3 שנים ago

עדכון שוק 1-5

Jonathan Berger מאי 1, 2018 16:27

השבוע היו לנו הרבה חדשות חיוביות סביב שוק הקריפטו, שער הביטקוין ירד מעט מהשבוע שעבר. באלטים החגיגה נמשכת וגם התנודתיות הגיע, כצפוי אחרי גל עליות. היממה האחרונה מראה מגמה לתיקון  במסחר אל מול הדולר. אולם, שוק הקריפטו אינו צפוי וקשה לחזות מתי יגיע תיקון. אבל, כמו שאנחנו מכירים את השוק שינוי המגמה יתרחש כשהשוק ייכנס לאופוריה.

עם כל זאת, נראה ששינוי המגמה ממשיך מאז חודש מרץ שבו ראינו את התחתית של שוק האלטים כשהדומיננטיות שלהם עמדה על 55% ביחס לביטקוין ונכון לכתיבת שורות אלו עומדת על 63%. במסגרת זאת לא נתעלם מהנסיקה של EOS שעלה באזור40% נכון לכתיבת העדכון. לצד זאת, יש לציין שהרשת של EOS עדיין לא קיימת, אך נראה שישנה התעניינות רבה סביב הפרויקט ששווי השוק שלו עומד על כ-18 מליארד דולר בשבוע האחרון ושערו נגע בשיא של כ- 22$.

לסיכום, דעתי היא שמצד אחד הביקוש לאלטים והמימושים מגבילים את עלייתו של הביטקוין ומצד שני הביקוש לביטקוין עולה בגלל שהוא שער הכניסה העיקרי למסחר בשוק ובשל כך אנחנו רואים את ביטקוין יציב באופן יחסי.

חדשות השבוע מסביב לעולם הקריפטו

גולדמן סאקס עושה צעד נוסף לכיוון מסחר בביטקוין – נראה כי גולדמן סאקס מחפשת להשיק דסק מסחר משלה בעזרתו של המשקיע הידוע ג’סטין שמידט.

מחקר מציין כי 20% ממוסדות פיננסיים מתכננים מסחר בקריפטו – על פי סקר של ,ת’ומסון רויטרס, אחד מכל חמישה מוסדות פיננסיים שוקלים לסחור במטבעות דיגיטליים במהלך השנה הבאה.

ביטקוין הוא “תרמית פאמפ אנד דאמפ ענקית” – בהודעה שפורסמה באתר ציין Recode מנכ”ל Paypal, ביל האריס, שביטקוין הוא תרמית אחת גדולה.

82% מהמשקיעים המוסדיים בביטקוין מאמינים שהוא הגיע לתחתית – טום לי מחברת הייעוץ  Fundstrat אמר בראיון כי כסף גדול (משקיעים מוסדיים) קרוב להיכנס לשוק הקריפטו.

ה-FBI וה- SEC קיבלו דיווח על פאמפ אנד דאמפ של קבוצת סוחרי קריפטו – ה- FBI קיבל דיווח על פיו קבוצת Discord Bitcoin Bravado הפעילה תרמית הרצת מטבעות.

המשקיע ג’ון פפר: ביטקוין יכול להחליף את הזהב בעוד ששווי השוק יכול להגיע ל- 6 טריליון דולר – משקיע מוסדי גדול, טען בכנס בסיאול כי שווי השוק של ביטקוין יכול להגיע אף מעל ל- 6 טריליון דולר.

צרפת משנה את חוקי המס על ביטקוין מ -45% ל -19% על רווחי הון – ב -26 באפריל, הצהירו הצרפתים כי רווחי קריפטו יהיו כפופים למס רווחי הון וירדו מ- 45% ל -19%.

הבנק הפדרלי של סנט לואיס משווה את ביטקוין למזומנים – הבנק של סנט לואיס הכריז כי ההבדלים בין ביטקוין לכסף פיאט אינם שונים זה מזה כפי שהם נראים במבט ראשון.

גרמניה פותחת זירת המסחר הראשונה שלה עבור משקיעים גדולים – גרמניה פתחה לראשונה את זירה למסחר של למשקיעים מוסדיים.

נאסד”ק אולי תשיק מסחר בביטקוין עד אוקטובר 2018 –  נאסד”ק הודיעה על הבורסה העולמית הראשונה שתפתח באוקטובר 2018.

וורן באפט: ביטקוין הוא הימור. משחק ולא השקעה – וורן באפט נשאר נאמן למילה שלו שביטקוין הוא לא יותר מאשר הימורים.

הבנק VPE פותח זירת מסחר לליוויתנים –  הבנק פתח את המסחר בשוק למוסדיים הגדולים.

הבנק המרכזי של הודו עומד בפני תביעה על הניסיון לחסום מסחר בשוק הקריפטו – הבנק המרכזי של הודו מתמודד עכשיו עם ההשלכות משפטיות של ניסיון החסימה של המסחר בשוק.

גרפים

DGB

נכון לכתיבת העדכון ערך המטבע עומד על 0.04$ והמסחר מתנהל מול הביטקוין.
נראה שלאחר תיקון הגענו לתחתית והשיא של המטבע לא נראה באופק. בגרף השבועי מצטיירת W שמסמן את הטרנד העולה בגרף . נסחר סביב 450SAT התנגדות ב- 500SAT תמיכה ב- 420SAT.

 

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook