3 שנים ago

עדכון שוק 13-11: השוק אדום, אבל ראלי סוף שנה מתקרב?

Jonathan Berger נוב 13, 2018 15:53

אחרי שבוע של עליות בזירת האלטים, הגיעו תיקונים קלים בשעריהם. עם זאת, כבר ניתן לומר שהירידות החדות נבלמו ובינתיים מסתמנת מגמת עליה.

על רקע הפיצול הצפוי בביטקוין-קאש מחירו של המטבע עלה בעשרות אחוזים ומשך התעניינות רבה מצד סוחרים ומשקיעים שנושאים את עיניהם לשוק האלטים.

סוף השנה קרב ונובמבר נפתח במגמה חיובית. העליות האחרונות בשוק הביאו משב רוח חיובי ואם נשים את מחירי המטבעות בצד ונסתכל על התפתחות התשתיות, מספר החברות, העובדים ושיתופי הפעולה שנרקמים, בהחלט ניתן לצפות לגל נוסף ואולי אפילו גדול בקודמו כבר בעתיד הנראה לעין.

לאור ההחלטות המתקרבות בנושא תעודות הסל (ETF) וכלים פיננסים נוספים בתחום הקריפטו, לאחרונה החלה מגמה של רגולטורים אשר פונים לזירות קריפטו בעלות נפח מסחר גדול המשפיעות על שער הביטקוין ואלטים נוספים במטרה לנסות להבין את מנגנון קביעת השער (price discovery).

ביטקוין ממשיך להיות המטבע הדומיננטי והמוביל בשוק ומתחיל להראות סימני יציבות עם תמיכה סביב 6,200$.

הדומיננטיות של ביטקוין:  52.2% | שווי השוק כולו: 211 מיליארד דולר | נפח מסחר יומי: יציב סביב 10 מיליארד דולר

חדשות מהעולם

ה- SEC מאשים את מייסד EtherDelta בהפעלת בורסה לא רשומה –  ה- SEC “ב קנס  את מייסד  EtherDelta , זאכרי קובורן, בקנס כבד בעקבות הפעלת פלטפורמת מסחר לא רשומה שאפשרה מסחר אסימונים שהוגדרו ע”י הרשות כניירות ערך.

אחד מראשוני המאמצים של ביטקוין חילק ביטקוין ששווים נאמד כיום סביב 100 מיליון דולר –  ג’ף גרזיאק, אחד המתכנתים הראשונים שעבדו על ביטקוין, אמר שלפני שבע שנים הוא חילק 15,678 ביטקוין עבור מתחתנים שכתבו קוד לביטקוין. גרזיאק הביע אושר מכך שביטקוין עדיין בסביבה וציין שאינו מתחרט שהחליט לתת את הביטקוין עבור הפיתוח.

אישור ETF לביטקוין משמעו זרימה של מיליארדי דולרים להשקעה –  גאבור גורבאק, מנהל אסטרטגיית הנכסים הדיגיטליים של VanEck, אמר כי נחשול השקעות יציף את שוקי הקריפטו במידה ו- ETF לביטקוין יאושר.

חברת הדירוגים Weiss מעדכנת את דירוגי המטבעות שלה – החברה הוותיקה הוסיפה את המטבעות הקריפטוגרפים למדד שלה ואפילו הלכה צעד קדימה והמליצה לקנות XRP, XLM, ADA, ו- EOS שהם מבין בעשירון העליון מבחינת שווי שוק. מעניין לראות את תגובתו של צ’ארלס הוסקינסון בהקשר לכך.

מנכ”ל BitMex: “אנחנו לא סוחרים נגד הלקוחות שלנו” – ארתור הייס השיב, לכאורה, לישות קריפטו פסבדו-אנונימית, שאמרה כי לזירת המסחר אכפת מהכסף יותר מאשר מהמשתמשים. מחשבה כזו היא שטותית לדברי המנכ”ל. תשפטו בעצמכם.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook