3 שנים ago

עדכון שוק 25-5

Jonathan Berger מאי 24, 2017 22:04

השוק שאינו ידע שובע

אנחנו בעיצומה של מהפכה, תקופה היסטורית שעוברת על שוק הקריפטו . בחודשים האחרונים האלטים משתוללים והמגמה רק התחזקה בשבועיים האחרונים. רוח גבית חזקה מאוד מגיעה מיפן וגם מכנס קונצנזוס 2017 בניו יורק בו לוקחים חלק הפרוייקטים המרכזיים בקריפטו, בנקים ובתי השקעות מהגדולים בעולם. הכנס מספק לא מעט הכרזות, וכל הכרזה מלווה בעלייה של עשרות אחוזים של המטבע.

נפח המסחר שובר שיאים וכמעט אין אלט שנותר מחוץ לחגיגה. שוק הקריפטו שעד לא מזמן נע סביב שווי של 50 מיליארד נכון להיום שווה לא פחות מ- 85 מיליארד, כשביטקוין בשיא עם שווי שוק של כמעט 40 מיליארד דולר. התחזיות האופטימיות דיברו על 3000 דולר לביטקוין בסוף שנת 2017. בקצב הזה כבר בקרוב נהיה שם. בניגוד לריצות הקודמות, ניכר הפעם כי כסף רב נכנס לביטקוין על מנת שישמש לקניית אלטים וכך בעצם הביטקוין והאלטים עולים להם יחדיו.

זיקאש (שהומלצה לא פעם בעדכונים שלנו) עלתה ביום אחד 150% וכעת מתייצבת סביב התמיכה ב- 0.1 ביטקוין למטבע. זיקאש מקבלת רוח גבית מאימוץ הטכנולוגיה שלה בעבודה משותפת עם JP Morgan. נראה שלזיקאש יהיה עתיד מזהיר.  

איתריום

מאז השבירה של המחסום הפסיכולוגי ב- 100 דולר לאיתר אחד, איתריום לא עוצרת ומתקרבת תוך שבועות ספורים ל- 200 דולר לאיתר אחד. כל עוד השוק במומנטום, כסף רב נכנס לאיתריום במסחר מול הביטקוין ומול פיאט, והמגמה לא צפויה לעצור. התנגדות מלמעלה – המחסום הפסיכולוגי של 0.1 ביטקוין לאיתר.

VeriumReserve – VRM

אלט כרייה  POW רזרבה של VRC (וריקוין). מגיע עם הטכנולוגיה של וריקוין, מבוססת POS. ל- VRM שווי שוק מאוד קטן של מיליון דולר בלבד. יחסית למטבעות מקבילים מדובר בתמחור בחסר. אחרי תקופה יציבה ניתן לראות התחלה של איסוף ומגמה עולה במטבע. המטבע נסחר בעיקרו בבורסאת Bittrex

 

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook