיא נכנסת לתחום הבלוקצ’יין והיא מכוונת את התרחבותה לשוק הבינלאומי.

גרפים

ביטקוין

נסחר סביב 7900$ האם אנחנו מאבדים את רמת 8000$? לא נראה שמהר כל כך. המסחר נע סביב מחיר זה בשבוע האחרון עם זליגות קלות מטה. ניתן לראות בגרף השבועי את התנודתיות שמתחילה להתמתן בשבועיים האחרונים. התנגדות נבנית סביב 8500$ בטווח הקצר. התמיכה הקרובה ב- 7700$ .

אתריום

אל מול הדולר התמיכה סביב 500$ לא החזיקה. כעת נתמך סביב 450$, ההתנגדות ברמת 500$. התמיכות הבאות ברמת 400$. בפעם האחרונה בא השער פרץ את רמת 400$, קיבלנו ראלי לשיא כל השיאים.

גם אל מול הביטקוין המגמה מטה ממשיכה: ברמת 0.06BTC התמיכה לא החזיקה ובימים האחרונים נראה שהשער מחפש תמיכה באזורי היפוך המגמה (מסומן באדום). מכאן, אם לא יכנסו ביקושים השער עלול לצלול לרמות נובמבר דצמבר.

ביטקוין קאש

אל מול הדולר, המגמה מטה. כאשר נפרדנו מרמת המחיר סביב 900$. התנגדות ב950$ בטווח הזה.

אל מול הביטקוין, השער איבד השבוע סביב 5%. נחשב יחסית ליציב לעומת שאר האלטים. ניתן לראות בגרף שהשער משחק בין 0.11BTC ל- 0.123BTC בחודש האחרון אלה גם אזורי התמיכה וההתנגדות שנבנו ונראה לבינתיים שהתמיכה מחזיקה .

Factom

אל מול הדולר, השיא מינואר של 91$ נראה רחוק מאוד. המחיר צלל עד לשפל 14.5$. ניתן לראות בגרף השבועי את התמיכה שנבנית עוד לפני העליה האחרונה, אשר בינתיים מחזיקה סביב 20$. אזורי ההתנגדות ברמת 28$.

אל מול ביטקוין, בגרף השבועי תיקון מטה מתמשך מאז מאי 2017. נסחר סביב 0.0031BTC ממש באזורי ההתנגדות לפי פיבונאצ’י. תמיכה בטווח הזה סביב 0.0025BTC. האם פקטום בדרך לראלי נוסף? או שתמשיך לדמם כמו שאר השוק?

Verge

אל מול הדולר נסחר סביב 4 סנט עם תמיכה סביב 3 סנט. נראה ששינוי מגמה החל באמצע מרץ. השינוי לווה בנפח מסחר גבוה יחסית. התנגדות ברמת 5 סנט. פריצה וניתן להגיע גבוה.

אל מול הביטקוין, המגמה היורדת שולטת מאז דצמבר – שם היה השיא סביב 1980SAT. אנחנו חווים עלייה מאז 330SAT. כעת נסחר סביב 500SAT עם התנגדות ב- 600SAT בטווח הזה.

ZRX

אל מול הדולר, כמו רוב המטבעות, נמצא במגמה יורדת בשבוע האחרון. כניסה של ביקושים גרם לשינוי מגמה שהחל ברמת 0.4$. משם עליה של 100% עד ל- 80 סנט שם שוכנת התנגדות.

אל מול הביטקוין, נסחר סביב 8700SAT , התנגדות ב9300SAT התמיכה נבנית סביב 7000SAT בטרנד חיובי.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook