3 שנים ago

עדכון שוק 20-3

Jonathan Berger מרץ 20, 2018 15:00

מה היה לנו השבוע בקריפטו?

חברת ברקליס האנגלית תשתף פעולה עם קוינבייס – ב-13 למרץ חתמה קוינבייס על הסכם עם חברת השירותים הפיננסיים הגדולה. שיתוף הפעולה בין השתיים מכוון בעיקרו לפשט את הליך ההפקדות והמשיכות של לקוחות קוינבייס הבריטים.

יום גדול לביטקוין! רשת הלייטנינג מתחילה לפעול על הרשת המרכזית –  החל מה-15 למרץ החלה רשת הלייטנינג לפעול על רשת הביטקוין המרכזית והוציאה הודעה על שחרור גרסת ביטא 0.4. רשת הלייטנינג תעזור להוריד גובה העמלות ולהאיץ את אישור הטרנסאקציות בביטקוין.

וול-סטריט מתחילה לסחור בביטקוין – בית השקעות Jane Street Capital החל לסחור במטבעות דיגיטליים. לטענת בית ההשקעות הם סוחרים בנפח של 13 ביליון דולר בכל יום, בתעודות סל, חוזים עתידיים, מניות ומעכשיו גם ביטקוין.

פיטר ת’יל קורא לביטקוין “זהב” –  פיטר ת’יל, אחד ממייסדי Paypal, התבטא במסגרת ראיון בני-יורק וטען שביטקוין יהפוך לזהב דיגיטלי.

טוויטר מתכוונת לאסור פרסומות מתחום הקריפטו –  על פי ההנחיות החדשות שפורסמו נראה שגם טוויטר מתכננת לעצור פרסום של ICOs, ארנקים ואולי אף תטיל איסורים  הנוגעים לבורסות וחלפנים.

ועדת היציבות הפיננסית של ה-G20 דוחה את הקריאות לרגולציה על מטבעות קריפטו – לפי המגזין רויטרס ה-ועדה דחתה את הקריאות לרגולציה שהגיעו מכמה מדינות המחפשות להסדיר את ביטקוין ואת שאר המטבעות. בנוסף הועדה ציינה שישנו צורך לשיתוף פעולה בינלאומי בפיקוח על התחום.

מורגן סטנלי: מחיר הביטקוין הוא סיפור “הנאסד”ק כפול 15”- בהערה שפרסם הבנק ב-19 למרץ נכתב שמחיר הביטקוין מתנהג “באופן מפתיע” כמו הנאסד”ק של שנות ה-2000, ושהאירועים סביבו מתפתחים בקצבים “מהירים בערך פי-15”.

פלייבוי T.V מקבלים תשלום באמצעות קריפטו – רשת התוכן למבוגרים הודיעה שעד סוף השנה החברה תשיק ארנק לתשלומים דיגיטליים. המשתמשים יוכלו לצפות, להצביע ולהגיב בערוצים השונים בעזרת טוקנים ייעודיים (VITs).

הרשות לניירות ערך של הונג קונג סוגרת ICO ומאלצת את החברה להחזיר את כספי המשקיעים – הרשות (SFC)  עצרה את הנפקתה של Black Cell Technology’s על בסיס הטענה שההצעה לא הייתה רשומה בהתאם להנחיות הרשמיות שפורסמו על ידי הרשות.

חדשות מישראל

הרשות לניירות ערך הישראלית פרסמה דו”ח ביניים – ועדה מיוחדת מטעם הרשות לניירות ערך בחנה את נושא הנפקת המטבעות (ICO) ופרסמה דו”ח מקיף שהניח את היסודות למסגרת הרגולטיבית של התחום. הערות ותגובות הציבור לדו”ח תתקבלנה עד ליום 20/4/2018.

13% מהישראלים רוצים לשלם בביטקוין – חברת מאסטרכארד העולמית חקרה עד כמה צרכנים מוכנים לאמץ צורת תשלום דיגיטלית. לפי המחקר עולה ש-13% מהישראלים מביעים עניין בשימוש בטכנולוגיה, ממוצע זה דומה לממוצע האירופאי.

IBI מאפשרת להעביר כסף שמקורו במטבעות וירטואליים – בית ההשקעות IBI הישראלי מאפשר להעביר כסף שמקורו בביטקוין דרך חברת נאמנויות.  לפי החברה השירות ניתן בכפוף להוראות החוק והרגולטורים והצנעת השירות הגיע מחשש לתחרות.

פורסם לראשונה – 20-3-18.

גרפים

ביטקוין

בשבוע האחרון השער איבד את התמיכה סביב 8500$ שם ההתכנסות סביב טרנד עולה וההתנגדות באדום בקצה המשולש מהעדכון הקודם, השער ירד בזירה Bitstamp עד לשפל של 7325$ אך לא שהה שם הרבה. התמיכה נבנית סביב 7700$ (מסומן בקו הצהוב). בטווח הזה נראה שהתנגדות ב- 8500$, כרגע בטווח בו השער נסחר. אזורי ההתנגדות הבאים הם סביב 9300$, רק במידה והתמיכה מעל 8K$ תחזיק.

אתריום

אל מול הדולר היה שבוע לא קל למחזיקי אתריום. השער ממשיך לצלול. התמיכה סביב 680$ גם לא החזיקה והשער צלל עד לשפל של 454$ בזירה פולוניקס, וחזר מהר לתמיכה סביב 500$. אם השער לא יתמך, 400$ נראה כמו היעד הבא. השער נסחר סביב 530$ תמיכה ב500$ התנגדות סביב 560$ .

אל מול ביטקוין השער בנפילה חופשית. רמות התמיכה נשברו. במידה והשער לא יחזיק מעמד סביב 0.06BTC  נראה את השער ממשיך לאזור המסומן באדום בגרף. התנגדות בטווח הזה סביב 0.066BTC.

ביטקוין קאש

אל מול הדולר התמיכה סביב 950$ בשבוע האחרון נשברה. השער ירד לאזורי 850$ תמיכה שם הביקושים הגיעו מהר והשער נראה שחוזר מעלה לאזורי 1000$. בטווח הזה התנגדות ב- 1100$.

אל מול ביטקוין, שבוע יציב: נסחר סביב 0.115BTC, התנגדות 0.125, תמיכה 0.11BTC בטווח הזה.

BNB

אל מול הדולר השער נסחר סביב 8.8$ כאשר התמיכה ב- 7.5$, התנגדות שוכנת ב- 10$ בטווח הזה . עליה בנפח המסחר ונראה שהטרנד העולה ימשיך.

אל מול ביטקוין, זיהוי של כניסה של ביקושים ועליה בשבוע האחרון מ-0 0.00087BTC עד 0.0012BTC. נסחר סביב 0.001BTC נראה שתמיכה נמצאת באזורים הללו.

STEEM

אל מול הדולר נראה שהגענו לשפל בגרף היומי: תמיכה שהחזיקה סביב 3$ כבר לא שם, והשער נסחר סביב 2$ עם תמיכה סביב 1.5$, התנגדות ב2.5$.

אל מול ביטקוין, סטים בנקודה מעניינת: בגרף השבועי נראה נר ירוק ראשון לאחר חודשיים של ירידות כאשר המחזור הולך ויורד. בנקודה מעניינת מבחינת הגרף: 0.000185BTC התמיכה שהיתה לפני גל העליות האחרון ממש לא רחוקה מכאן, ואולי מבשרת על משהו. נסחר סביב 0.00024BTC התנגדות בטווח הזה בשער 0.00026BTC תמיכה 0.0002BTC

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook