5 שנים ago

עדכון שוק 1-4

Jonathan Berger אפר 1, 2017 21:44

שער הביטקוין נראה יציב אחרי תיקון מטה, ונראה שאנחנו עדיין שומרים על מגמה ארוכת הטווח מעל שער ה- 1000$. שוק האלטים מגיב בהתאם לתיקון בביטקוין וכבר שבועיים האלטים נהנים מגל עליות חדות ביותר, כמעט בכל המטבעות מהקטנים ביותר לגדולים. גל העליות הנוכחי באלטים מלווה בנפח מסחר שטרם נראה כמותו בגלים הקודמים. מה שמלמד על כסף שנכנס לתחום.

גרף ביטקוין:

מדד אלטים ביטקוין:

ריפל XRP: עם רוח גבית שהיא מקבלת מהמגמה הכללית, ריפל בעליות חדות מאוד ושוברת כל התנגדות בימים האחרונים. שווה לשים לב איפה זה יגמר. כרגע נמצאת בשיא של השנתיים האחרונות. הסיבה המרכזית לעלייה האחרונה היא אימוץ הטכנולוגיה שלה ע”י איגוד הבנקים ביפן.

DASH החביבה עלינו שעלתה כ- 500% מתחילת 2017 החלה להראות סימני תיקון, מחקה כבר קרוב לחצי משווי השוק בשיא. התמיכה המשמעותית כרגע היא ב- 0.06 . נראה אם תתייצב, שווה לשים לב. עוד סיבה למה לא מומלץ לקנות מטבע בעיצומו של מהלך עולה. טיפים נוספים על מסחר נכון באלטים ניתן לקרוא כאן.

BTS ביטשרס: מצורף גרף ארוך טווח מ- 2015 שמראה את המגמה השלילית השוררת במטבע. יחד עם התנופה של האלטים, גם ביטשרס התעוררה. כרגע המחיר סביב 0.000006 BTC. ההתנגדות הבאה לפי העבר תהיה באזור 0.000014. מומלץ לעקוב מקרוב.

אוגור REP: פלטפורמת ההימורים עושה חייל. בסקירות הקודמות המלצנו עליה, ואתמול סוף סוף זה קרה, אוגור פרצה את רמת ההנגדות המיתולוגית ב- 0.01, והגיבה בריצה של 30% בעקבות הפריצה, עד לאזור התנגדות סביב 0.013. כל עוד היא מעל 0.01 שהפכה לתמיכה חזקה (שנבדקה פעמיים) המגמה חיובית.

זיקלאסיק ZCL: זיקאש קלאסיק הומלצה בסקירה האחרונה, פרצה את ההתנגדות ב- 0.0025 ביטקוין, ונראית חיובית מאוד. נזכיר כי היא עלתה בתשואה מטורפת של פי 10 (!) מאז רמת ההתייצבות הנמוכה שלה סביב 0.0003 לפני כחודשיים.

 

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook