3 שנים ago

עדכון שוק 11-12, האם התחתית כבר מאחורינו?

Jonathan Berger דצמ 11, 2018 17:10

שבוע אדום נוסף של המשך הירידות שכבר נראות כמו מפולת שלא נגמרת. בכל פעם שנדמה  שמתייצבים והשוק נרגע, אנו חווים מפולת נוספת.  ביטקוין איבד השבוע עוד 15% מערכו והאלטים חטפו כפול.

כבר כמעט שנה שאנחנו בשוק הדובי ואפילו הכורים של ביטקוין כיבו את המיינרים וחלק מנסים את מזלם בכריית אלטים שונים. סוחרים, משקיעים וחברות מאבדים את כוחם והירידות במחירים גורמים  לפניקה בשוק. עם זאת, ישנן חברות ששמרו מספיק בצד להמשך הדרך ואף יצאו מחוזקות וכמו כן ישנם גם סוחרים מנוסים שמשתמשים במינוף ונהנים משורטים על ביטקוין, אתריום ומטבעות נוספים. נראה שזה הטרנד בתקופה הזו לקחת שורט ויש לזכור לכל שורט יש שורטסקוויז ;).

באלטים השוק חטף ממוצע של 25%- ירידות מסחר אל מול הערך הדולרי, אל מול ביטקוין נראה שחלק גדול מהאלטים מתבססים ברצפה ובתמיכות הקודמות וחלק שינו מגמה מעלה כמו שראינו בפקטום ובריפל לאחרונה. בנוסף, סמארטקאש עלה השבוע סביב 25% בזכות שיווק והכרזה על איירדרופ קרב.

תקופה לא קלה עוברת על השוק, התקשורת שוב מספידה את ביטקוין ורשויות המסים הקפיאו את פעילות המסחר על ידי גביית מיסים. אבל לא סביר שזה יעצור את שוק הקריפטו ואפשר להאמין שאחרי תעודת הכשר רגולטורית השוק ימשיך לדהור קדימה.

הדומיננטיות של ביטקוין ממשיכה לטפס ועומדת על 55%,  משמע שהאלטים ממשיכים את מגמת הירידה. גודל השוק עומד על 108 מיליארד דולר.

חדשות מהעולם

התרסקות פלאש פתאומית של אתריום בקוינבייס (GDAX) המחיר של אית’ר אמנם נמוך, אבל לא אבל לא 13 $ עבורם הוא נסחר  בפלטפורמת המסחר של קוינבייס. במשך כמה שעות ב-6 לדצמבר היו כמה סוחרים שעשו הון רב מהצניחה הפתאומית.

ה- SEC שוב דוחה את ההחלטה על ה- ETF של VanEck  –  בפעם השלישית והאחרונה, ב-SEC בחרו שלא לאשר את ההצעה בשלב זה, ובמקום זאת נקבע ה-27 בפברואר מועד אחרון להחלטה סופית.

ביל גייטס: מטבע דיגיטלי יעזור לעניים – בסרטון עדכני, המיליארדר של מיקרוסופט דיבר על קריפטו והביע אמונה כי הוא יכול לעודד שיתוף שיוויוני יותר בעושר שווה.

מייסד BTCC חוזה שעד 2021 ביטקוין יגיע לערך של 333,000 $ – בעוד BTC נמצע עדיין בטווח בן ארבע ספרות, בובי לי מנבא ערך של 6 ספרות תוך שלוש השנים.

קוינבייס פרו (GDAX) תאפשר מסחר באסימוני  ERC20 CVC, DNT, LOOM ו- MANAבשבוע האחרון משתמשי קוינבייס התרגשו לנוכח ההודעה שקוינבייס תשיק מסחר במטבעות נוספים.

חוקר מזהיר משקיעים פוטנציאליים של Bitcoin Cash SV ממתקפת דאבל ספנד – הפיצול אומנם מאחורינו אבל עדיין קיימת פרצה שעלולה לגרום לסוחרים להפסיד כסף על השרשרת קרייג רייט.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook