5 שנים ago

עדכון שוק 25-3

Jonathan Berger מרץ 24, 2017 23:45

הפורק על הביטקוין

מאז התשובה השלילית בנוגע לאישור תעודת הסל הצמודה לביטקוין נושא הפורק חוזר לכותרות. פורק משמעו פיצול שרשרת הבלוקים של הביטקוין לשתי שרשראות נפרדות. הפיצול הזה נובע כתוצאה מאי הסכמה לגבי דרישת הכורים לבצע שינוי בפרוטוקול המקורי של הביטקוין. במידה והפורק ייצא לדרך כל מחזיק ביטקוין מקורי יקבל מטבעות של שני המטבעות החדשים: Bitcoin Core, Bitcoin Unlimited. הדיונים והחששות לגבי עתידו של הביטקוין משפיעים מאוד על השער ומושכים משקיעים למטבעות אלטרנטיביים, האלטים. ניתן לראות בגרף הבא את התנודתיות וחוסר היציבות בביטקוין:

ציוץ של MadBitcoins מתאר את הבעיה כרגע שנובעת מאי ההסכמה בין הכורים, המשתמשים והמפתחים.

בטבלה הבאה ניתן לראות בסימון באדום את השפל ביחס בין שווי השוק של האלטים על חשבון הביטקוין ואת צמצום הפער בין האלטים המובילים לביטקוין.

Source: Coinmarketcap.com

LSK ליסק: אחרי מגמה של ירידה ארוכה נראה שיש התעניינות במטבע ועלייה בנפח המסחר בצורה חריגה. כרגע מתייצבת סביבה רמת ההתנגדות 0.00025 – 0.0003. במידה ותצליח לפרוץ היעדים הבאים בגרף הבא. הכניסה ברמה זו נחשבת בסיכון גבוה מאוד.

ETH איתריום: לא מפסיקה לשבור שיאים. כמות הפרוייקטים החדשים המפותחים על הפלטפורמה רק הולכת וגדלה. בנוסף, עלייה חדה במסחר איתריום – דולר מבשרת על כסף חיצוני שנכנס לאיתריום, אולי כחיפוש אלטרנטיבה להשקעה בביטקוין.

סטורג’, הפרוייקט, הודיעו שהם עוברים מפלטפורמת קאונטרפארטי לאיתריום. בנוסף, החברה האם של דפדפן Mozilla מפתחת טוקן על איתריום עבור הפלטפורמה של דפדפן Brave ותחל במכירה מוקדמת בקרוב. אולי זה גם סיבה לעוד עליות?

 

LTC לייטקוין: שער לייטקוין מול ביטקוין במגמה שלילית, לעומת זאת מבחינה דולרית לייטקוין שומרת על יציבות ומגמה עולה. לייטקוין כידוע הוא אחד האלטים הותיקים ביותר, שומר על נפח מסחר יומי גבוה לאורך שנים, ונסחר מול היואן הסיני והדולר וכן מול אלטים שונים.  לאחרונה נעשה ניסיון לממש את טכנולוגיית סגוויט בלייטקוין, בדומה לרשת הביטקוין. לגבי המסחר הדולרי: לייטקוין נסחרה זמן רב ביציבות בטווח 3.6$-4$. הפרש זה במסחר שבועי וחודשי נותן הזדמנות למסחר יציב שנבנה לאורך זמן. ניתן לראות בגרף כי משנת 2016 אנחנו במגמת עלייה איטית ונסיונות פריצה לכיוון רמת ה- 5$. שווה לשים עין, במיוחד בתקופות בהן שורר חוסר יציבות בביטקוין.

מאצ’פול: כפי שדיווחנו בכתבה הסוקרת פרוייקטים ישראלים, המכירה המוקמת מתחילה בראשון 2 לאפריל . למידע נוסף ופרטים לחצו לכתבה.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook