3 שנים ago

עדכון שוק הקריפטו 30-4: סאגה נוספת סביב תת’ר כשברקע ענקיות כמו דיסני נייקי ואחרות בוחנות הזדמנויות חדשות

Jonathan Berger אפר 30, 2019 16:15

אמנם ביטקוין כבר לא אורח קבוע במהדורות החדשות המרכזיות, אבל הרחש החדשותי בשוקי הקריפטו לא קפא על שמריו למרות החורף שפקד אותו. השבוע היה שבוע עמוס בחדשות שהתחיל ברגל ימין עד שביום חמישי האחרון הגיע פלאש קראש לזירת המסחר קראקן וזמן קצר לאחר מכן פורסמה הידיעה על התביעה מול טט’ר והשוק הגיב בירידות חדות כשברקע חשדות על שימוש במידע פנים שהוביל לפאניקה בקראקן.

אחרי מספר שבועות שבהם ראינו גיוסים ועליות בגזרת האלטים הגיעו גם התיקונים שאף החזירו חלק מהמטבעות לרמות התמיכה שראינו בתחילת השנה וכך נמחקו להם הרווחים של 2019. אם זאת, עדיין קשה לקבוע את כיוון המגמה והשוק נושא את עיניו לתגובה של ביטקוין. בתוך כך ניתן לומר בביטחון שהשוק מתבגר מעט והמערב הפרוע שאפיין אותו בתחילת דרכו מתגבש לכדי התייעלות וככל שהשוק הדובי ימשיך כך אנחנו צופים שמקומם של האלטים יתערער.

עם זאת, מאחורי התנודתיות המטלטלת של שערי המטבעות ניתן לראות את התשתיות של התחום ממשיכות להתרחב כששיתופי פעולה משמעותיים נעשים בין חברות קריפטו לשחקנים ממותגים מהעולם הישן וזה סימן חיובי המרמז על העתיד לבוא אחרי שנה וחצי בתוך השוק הדובי.

מה שבטוח הרצפה קרובה מאוד ואולי כבר ראינו אותה סביב $3000. לאופטימיים שביננו בפעם האחרונה שנראה בגרף Goldrn Cross התחיל שינוי המגמה מעלה.

Market Data

Market Cap: $170.9 B
24h Vol: 45 B
BTC Dominance: 54.5%
BTC: $5,277 5.3%
ETH: $159 9.1%
XRP: $0.3 6.5%
BTC Shorts (BFX): 29.7 K BTC
BTC Longs (BFX): 17.8 K BTC

דוח שוק

ביטפיניקס כיסתה $ 850 מיליון דולר באמצעות תת’ר לטענת התביעה הניו-יורקית – משרד היועץ המשפטי לממשלה של ניו יורק טוען כי זירת המסחר ביטפינקס הפסידה 850 $ מיליון דולר וכיסה את ההפסדים עם כספים שמקורם בתת’ר.

הנפקות אג”ח על איטריום – מנפיק אג”ח צרפתי הנפיק אג”ח בשווי של 122 מיליון דולר בצורה של אסימוני סקיוריטי (STO’s) על גבי הבלוקצ’יין של איתריום. עם זאת, לפי הדיווחים קונים מבחוץ לא היו מעורבים

הבנק הסעודי הבריטי בשיתוף פעולה עם ריפל – הבנק הסעודי בריטי (SABB) משתף פעולה עם ריפל וישיק בקרוב שירות העברת כספים חדש, חוצה גבולות ומיידי.

קרייג רייט VS. ביננאס וג’ון מקאפי – קרייג רייט ממשיך לספק כותרות והפעם יורה לכיוון ביננאס אותה הוא מכנה ארגון להלבנת כספים ולא מדלג על הביקורת נגד ג’ון מקאפי אותו מכנה רמאי.

נייקי הגישה בקשה לסימן מסחרי עבור CRYPTOKICKS  המסמכים חושפים כי החברה מתכוונת ליצור אסימון משלה, כמו גם שירותים נלווים.

יגואר לנד רובר תיישם ארנק רכב שיתופעל ע”י IOTA?  יצרנית הרכב מתכנת ליישם ” ארנק חכם” שיאפשר לנהגים להרוויח כסף בזמן הנהיגה. התגמולים יינתנו עבור שיתוף מידע כגון מהמורות פקקי תנועה וישמשו לשלם באופן אוטומטי עבור חניה, טעינה חשמלית, אגרה.

ב.מ.וו חוברת ל- VeChain ב.מ.וו הציגה אפליקציה חדשה הנקראת VerifyCar אשר נועדה למניעת הונאת מד מרחק. המוצר פותח על ידי VeChain והוא נועד להתמודד עם הבעיה אשר נוגעת ל- 33% משוק הרכבים המשומשים.

מעבדות לייטנינג השיקו אפליקציית דסקטופ חדשה – החברה שמאחורי רשת הברק פרסמה את אפליקציית הדסקטופ הראשונה שלה על הבלוקצ’ין של ביטקוין (Mainnet) והמשתמשים יוכלו להשתמש בה כארנק.

גרפים

ביטקוין

נסחר סביב טווח ההתנגדות ב- $5200 ומשם רמות ההתנגדות הבאות ב- $5500. אחרי התיקון וסאגת טטר הנוכחית השוק מחפש להבין לאן נושבת הרוח ובהחלט סביר שהדרך למעלה תעבור במהמורות כאשר התמיכה הבאה ב- $5000.

אתריום

אל מול הדולר התמיכה ב- $160 הפכה להתנגדות. המגמה בגרף נמצאת בעליה מפברואר והתמיכה כרגע סביב 50MA ב- $150. החשש מורגש וניתן ירידה משמעותית בנפח המסחר. אירועי השבוע האחרון הוסיפו רעש לשוק שממתין לראות את התגובה של ביטקוין בטווח הקצר.

אל מול ביטקוין חוזרים לתמיכה של ינואר שם זה החזיק סביב 0.03BTC. במידה והתמיכה תחזיק מעמד נקבל צורה של רצפה כפולה וסוג של W שמרכז ההתנגדות ב- 0.04BTC בניסיון הפרצה מעלה בפעם האחרונה באמצע פברואר. בינתיים ההתנגדות ב- 0.032BTC משם השער איבד גובהה.

ריפל (XRP)

אל מול הדולר תמיכה מחזיקה סביב $0.29 עם נפח מכובד חזרה מעלה ל- $0.30 שזה הטווח ב- 2019 שמסתמנת כשנה יציבה בהשוואה לשנתיים שקדמו לה. בנוסף, עוצמת ההייפ ברשת בנוגע לשיתופי הפעולה של ריפל מגיעים על בסיס קבוע אך לא מצליח להעיר את המטבע XRP שהתחיל את 2019 סביב $0.45 מתנהג הפוך מביטקוין, אתריום ומטבעות נוספים שנתנו תשואה חיובית. התנגדות ב- $0.32.

אל מול ביטקוין גרף שבועי ניתן לראות מגמת ירידה ברורה לתמיכה סביב 500SAT משם הרצפה ב- 4200SAT יכולה להיבדק גם היא. בדרך למטה נשברו כל התמיכות וההתנגדות רחוקה ב- 7000SAT נפח המסחר גם הוא בירידה כמו גם ה- RSI.

IOTA

אל מול הדולר בדומה להרבה אלטים בינואר סומנה הרצפה ב- $0.20 וההייפ של היממה האחרונה בעקבות ההודעה שיצאה על שיתוף פעולה עם יגואר גרם לזינוק חד עד ה- $0.033 מאז תיקון לרמות התמיכה שב- $0.028.

אל מול ביטקוין נראה שהידיעה הגיעה גם לפה והביאה אתה עלייה חדה  עד ל- 6200SAT וכמובן שגם פה התיקון לא איחר להגיע והביא את המחיר ל- 5600SAT. התנגדות נבנית לא רחוק ב- 5800SAT.

הגרפים של מטבעות הקריפטו מהאתר TradingView.

 

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook