5 שנים ago

עדכון שוק הקריפטו 25-6: ביטקוין לא מפסיק לעלות, האם עונת אלטים נוספת בפתח?

Jonathan Berger יונ 25, 2019 14:23

מגמת העלייה של ביטקוין ממשיכה והגרף הולך ונעשה תלול, זאת בניגוד לכל התחזיות. בימים אלו כל העיניים נשואות לביטקוין שהדומיננטיות שלו בהתמדה והגיע ל- 60% מהשוק כשרוב האלטים במגמת ירידה אל מול הביטקוין.  נראה שההתלהבות מתחילה להיות מורגשת בשווקים ומושכת גל FOMO נוסף, אך הותיקים שבינינו כבר מכירים את הניגון החוזר ולא מתרגשים בינתיים וגם כשאלטים המובילים מאבדים מהערך שלהם הם מתנחמים בעליות אל מול הדולר.

בינתיים, שחקנים גדולים ומובילי דעה בשוק הקריפטו מנסים לדחוף לעונת אלטים, אך נראה שזה עדיין מוקדם מדיי כשהעליות התלולות של ביטקוין מושכות את כל תשומת הלב. עם זאת, כאשר ביטקוין יגיע להתנגדות אפשר לצפות לדפוס החוזר שיפנה מקום לאלטים להתאושש לקראת ההצגה שלהם. בינתיים קשה להעריך איך ומתי זה יקרה, אך טוב להיות מוכנים.

באלטים נמשכת המגמה המעורבת עליות חדות נרשמו במספר מטבעות שעשו את דרכם ל- TOP100. המטבע BEAM עלה סביב 50%, זאת בזמן שאלטים הבולטים עדיין מחכים בשקט להוציא מספר אלטים כמו  NEO, HyperCash, Egretia ועוד.

גם טרנד האיירדרופים עדיין מרים את ראשו לעיתים והפעם איירדרופ של מימבל ווימבל למחזיקי ביטקוין פתח את דלתותיו להרשמה.

ברקע ההתרגשות סביב השווקים והדיון סביב שאלות על נפח המסחר בזירות השונות והאם הוא מייצג פעילות אמיתית בשוק או פעילות מזויפת, ה- FATF הוציא לאחרונה חוזר המפרט את ההנחיות שלהם לצורך אסדרת הפעילות בזירות כחלק מהפעילות לאסדרת שוק הקריפטו בכללותו ואנו צופים שבעתיד הנראה לעין זירות רבות יאלצו ליישר קו עם ההנחיות ואנחנו נראה את תחום הרגולציה הולך ומתפתח ומשתלט גם על עולם המטבעות הדיגיטליים.

חשוב לקחת בחשבון שהעליות חדות מדיי ואם אתם חדשים בשוק הזה כמו שתמיד נזכיר תלמדו לפני על מה אתם הולכים להשקיע בנוסף לא מומלץ לסכן יותר ממה שאתם יכולים להפסיד.

אז תיקונים יבואו ולפי התמיכות נדע לאן פני השוק. בינתיים נכנסנו לשלב ה- FOMO ומפה צריך לקחת הכל בחשבון ולהיות מאוד זהירים לפני שמקבלים החלטות.

Market Data

Market Cap: $334.8 B
24h Vol: 71.9 B
BTC Dominance: 60%
BTC: $11,293 23.4%
ETH: $310,2 15.7%
XRP: $0.46 6.1%
BTC Shorts (BFX): 29.5 K BTC

BTC Longs (BFX): 27.8 K BTC

דוח שוק

ליברה מול ביטקוין: מהו המטבע של פייסבוק ובמה הוא שונה מביטקוין? ההכרזה על ליברה של פייסבוק הייתה ללא ספק האירוע המהותי של החודש האחרון. עם זאת, מטבע דיגיטלי המגובה בכנסים הוא שונה מאוד מביטקוין. במבט מקרוב השונות הזאת הולכת ומתבהרת ככל שאנחנו מבינים את הטכנולוגיה של המטבע ואת הכוונות שעומדות מאחוריו.

מנכ”ל Bank of America: אנחנו רוצים חברה ללא מזומן לאחר כמה שבועות אינטנסיביים מאוד שפקדו את שוק המטבעות הדיגיטליים, מנכ”ל בנק אוף אמריקה, בריאן מויניהאן, הגיע עם עמדתו בנושא ואמר שהוא בעד “חברה ללא מזומנים”. אבל, לאיזה כסף דיגיטלי הוא מתכוון?

קמפיין ההנפקה של ביטמיין: על רקע העליות בביטקוין, ביטמיין שוב חושבת להנפיק –  מי שהיה פעם יצרנית השבבים הגדולה ביותר בעולם, ביטמיין, מדווחת כעת על הגשת בקשה להנפקה במחצית השנייה של 2019. עם זאת, הפעם תבקש החברה להירשם בארה”ב ולכן תגיש דוחות לרשות לניירות ערך במדינה (SEC).

נייר הערך Grayscale של איתריום עכשיו בשוקי OTC (ETHE) Grayscale Ethereum Trust הוא נייר ערך המבוסס על איתריום ומעכשיו יהיה זמין למסחר בשוקי Over-the-Counter (OTC). זהו אמצעי נוסף להשקיע במטבעות מבלי להחזיק אותם בפועל.

משרד האוצר הרוסי שוקל לאפשר מסחר בקריפטו – לדברי נציג של משרד האוצר של רוסיה, המדינה שוקלת לאפשר מסחר במטבעות. זה יכול לבוא לידי ביטוי הצעת החוק הקרובה בנושא המטבעות קריפטוגרפים בפדרציה הרוסית.

גדול יותר מרוסיה – ביטקוין הוא המטבע ה- 8 בחוזקו בעולם –  ביטקוין הוא מבין המטבעות החזקים בעולם, גדול יותר ממטבעות של מדינות כמו רוסיה, דרום קוריאה, ברזיל, קנדה ונורווגיה. בעוד טרנד אימוץ המטבעות ממשיך לגדול, אפשר לצפות שזה יהיה גדול יותר מאשר מטבעות של מדינות נוספות.

גרפים:

ביטקוין

ההתנגדות ב- $9400 נפרצה דיי בקלות והגענו להתנגדות ב- $11000 שנבחנת בטווח הזה ונראה שבינתיים ההתלהבות ממשיכה כשההתנגדות הבאה סביב $11800, משם הדרך ל$15000 יכולה להיות מהירה. חשוב לקחת בחשבון שהתמיכה סביב $9400 לא נבחנה ומאז שנפרצה נכנסנו לתנועה פרבולית.

אתריום

אל מול הדולר ההתנגדות ב- $280 נפרצה עד ל- $325, שם ההתנגדות הבאה לטווח הזה. מבחינה טכנית ככה נראית התחלה של היפוך מגמה, במידה והתמיכה בטווח של $280 תחזיק.

אל מול ביטקוין המגמה מטה לתמיכה סביב 0.027BTC מתקרבת ונבחנת, במידה ולא תחזיק נראה הרצפה לא רחוקה סביב 0.024BTC. התנגדות בטווח הזה ב- 0.03BTC.

ריפל

אל מול הדולר ניסיון לפרוץ את ה- 50 סנט מאז דצמבר נכשל. בינתיים נשען על התמיכה סביב 45 סנט.

אל מול ביטקוין חזרה לרצפה בטווח של 4000SAT אזור קריטי של התמיכה במטבע. במידה וישבר נחזור לנמוכים שלא ראינו מאז התיקון בדצמבר 2017 ההתנגדות בטווח הזה ב- 4500SAT.

קייבר

אל מול הדולר הטרנד עולה ומצטיירת תבנית של משולש סימטרי, בדרך כלל נפרץ מעלה. ההתנגדות ב- 28 סנט בטווח הזה תמיכה סביב 24 סנט.

אל מול ביטקוין רצפה חדשה נוצרה סביב 2255SAT שזו גם התמיכה בטווח הזה, התנגדות סביב 2700SAT בטווח הזה.

מונרו

אל מול הדולר ההתנגדות ב- 100$ נפרצה מאז החלה תנועה מעלה לבדוק את ההתנגדות בטווח של $130 התמיכה בטווח הזה סביב $110 עדיין לא ממש נבחנה.

אל מול ביטקוין השער יחסית יציב בחודש האחרון לאחר התיקון ואיבוד הגובה מרמות של 0.013BTC ל- 0.01BTC, שם התמיכה בטווח הזה. ההתנגדות ב- 0.011BTC.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook