5 שנים ago

עדכון שוק 10-3

Jonathan Berger מרץ 10, 2017 20:02

ביטקוין: שוק הביטקוין חם מאוד. לקראת הדיון בתעודת הסל של האחים ווינקלבוס התנודתיות לא פוסקת. נראה ששער אלף הוא היסטוריה, אך ההחלטה הקרבה על תעודת הסל בוודאי תשפיע על השער משמעותית בתקופה הקרובה.
*** עדכון: לצערנו הרשות לניירות ערך בארה”ב השיבה בשלילה בעניין תעודת הסל. נראה שרמת האלף נשמרה בדאמפ (הצפוי) בעקבות התשובה השלילית, ומי שקרא את מאמר 8 הטיפים למסחר וידע למקם פקודות נמוכות, יכל לעשות רווח מהיר וקל.

 

בנוסף, מתנהלת מלחמה פוליטית האם ללכת לכוון של פורק ושינוי גודל הבלוק, או ללכת לכוון סופט פורק ומימוש של טכנולוגיית Segwait. המצב כרגע ללא שינוי ולא נראה שתהיה החלטה בנושא בזמן הקרוב . שינוי יגיע רק במידה והרשת תאלץ לעמוד מול בעיות קיצוניות אשר יחייבו פתרון בנושא.

זיקאש: מבחינת הערך של המטבע מול הביטקוין אנו חווים ירידה תמידית מאז ההנפקה, וזאת עקב הביקוש הגבוה לכרייה. בין אם באופן פרטי או דרך חוות שרתי כרייה מסחריות. המטבע נסחר מהרגע הראשון וגרם לעוות גדול בזירות המסחר, כאשר נסחר בשיא של 3000 ביטקוין לזיקאש אחד! האם הנפילה עצרה ותחל מכאן התייצבות? ימים יגידו, אבל כדאי לשים לב לרמת 0.03 ביטקוין ליחידה.

דאש – כמו שציינו בסקירה האחרונה לא עוצרת מתחילת השנה הלועזית, ופרצה את שיא כל השיאים ההיסטורי שלה. אחרי פריצת השיא זכינו לתיקון ברמת שני שליש ומשם נצפה המשך מגמה חיובית.

איתריום נראית חיובית מאוד מול ביטקוין המחיר סביב 0.014 ביטקוין, ומי זוכר שבתחילת השנה היינו ב0.0077, קרי עלייה של מאה אחוז מהשפל. מבחינת שווי שוק דולרי של איתריום, עושה רושם שהוא ברמות גבוהות מאוד. מה להמשך? נמשיך לעקוב.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook