שנה 1 ago

עדכון שוק 10-4

Jonathan Berger אפר 10, 2018 13:46

גם השבוע אנחנו ממשיכים לראות שוק דובי, אך נראה שהביקושים בולמים ירידות נוספות בטווח שסביב 6500$. עשרת אלפים מטבעות ביטקוין שיצאו מהארנק של MTGOX, שכזכור, הייתה זירת המסחר הגדולה ביותר לפני כארבע שנים ונעלמה עם כספיי המשקיעים. היתה שמועה (שהתבררה כלא נכונה) על המטבעות שנמכרו בשוק לפני שישה ימים מה שיצר השפעה מיידית על השוק והורידה אותו מאזורי 7300$. שווי השוק כולו נע סביב 250 מליארד דולר ונראה שהוא נאבק שלא להצטמק עוד יותר.

הדומיננטיות של הביטקוין ביחס לאלטים עומדת על 44% עם ירידה של 1% מהשבוע שעבר. גם נפח המסחר נמצא במגמת ירידה ועומד בממוצע על 10 מליארד דולר מחזור יומי.

אז איפה היה האקשן בשבוע האחרון? באלטים! XVG, מהאלטים הבולטים השבוע מככב בתקופות של שוק דובי ואי אפשר שלא לשים לב ל- ONT שעלה בשבוע האחרון כ-80% אל מול הדולר. מאז הנפקת הטוקן של ONT באוקטובר אשתקד הוא הניב תשואה של פי 60 מההשקעה באיתריום, נתון שבכוחו להביא גל נוסף של משקיעים פוטנציאלים לשוק.

חדשות קריפטו מהעולם

תשלומים בביטקוין יתקבלו על ידי מלונות ברוסיה במהלך גביע העולם בכדורגל – דירות מלינה התקשרו עם מערכת התשלומים המכוונת Free-Kassa על מנת לאפשר למשתמשים לשריין חדרים בתלום קריפטו. סה”כ ישוחקו ארבעה משחקים בקלינינגרד במהלך חודש יוני.

ריפל הודיעו על שיתוף פעולה עם רשת בינלאומית של בנקים מרכזיים – במהלך יריד בבנקוק, נציג שטעמה של ריפל אמר שהם עובדים עם למעלה מארבעים בנקים מרכזיים מסביב לעולם, כולל הבנק המרכזי של תאילנד, שם נערך היריד.

מקס קרפלס, לשעבר מנכ”ל מאונט גוקס: “תשאלו אותי כל דבר” –  אם חפצה נפשכם לשאול את מקס קרפלס כל שאלה שרק עולה בדעתם, תוכלו לעשות זאת בקישור לרדיט הזה.

האם הגיע תורם של המשקיעים המוסדיים? ה- SEC שוקלת באופן רשמי ETF לביטקוין – הרשות האמריקאית לניירות ערך ולבורסות (SEC) יזמה חקירה רשמית שתבחן את האפשרות לאפשר קרנות חליפין (ETF’s) לביטקוין, תוך שינוי אחד או כמה מהחוקים הנוכחיים שלהן.

סקר מגלה כי אחד מכל ארבעה מילדי דור ה-Y יעדיף להשקיע בביטקוין מאשר במניות – לפי סקר שנערך על ידי Blockchain Capital אחד מכל ארבעה צעירים יעדיף את להשקיע בביטקוין על פני השקעות “קלאסיות” במניות.

קרן ההון של רוקפלר מתחילה להשקיע בקריפטו – ונרוק (Venrock), קרן ההון של משפחת רוקפלר, נכנסה גם היא לעולם המטבעות הוירטואליים.

הודו לא אסרה ביטקוין (BTC) או מטבעות קריפטו נסחרים אחרים – לפי הודעה רשמית שניתנה על ידי Uno Coin   ו- Zebpay ובניגוד לשמועות בורסות הקריפטו לא נאסרו בהודו.

סורוס, רוטשילד ומוסדיים אחרים נכנסים לשווקי הביטקוין – הנהלת קרן ההון של ג’ורג’ סורוס אישרה שהיא סוחרת במטבעות וירטואליים כבר מספר חודשים, בזמן שהרוטשילדים סוחרים גם הם דרך GBTC.

קוינגייט ופרסטשופ  משתפים פעולה כדי לאפשר תשלומים בביטקוין, איתריום, ריפל, לייטקוין ומטבעות רבים אחרים – קונגייט (CoinGate), הממוקמת בלטביה ומאפשרת שער תשלום לקריפטו חברה עם פלטפורמת האי-קומרס של פרסטשופ (PrestaShop).

פוסט זה פורסם לראשונה בתאריך אפריל 10, 2018.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook