5 שנים ago

עדכון שוק 16-3

Jonathan Berger מרץ 16, 2017 20:25

בועה? מה קורה בשוק האלטים… הרגע בו רשות ניירות ערך האמריקאית דחתה את תעודת הסל של האחים ווינקלבוס הפך לרגע בו האלטים חזרו להיות הדבר החם בעולם הקריפטו. מאז כמעט שבוע שלם יש אופוריה בשוק האלטים, ושווי השוק של אלטים עלה לשיא כל הזמנים.

 כאן בגרף חלוקה יחסית ביטקוין מול אלטים (שווי שוק) ניתן להבחין כי אנו קרובים מאוד לנקודה בה ביקרנו שנה שעברה וממנה האלטים צנחו אל מול הביטקוין העולה.


ZCL זיקאש קלאסיק: בדצמבר עלתה כתבה על האח הקטן של זיקאש. דובר על השקעה ספקולטיבית במטבע, השער כרגע במגמת עליה בדומה לאלטים בתקופה האחרונה, אבל כאן מדובר במטבע עם שווי שוק מאוד קטן עם פוטנציאל גדילה מטורף.


DASH: אין מילים!  לא עוצרת. השער כבר הגיע ל- 100$ ליחידה. כרגע בתיקון קל האם ראינו את השיא? כל פעם שדווחנו עליה היא קיבלה עוד כוחות. יש למה לצפות.


ETH איתריום: השער הדולרי של איתריום כבר מזמן נשבר והוכפל. נראה שהיא בדרך לשבור את שיא כל הזמן גם בשער מול הביטקוין.המטבע השני בגודלו אחרי ביטקוין שווי השוק פשוט לא עוצר . אמרנו בועה?


REP של הפלטפורמה להימורים אוגור: כפי שדווח כאן באחת הסקירות האחרונות, המגמה היא חיובית ביותר. ושינוי מגמה נצפה מאז המימושים הכבדים של מי שהשכיל לקנות במכירה המוקדמת לפני כשנה וחצי. נראה שמקבלת רוח גבית בזכות השוק. על אוגור (לפני שיצאה לשוק) ניתן לקרוא כאן.


ביטקוין: השער נראה דיי יציב מעל הרמה החשובה 1000$. עלייה של ביטקוין לכיוון שיא כל הזמנים שהושג ביום ההחלטה על תעודת הסל, מעניין כיצד זה ישפיע על האלטים.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook