2 שנים ago

עדכון שוק 20-7

Jonathan Berger יול 20, 2017 00:37

שוק הקריפטו לא מוצא מרגוע. אין שקט, כל הזמן מתרחשים אירועים משפיעים, רובם בלתי צפויים. האירועים האלה מעצבים את שוק הקריפטו. אסור לשכוח שמדובר בשוק צעיר מאוד.

ביטקוין אחרי תיקון משמעותי מאוד בשבוע החולף, איתריום מזגזגת על אזורי התמיכה. וההאקרים – חוגגים. בטווח הקצר נראה שרוב השוק סובל בעקבות החוסר וודאות סביב הארועים האחרונים, וחוסר וודאות משמע פאניקה. בנושא אימוץ סגוויט כרגע נראה שרוב הפולים (pools) תומכים ויש התקדמות לקראת הראשון באוגוסט.

במידה והכורים יאמצו את סגוויט יקח כ- 60 שעות להכניס את הקוד לשרשרת ושבועיים לאחר מכן סגוויט תפעל על ביטקוין.

ביומיים האחרונים ראינו תיקון עולה בשער, בתגובה לכוונה לאימוץ סגוויט. הדבר מביא עוד התעניינות בביטקוין וצפירת הרגעה המונית שמעודדת ביקוש.

ביטקוין – הזווית הטכנית

השער היה במגמת ירידה במהלך השבוע האחרון, נראה שנתקל בתחתית כפולה והסתובב למעלה. בשפל השבועי הגענו עד 1833$ (!), מדובר בירידה של כ- 35% מאז השיא סמוך ל- 3000 בחודש שעבר. האירועים בימים האחרונים לא מבשרים שקט בטווח הקצר. מניפולציות של הכורים ונוכל להתגעגע לשערים הנוכחיים.

איתריום

גם בגזרת איתר אירועים רבים התרחשו בשבוע אחד. ההנפקה של קוינדאש החלה ברגל שמאל – האתר נפרץ, שונתה כתובת ארנק ההפקדה לכתובת של ההאקר, וכ- 7 מיליון דולר נגנבו. החברה (הישראלית אגב) הכינה תוכנית ב’ להתמודד עם הפריצה, מעניין מאוד מה צופן העתיד לפרוייקט. בנוסף, לפני כמה שעות, התגלתה פרצה בארנקי אתריום Parity בחוזה ארנקי multi-sig. עשרות מליוני דולרים נגנבו, עדין לא ברור גודל הנזק וההשלכות על איתריום. השער, שכבר ביקר ב- 260$ בשיאה של היממה, סובל כעת בעקבות האירועים. בשפל של השבוע האחרון איתריום ביקרה מתחת ל- 140$… כעת נושקת לרמה הפסיכולוגית ב- 200$.

מונרו XMR

נראה שחזרנו למגמות שערי התמיכה במונרו סביב רמת 0.015 BTC. האם מונרו תיתמך כאן?

ריפל XRL

בגרף המצורף ניתן לראות את קו המגמה היורד הברור מאז השיא. ריפל כבר איבדה כשלושה רבעים מערכה מאז שיא כל השיאים ברמת 0.0002 ביטקוין לריפל. עשויה להיות תמיכה ברמה זו

דף זה עלה לראשונה בתאריך 20.7.2017

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook