4 שנים ago

עדכון שוק 16-10: תת’ר מפר את היציבות, הרגולציה מעבר לדלת

Jonathan Berger אוק 16, 2018 13:59

בשבוע שעבר דיווחנו על יציבות יחסית בשוק הקריפטו, אבל האקשן לא איחר להגיע והתנודתיות שמאפיינת את השוק נתנה את אותותיה.

אחרי תיקון בוול סטריט נרשמו ירידות גם בשוק המטבעות ומסתמן שהמתאם בין השווקים הללו חיובי, זאת לעומת שוק הזהב שעולה כאשר הללו יורדים.

המטבע טט’ר שמוצמד לדולר שוב עלה לכותרות כשערכו ירד בחלק מזירות המסחר. הירידה של טט’ר גרמה לאנדרלמוסיה קטנה בשווקים כשמשקיעים רבים נלחצו והעבירו את אחזקותיהם בטט’ר לביטקוין ו/או אלטים אחרים ששערם האמיר. במסגרת זאת ניתן לשים לב להתחזקות המגמה של חברות המנסות לגייס כסף עבור הנפקת מטבעות יציבים אלטרנטיביים מתחרים לטט’ר.

בעיות נזילות בזירה ביטפניקס הביאה להפרשי שערים העומדים סביב 400$ ובקרוב נדע את הסיבות שהובילו לדרמה בטט’ר שהשפיע על השוק כולו.

באלטים השבוע הסתמנה מגמת ירידות ונראה שחלקם הגדול מתקרב לרצפה מבחינת הניתוח הטכני. זאת לעומת ביטקוין שעדיין לא לגמרי ברור אם הגיע לתחתית.

הממוצע של שוק דובי הוא סביב 18 חודשים, לפיכך עוד מוקדם לומר שעברנו את גל הירידות ושיש לנקוט משנה זהירות בכניסה לשווקים. עם זאת אפשר להישאר אופטימיים מכך שהתעשייה מתבגרת ומנקה את האורוות.

גודל שוק הקריפטו סביב 210 מיליארד דולר | הדומיננטיות של ביטקוין עומדת על 54%

חדשות קריפטו מהעולם

 

לא רק ICOs: ה- SEC מסמן גם איידרופים – הרגולטורים שוב התנגשו עם סטרט-אפים של קריפטו לאחר הטלת קנסות בשווי 30 אלף דולר על פרויקט חדש שחילק אסימונים כדי למשוך משקיעים. המעוניינים. לדברי ה- SEC, תופעת האיירדרופ היא מרמה.

כל ספקולציות סביב טט’ר וביטפינקס –  זירת המסחר ביטפינקס המבוססת בהונג קונג נמצאת על באור הזרקורים מכל הסיבות הלא נכונות, כולל מניפולציה על שער הטט’ר (USDT). עם זאת, נראה שלפחות חלק מהסוחרים בבורסה החזירו את ההפסד כאשר ביטקוין הגיע אתמול בשיאו ל- 7900 $ בזירת המסחר.

מנתח פלסטי דרום קוריאני קנה את זירת המסחר השלישית בגודלה בעולם – BK Global Consortium, בניהולו של ד”ר קים ביונג-גון, רכשה זירת המסחר Bithumb עבור 400 מיליארד וון דרום קוריאני. עסקת הבעלות שווה כ -38% מהבורסה העממית.

פידליטי הפכו את ההשקעה במטבעות דיגיטליים קלה יותר עבור מוסדיים – פידליטי השקעות, מנהלת הנכסים החמישית בגודלה בעולם, הודיעה כי היא תשיק פלטפורמה חדשה שתמשוך קרנות גידור ומוסדיים אחרים להשקעות בקריפטו.

סוני מפתחת פתרון בלוקצ’יין לניהול זכויות עם שותפויות פנימיות – חברת הטכנולוגיה הרב-לאומית מנסה את התעשייה החדשה עם דיווחים המתעוררים על כך שהם מפתחים הרחבה בלוקצ’יינית למערכת ניהול הזכויות הדיגיטלית שלהם.

פעילות ICO בירידה של 90% מתחילת 2018 – ICOs כבר לא מגייסים כפי שראינו בעבר. מחקר שנעשה על ידי חוקרים עצמאיים הראה שלאורך ספטמבר גויסו פחות מ- 300 מיליון דולר, סכום נמוך משמעותית ממה שראינו בספטמבר אשתקד.

גרפים

ביטקוין

שבוע תנודתי ירידה שבחנה את התמיכה באזורי 6100$ ולאחריה עלייה חדה ל-6700$, זאת בהשפעת אירועי השוק האחרונים. נראה שההתנגדות חזקה מעל 6000$ מה שנותן ביטחון למשקיעים. השער נסחר סביב 6438$.

אתריום

אל מול הדולר נסחר סביב 210$ תמיכה נבנית בטווח הזה ב- 188$ והחזיקה מעמד בתיקון שהיה השבוע התנגדות בטווח הזה ב- 250$.

אל מול ביטקוין נסחר סביב 0.031BTC התמיכה מחזיקה סביב 0.03BTC ועדיין נסחר בטווח התמיכה זו גם הרצפה שראינו מאז דצמבר נראה שהגרף צריך לצבור עוד קצת זמן ולהראות יציבות לשוק התנגדות סביב 0.037BTC.

ביטקוין קאש

אל מול הדולר השער נשען על תמיכה סביב 430$ נסחר ב- 470$ נכון לכתיבת העדכון לא ברור אם זו הרצפה ולא ראינו מספיק נפח מסחר אם נביט לאחור נראה ש- 300$ הסתמנה בגרף כרצפה ויש לקחת בחשבון שיתכן תיקון נוסף. בטווח הזה ב- 500$.

אל מול ביטקוין נסחר סביב 0.069BTC התנגדות ב- 0.075BTC תמיכה בטווח הזה סביב 0.068BTC שברירית הגרף מבחינה טכנית לא נראה טוב או שאנחנו ברצפה.

Populous

אל מול הדולר בחישוב של (tradingview) נסחר סביב 3.44$ התנגדות ב- 3.80$ תמיכה ב- 2.90$ נראה שהשער מתייצב לאחרונה והתנודתיות נרגעה. האם יש עוד לאן לרדת?

אל מול ביטקוין נסחר סביב 0.0005BTC לא רחוק מהרצפה שראינו מאז אוגוסט סביב 0.0004BTC נראה שהמסחר נרגע והגרף מתחיל להתיישר התנגדות בטווח הזה ב- 0.0006BTC.

ארדור ARDOR

אל מול הדולר גרף שבועי ארדור נסחר סביב 0.11$ תמיכה סביב 0.10 $ מחזיקה התנגדות ב- 0.14$ בטווח הזה השיא היה בתחילת השנה 2.29$ נראה שהמטבע התרסק אך מצא רצפה והתייצב.

אל מול ביטקוין נסחר סביב 1738SAT תמיכה סביב 1500SAT בטווח הזה התנגדות ב- 2000SAT מאז יולי מחזיקה התנודתיות נרגעה. האם הגענו לתחתית?

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook