5 שנים ago

עדכון שוק 11-7

Jonathan Berger יול 11, 2017 00:13

שבוע תנודתי ביותר, בעיקר לכיוון האדום. ירידות חזקות מאוד במטבעות האלטרנטיביים לביטקוין (האלטים). נראה שהמימושים משפיעים על שער הביטקוין בטווח הקצר כאשר כסף רב עובר מקריפטו בחזרה לפיאט. השער כרגע סביב 2400$, המצב יציב על תמיכה, גם אם נראה 2300$. שם רוב התמיכות בטווח הקצר כרגע. בהמשך לסקירה בשבוע שעבר, ההתנגדות ב- $2600 נבדקה בימים האחרונים ונראה שאנחנו עדיין בגבול 2300-2600$ לביטקוין.

איתריום: המטבע במגמת ירידה ברורה. כרגע התמיכה הבאה בשערי סוף אפריל. נראה כרגע הטרנד נראה כירידה מול שער הביטקוין קודם כל, ויכול מאוד להיות בהשפעת כמות הגיוסים ICO שמתרחשים בתקופה האחרונה על איתריום. גם מול שער הדולר איתריום איבדה את התמיכה החזקה ברמת 250$ וזלגה ביממה האחרונה לאזורי 200$. הרבה שואלים עד לאן נרד ואם יש עוד לאן לרדת. אז תמיד יש לאן לרדת… איתריום עלתה מתחילת השנה בשיעור של מעל 5000%. השאלה איפה תהיה הרצפה שלה, מעניין יהיה לראות אם ומתי רמות השיא בקירוב 400$ יבדקו שוב.

כל שווי השוק של הקריפטו איבד כ- 15 מליארד דולר (!) ביומיים האחרונים בלבד, וכעת שווי השוק סביב 87 מיליארד.

איתריום קלאסיק: ETC מול שער הביטקוין נראית מאוזנת ומתייצבת מעל רמת 0.006 BTC לאחר מגמת עלייה יפה ותיקון שבא אחרי של כמעט 30% מהשיא. ההתנגדות ניצבת ברמת 0.0083 BTC. שווה לשים לב לאיתריום קלאסיק. שמועות אומרות שטירוף ההנפקות מאיתריום יגיע גם אליה בקרוב. חיזוק נוסף מגיע מהעמידות שלה לירידות החזקות של הימים האחרונים.

מילה לגבי המצב בשוק –

לטובת מי שיחסית חדש בקריפטו וגם מי שוותיק נאמר כי ירידות הן חלק מהמשחק, אין ולא קיים שוק שרק עולה. הבעיה בירידות היא שכמעט לעולם לא נגיע מוכנים אליהן. יומיים של ירידות ייקחו איתן תשואה של שבועות של עליות, כפי שנאמר – “השור עולה במדרגות והדוב קופץ מהחלון”. חשוב לא להיכנס לפאניקה, לבצע הערכת שוק לא בשעת לחץ ולפעול לפיה. ההמלצה היא לדעת לממש לתוך שוק חזק של עליות. זכרו כי ירידות ופאניקה יוצרות הזדמנויות רכישה חדשות.

בימים כאלה מומלץ לא לפעול מהמותן עד שיתברר הכיוון של השוק. עודף פקודות הוא מתכון בטוח להפסדים, שלא לדבר על עמלות המסחר. השוק הוא לא תכנית כבקשתך. כשהכל ירוק מסביב – תפעל והרבה, ותכה בברזל כשהוא חם. אבל בימים כאלה של דשדוש, חוסר כיוון וירידות – עדיף פשוט לא לפעול. גם לא להפסיד הוא רווח.

יתכן ואנחנו בתחילתה של תקופת ירידות חדות. זה בסדר, בריא וחלק מהמשחק. האלטים הגיעו לשווי שוק מטורף, ראינו אלטים מכפילים עצמם פי 10 ויותר מתחילת השנה. שווי השוק של האלטים מול הביטקוין כבר חצה את קו האמצע, וכנראה שתיקון למצב הזה (אלטים מול ביטקוין) הוא יותר ממתבקש. סיבה נוספת היא האי וודאות לפני אירועי ה-1 באוגוסט. אי וודאות תמיד תיצור פאניקה במסחר ורבים ממורווחי סיבוב העליות האחרון מבקשים לפדות את רווחיהם.

באתר ישנם שני מאמרים מאוד רלוונטיים לימים האחרונים: “איך שורדים עם ביטקוין שירד 30% תוך עשרה ימים?“, שנכתב לאחר התיקון מרמת השיא הקודם ב- 1160$ עד אזור 700$. 8 טיפים למסחר בקריפטו. מומלץ לקרוא ולשנן. שבוע טוב ושקט!

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook