5 שנים ago

עדכון שוק 26-2: למרות הכשלון לפרוץ $4000, השוק חוזר לימים הירוקים של 150% עלייה יומית באלטים

Jonathan Berger פבר 26, 2019 15:45

שבוע תנודתי בשוק הקריפטו עם ניחוח של עונת אלטים באוויר. מחיר הביטקוין מטפס ומושך את שוק האלטים אחריו עד שביום ראשון הגיע תיקון חד שמחק 11 מיליארד דולר בשעתיים והוריד את ההתלהבות של מי שכבר התחזקה דעתם שמדובר בשינוי מגמה מובהק.

בשבועות האחרונים היינו עדים למגמה שנבנית ומצביע על הרמת ראשם של אלטים כמו בים וגרין שהשקתם עוררה הייפ מחודש וזאת לצד הנפקות נוספות שנעשו על הפלטפורמה של בייננס. עם זאת, בים וגרין איבדו השבוע סביב 30% מערכם בשבוע החולף ונראה שהשוק לא ממהר לאמץ מגמות זמניות ולא ממהר להתעורר משנת החורף.

עם זאת, שווי השוק הכולל ממשיך במגמה עולה, כמו גם נפח המסחר שממשיך גם הוא לגדול. כמובן שישנם אלטים תורנים שמושפעים מכך, כמו  Enjin Coin שנסק השבוע ב- 150% ככל הנראה בגלל תמונה של הארנק שלהם על הסמסונג החדש. נתון נוסף מראה איזון בין פוזיציות שורט ללונג וניתן להסיק ממנו רגיעה זמנית מהספקולציות והמניפולציות של השוק.

החודשיים הראשונים של 2019 הביאו מעט שקט למשקיעים אחרי שנה שלמה של ירידות חדות בשוק ונראה שהשוק מראה סימני התאוששות בעיקר כאשר מסתכלים על נתוני נפח המסחר שממשיך במגמת העלייה. כמו כן, צריך לציין בהקשר זה שלאחרונה צירפה נסד”ק מדדים של ביטקוין ואיתריום ונראה שגם שם מתחילים לקחת את התופעה יותר ברצינות.

Market Data

Market Cap: $130.1 B
24h Vol: $28 B
BTC Dominance: 52%
BTC: $3,855 %2.9
ETH: $137 %6.7
XRP: $0.32 %4.1
BTC Shorts (BFX): 18.2 K BTC
BTC Longs (BFX): 25.7 K BTC

 

חדשות מהעולם

חקירת ביטקונקט: ה-FBI מחפש את הקורבנות  על אף שחשבנו שסאגת ביטקונקט כבר מאחורינו  ה- FBI  ממשיך לאסוף מידע מן הקורבנות בתקווה לתפוס את המוח שמאחורי ההונאה.

בייננס ו- NEO סופגים אשמות מ-Blocknet  שהתמשו במידע גנוב לבניית הפלטפומה המבוזרת שלהם – לטענת Blocknet,  NEO ובמיוחד Binance השתמשו בפופולריות שלהם בשוק הקריפטו כדי לגנוב מידע שעזר להשקה המהירה של ה- Binance DEX בשבוע שעבר.

ICO בעונה שנייה? Fetch.Ai גייסה 6 מיליון דולר ב- 10 שניות – פלטפורמת ההנפקות של בייננס שוב מצליחה לעורר את שוק גיוסי הקריפטו ועוזרת ל- Fetch.ai לגייס 6 מיליון דולר ב- 10 שניות.

אילון מסק: ביטקוין בעל מבנה מבריק למדי, כסף נייר בדרך החוצה –  למרות שטסלה לא מקבלת ביטקוין, המנכ”ל שלה שיבח את ההמצאה ואפילו ניבא שביטקוין יחליף בקרוב את הכסף מנייר.

וורן באפט מכנה את ביטקוין אשליה שמושכת שרלטנים – המיליארדר האמריקאי, בן ה -88, עשוי להיות מלך המניות, אך שוב הוכיח כי אין לו הרבה ידע על ביטקוין, וכינה אותו “אשליה”.

החל מחר משתמשי קוינבייס יוכלו לקנות ולמכור XRP זה לקח קרוב לשש שנים אבל קוינבייס מוסיפה את האפשרות לסחור ב- XRP. קויינבייס הודיע שהמסחר ייפתח ביממה הקרובה.

גרפים

ביטקוין

מסחר תנודתי השבוע וברגע שהתקרבנו להתנגדות סביב $4200 המימושים לא איחרו להגיע ואחריהם התיקון שהביא תמיכה חדשה סביב $3700 השוק עושה את שלו ואין עדיין בשורה מעוררת שמפעילה את חיישני ה- FOMO של המשקיעים והסוחרים.

אתריום

אל מול הדולר כמעט הגענו להתנגדות ב- $170 מתקרבים לתמיכה ב- $130 ה- RSI היומי למטה נראה חיובי, אך גם פה התיקון הרתיע מעט את השוק וניתן לראות את זה בנפח המסחר שירד.

אל מול ביטקוין הטרנד המשיך מעלה אך נשבר ב- 0.036BTC. מצד שני גם הגענו עד להתנגדות ב- 0.38BTC והימים הקרובים יגידו אם זה רק זליגה קצת מטה מהתמיכה או שהמגמה נשברה.

ריפל

אל מול הדולר נראה שהטרנד היורד נבלם והשער מטפס מעל $0.30 פה גם מתבססת התמיכה. התנגדות בטווח הזה ב- $0.035.

אל מול ביטקוין ניתן לראות ב- RSI את הטרנד היורד נשבר והמגמה מעלה שנכנסה בזמן שהתמיכה החזיקה סביב 8000SAT התנגדות בטווח הזה ב- 8800SAT.

טרון

אל מול הדולר מגמה חיובית מתחילת השנה עם התלהבות קלה סביב הגיוס של ביטורנט והתיקון שבא לאחר מכן מחזיק דיי יפה סביב $0.023. התנגדות בטווח הזה ב- $0.028 ובסוף החודש צפוי פיצול שיביא לשדרוג בקוד ואולי זו הסיבה שהשער לא חווה תיקון משמעותי והתמיכה מחזיקה.

אל מול ביטקוין תמיכה ב- 600SAT התנגדות ב- 650SAT במידה וזה יחזיק בטווח הזה אולי נראה ניסון נוסף לפרוץ את ההתנגדות, זאת מאחר והטרנד היורד נחלש. ה-RSI נמוך ונראה שנכנס נפח מסחר בתמיכה.

דיג’יבייט

אל מול הדולר התמיכה למרות המימושים שרואים בנפח המסחר מחזיקה סביב $0.01 בטווח הזה גם נסחר התנגדות ב- $0.013 נראה חיובי במידה והתמיכה מחזיקה בטווח שסמנו.

אל מול ביטקוין ההתנגדות ב- 270SAT נפרצה ניתן לראות את הW- בגרף היומי שסמנה את ההתנגדות הזו, עליה חדה עד לאזורי ה- 300SAT משם הגיע התיקון והתמיכה מחזיקה סביב 270SAT מעט שברירית.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook