5 שנים ago

עדכון שוק 17-5

Jonathan Berger מאי 16, 2017 23:35

ביטקוין ממשיכה לשבור שיאים. אנחנו רואים תיקונים במגמת עליה חיובית מאז שנתמכנו בפעם האחרונה סביב רמת האלף דולר, שכרגע נראית רמה מאוד רחוקה. השיא החדש הגיע לפני כמה ימים, כאשר כמעט נגענו ב- 1900$ ברוב הזירות. בימים הקרובים ה- SEC האמריקאי יבחן שוב שינויים בחוק שיאפשרו מסחר בתעודת הסל על הביטקוין. בנוסף מתקפת הכופר שמתרחשת בשבוע האחרון חושפת את המטבע לציבור הרחב, למרות שמדובר בצד הפחות יפה של השימוש בביטקוין. העלייה לא מיוחסת לביקוש לביטקוין כתוצאה מהפריצות, אך הפרסום גם השלילי, תורם להרחבת מעגל המשתמשים.

ביטפיניקס – הודיעו שבקרוב יאפשרו משיכה הדרגתית ומוגבלת של עד 50 אלף דולרים לחשבון. בתגובה מטבע ה- Tether שמייצג את המסחר בדולר, מצמצם את הפער שפתח מאז הסקירה האחרונה אל מול שער הדולר האמיתי, ה- USDT.

שוק האלטים

חם מתמיד. ריפל, איתריום ולייטקוין בשווי שוק של מליארדי דולרים. האם מתפתחת לה בועת אלטים? בועת קריפטו? הדומיננטיות בין ביטקוין למטבעות אלטרנטיביים נמצאת בשפל של 50%, ועושה תנועה לטובת האלטים. החדשים בשוק מכניסים כסף חדש רב ומגלים את הפוטנציאל שבמטבעות האלטרנטיביים, אי אפשר להתווכח עם תנודות של מאות אחוזים ביום.

XRP ריפל: בהמשך לסקירות האחרונות, ריפל בעלייה מטאורית של מאות אחוזים, שנכון לכרגע, נראה רחוק מסיום. הידיעות החדשותיות לא מפסיקות לזרום, הידיעה הזו מהשעות האחרונות. כרגע המחיר נמצא סביב מחיר שיא השיאים. בגרף ניתן לראות את ההתנגדות:  

STR סטלר: האח הקטן של ריפל. ניתן לראות קורלציה בין שני המטבעות. סטלר וריפל בעלות טכנולוגיה זהה. לטענת הצוות, סטלר יותר מבוזרת. סטלר החלה מהלך עולה מרמת 200 סאטושי (כן, כ-1400% תוך זמן קצר…) וזו תוך גדילה מאסיבית במחזורי המסחר. שווה לשים לב.

ZCL זיקלאסיק: יקירת המדור. מלווים את הפרוייקט עוד מתחילתו. חצינו את בלוק 100 אלף, ועד בלוק 110 אלף שווה להחזיק במטבע. כל מי שיחזיק בחלון הזמן הזה יקבל בתום התקופה מטבע נוסף בשם ZEN שיכנס למסחר, כך מבטיח הצוות המפתח. ה- ZEN יביא איתו חידושים בנושא פרטיות, ויתן אפשרות להרוויח לא רק מכרייה אלא גם מהרצת Node.  

XMR מונרוהשער סביב 0.015 ביטקוין, זאת למרות המגמה החיובית באלטים. לאחרונה ביקרה באזורי 0.022BTC ונראה כי היא שואפת לבקר שם שוב בקרוב. בניגוד לפרוייקטים רבים בקריפטו, למונרו אכן יש שימוש – הפרטיות. יתרון שיבוא לידי ביטוי בטווח הארוך, כרגע הפוקוס בעיקר על חוזים והנפקות.
שינוי מגמה בפתח? הכל בגרף המצורף:

אוגור REP: לאחר ריצה של כ- 400 אחוזים, נבלמה והתבססה סביב 0.008 ביטקוין. האם שווה איסוף? הזמן יגיד.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook