5 שנים ago

עדכון שוק הקריפטו 4-6: מחיר הביטקוין מתקן והשוק במגמה מעורבת

Jonathan Berger יונ 4, 2019 15:46

מגמת העליות של השוק נבלמה והירוק שראינו בשבועות האחרונים התחלף באדום. עם זאת, למרות התיקון נפח המסחר ממשיך לעלות. השוק במגמה מעורבת וחלק מהמטבעות הגיעו לנקודת ההתנגדות על הגרף. BNB ממשיך להיות מושפע מהגרלות ה- IEO ונראה שהוא כבר מנותק מההשפעה של ביטקוין כפי שאנחנו מכירים בדר”כ.  מצב השוק כרגע שברירי וקשה לדעת עם מדובר בהזדמנות טובה להיכנס או שמא שוק דובי נוסף לפנינו

GBTC קונים כ- 21 אחוז מהביטקוין שמונפקים מידי חודש, נתון המצביע על ביקוש שגובר מכיוון וול סטריט.

תנועה של 25  אלף ביטקוין שבוצע בין ארנקים של קוינבייס הרעידה את השוק ונראה שהיא הגורם לירידות האחרונות של השוק שנצבע באדום ביממה האחרונה.

למרות ניסיון החרם על BSV  שהוצא ממספר זירות כולל בייננס, נראה שהפמפום ממשיך והמטבע ממשיך לעלות. ייתכן שהסיבה לכך נעוצה ביכולת להשפיע על מחיר המטבעות בזירות הקטנות יותר. בביטרקס לדוגמא ראינו מטבעות שעלו במאות אחוזים ולכן ניתן לראות שסוחרים נמשכים לזירות הקטנות וניתן לומר שזו מגמה חיובית בזמן שרוב המסחר מתנהל ומושפע מזירה אחת (בייננס).

העמלות ברשת של ביטקוין עלו באופן משמעותי בתקופה האחרונה, מה שגורם לתהות האם ביטקוין קרוב לפתרון בעיית הסקיילביליות. אחרי העומס של 2017 ואחרי שנה וחצי של שוק דובי הייתה ציפייה לפתרונות שיגיעו לפני גל העליות הבא וכרגע עושה רושם שהפתרון הבולט ביותר, רשת הברק, עדיין בתחילת דרכו.

Market Data

Market Cap: $254.9 B
24h Vol: 81.9 B
BTC Dominance: 55.6%
BTC: $7,995 8.1%
ETH: $249.9 7.6%
XRP: $0.41 4.4%
BTC Shorts (BFX): 21.4 K BTC
BTC Longs (BFX): 20.4 K BTC

דוח שוק

חוזים עתידיים ב- CME הגיעו לשיא חדש – נתונים רשמיים של CME מראים על עלייה בנפח החוזים העתידיים של ביטקוין שהגיעו לשיא חדש. הנתונים מראים שגופים מוסדיים מפגינים עניין הולך ומתגבר במסחר בחוזים עתידיים של ביטקוין.

קרייג רייט תובע את פיטר מקורמק – קרייג רייט הטוען שהוא סטושי נקמוטו ומקדם את ביטקוין SV הגיש תביעת דיבה נגד על סך 100.000 ליש”ט נגד הפודקסטר פיטר מקורמק. התיק נידון בבית המשפט.

LocalBitcoins מסירים את האפשרות קנייה למזומן- פלטפורמות המסחר הפופולרית  LocalBitcoins המפגישה בין קונים ומוכרים (P2P) תסיר את האפשרות למסחר במזומן.  עם זאת, נראה שההגבלה תהיה תקפה למשתמשים בארה”ב בלבד.

ביטקוין עדיין יכול להגיע למיליון דולר – ג’יימס אלטוצ’ר, סופר ומנהל קרן גידור בעברו, הציב תחזית חדשה שבה ביטקוין עתיד להגיע לערך של מיליון דולר. עם זאת אמר כי על מנת שזה יקרה ביטקוין צריך להחליף את השימוש בכסף מנייר.

ביננס תוסיף מסחר ממונף – זירת המסחר ביננס תשיק גרסה ראשונית שתאפשר מסחר ממונף ומשתמשים יוכלו לסחור על גבי הפלטפורמה שזמינה ודורשת רישום מראש.

Block.One תשיק פלטפורמת מדיה חברתית על EOS –    Block.one שבנתה את פלטפורמת ה- EOSIO, הודיעה כי תשיק פלטפורמת מדיה חברתית שנבנתה על גבי הבלוקצ’יין של EOS. הפלטפורמה תיקרא voice והיא תיישם גישה ממוקדת-משתמש.

גרפים:

ביטקוין

שבוע תנודתי השער נגע ב- $9000 לזמן קצר ותיקן עד $8000, גם שם התמיכה לא החזיקה. כרגע התמיכה סביב $7730 וניתן להעריך שהרמות הבאות של התמיכה יהיו סביב $7500, התיקונים נחשבים למינוריים ועוד מוקדם ומסוכן לקחת שורט כל עוד התמיכות החזקות לא נשברו.

אתריום

אל מול הדולר ניסיון לפרוץ את ה- $280 הצליח לטווח קצר ושוב תיקון לאזור ה- $240, לא רחוק מהתמיכה שסביב $230. ההתנגדות נשארה והשאלה היא האם מפה השוק יבדוק את התמיכה שוב או שנראה נסיון פרצה מעלה נוסף?

אל מול ביטקוין תמיכה נבנית סביב 0.03BTC באזור ה- 50MA. התנגדות בטווח הזה ב- 0.033BTC במידה ותיפרץ ההתנגדות החזקה ב- 0.034BTC משם השער תיקן מטה.

ריפל

אל מול הדולר תמיכה מתבססת סביב 40 סנט והתנגדות ב- 46 סנט. נתון שכדאי לשים לב אליו הוא שה- 50MA חצה את ה- 200MA, נתון ממעודד למחזיקי XRP.

אל מול ביטקוין השער מדשדש סביב ה50MA ההתנגדות בטווח הזה ב- 5400SAT תמיכה סביב 4900SAT שברירית.

ביטקוין SV

אל מול הדולר בזמן שהשוק במגמה ממעורבת הגיע ההפתעה שגנבה את ההצגה עם עלייה של  למעלה ל300% בתוך שבועיים.  עליה מ- $60 עד 270$, שם ההתנגדות. בריצה שכזו קשה להעריך מה את התמיכה. לבנתיים סביב $210 מחזיקה .

אל מול ביטקוין גם בהיפוך מגמה חד לא רחוק מהשיאים שהיו בסוף 2018 סביב 0.038BTC היה הטופ, ההתנגדות בטווח הזה ב- 0.029BTC ניסיונות לפרוץ אותה ביממה האחרונה התמיכה בטוח הזה ב- 0.026BTC.

אתריום קלאסיק

אל מול הדולר גרף שבועי לאחר תקופה של ירידות השער מתחיל לטפס מעלה משפל של $3.5 עד כמעט $10, שם ההתנגדות. תמיכה נבנית סביב $8 .

אל מול ביטקוין בגרף שבועי קשה עדין להעריך אם ראינו את הרצפה שהשער נגע ב- 0.00073BTC מאז תיקן מעט מעלה ונסחר בטווח ההתנגדות סביב 0.0011BTC במידה ונראה ניסיונות פריצה מעלה של 0.0015BTC נקבל כוון אם שינוי המגמה בפתח. תמיכה בטווח הזה ב- 0.001BTC.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook