5 שנים ago

עדכון שוק 27-12-2016

Jonathan Berger דצמ 28, 2016 00:03

מומנטום חיובי בבביטקוין

נכון לכתיבת שורות אלה השער כבר עומד על 935$ וביואן ¥6700  והכתבות בכלי תקשורת לא מפסיקות: האם נזכה לראות את רמת האלף בקרוב? בכתבה הזו של פורבס למשל, העלייה אחרונה מיוחסת לסנקציות על המזומן ההודי, ולכאוס בונצואלה.

מונרו

נראה שרמות התמיכה סביב 0.01 חזקות מספיק ונשמרו על אף העליות החדות בביטקוין. הדבר מצביע על חוזקו של האלט ועל בעלי עניין שמונעים ממנו לאבד ערך. מנגד, אם העליות בביטקוין ימשיכו לכיוון האלף נצפה לחזרת מונרו לעבר התמיכה ב- 0.01 ולאחריה אזור תמיכה סביב 0.007. הריצה האחרונה במונרו נזקפת לעובדה ש-Alphabay דארק-נט הוסיפו אותה למסחר לצד ביטקוין בשל תכונות האנונימיות שלה, ובנוסף שוחרר ארנק חדש המתאים למגוון רחב של מערכות הפעלה כגון ווינדוס, לינוקס ועוד.

מונרו עולה למרות העליות בביטקוין

בהמשך למדריך ההשקעה הנבונה שעלה באתר, בשוק סוער בו ביטקוין עולה המסחר באלטים מסוכן ותנודתי במיוחד. אין לנו ספק כי כאשר תנאי השוק יאפשרו, האלטים יחזרו להיות הסחורה החמה של הקריפטו ומונרו תשחק תפקיד משמעותי, אולי אפילו בגידור אל מול עליית הביטקוין.

 

איתריום

עדיין במגמת ירידה, טכנית ופונדומנטלית לא נראה שהמטבע מצא קרקע בטוחה. תמיכות עצומות של אלפי ביטקוין בשערים 0.009 נפלו אחת אחרי השנייה. הסיבות למומנטום השלישי באיתריום בימים אלה – אי ודאות של הקהילה אם מסתמן פתרונות באופק לבעיות שהיו בקוד. כמובן שעליות הביטקוין לא תורמות ליציבות באיתריום. נראה כי כמו אלטים רבים לאיתריום קורלציה הפוכה אל מול הביטקוין.

קורלציה הפוכה איתריום מול ביטקוין

גיוסים והנפקות

ישנה ירידה משמעותית בגיוסים מעניינים בתקופה האחרונה. אחת הסיבות גם כאן היא העליות וההתמקדות בביטקוין עצמו ולא בפרוייקטים מקבילים אליו. גיוס מעניין שצפוי לנו החל מ- 15 לינואר הוא פרוייקט Intellisys. בגודל מדובר בפרוייקט אשר מאחוריו צוות פיתוח רציני כאשר הבולט הוא צ’ארלי שרם. הפרוייקט הוא למעשה קרן השקעות המבוסס על טוקן דיגיטלי אשר מגובה בנכסים ממשיים. הקרן תאפשר מגוון רחב של אפשרויות השקעה מעניינות ויצירת תשואות יתר למשקיעים דרכה. עוד מידע על הפרוייקט באתר הבית.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook