5 שנים ago

לייטנינג שובר שיאים, ביטקוין נוגע שוב ב-$4000 – כל מה שקרה השבוע בעדכון שוק 19-3-19

Jonathan Berger מרץ 19, 2019 17:15

ביטקוין והאקו סיסטם שסביבו ממשיכים לצמוח למרות הירידות ורשת הברק כבר עברה את 1000BTC והאימוץ ממשיך לגדול .

בשבועות האחרונים אנו עדים להתעוררות מסוימת וניצנים של עונת עונת אלטים נוספת הופיעו גם השבוע. טרנד ה- ICO אמנם נשכח מעט מאחור, אבל טרנדים חדשים עומדים בפתח כשהאחרון שבהם הוא ה- IEO, הנפקות ע”ג פלטפורמות ייעודיות בזירות המסחר שנכון לעכשיו מצליחות לייצר תשואות פנומנליות למשקיעים ומושכות את מבטיהם של משקיעים רבים נוספים. ואנחנו שואלים את עצמנו אם לא היינו שם כבר? מה שונה הפעם? האם הסינון של זירות המסחר הוא פתרון טוב לגיוסים?

סימן נוסף שמרמז על סוף התיקון הנוכחי הוא החדשה שהגיע מכיוון CBOE שהודיעה שלא תוציא חוזים עתידיים נוספים. CBOE הייתה למעשה הגוף המוסדי הראשון שהנפיק חוזים כאלו ובשל מגמת הירידה הממושכת החליטו לעצור אותם לבינתיים. אולם, אצל CME המתחרה העסקים ימשכו כרגיל.

IBM משיקה מערכת להעברת תשלומים בינלאומיים במטרה לאפשר שקיפות, לייעל ולהוזיל את עלות ההעברות – וזה יכול להביא הזדמנות כלכלית גדולה יותר לכל.

ה- ETF  שוב עולה לכותרות בתיאור נוסף של סחבת בירוקרטית והשוק כולו מצפה עכשיו ל- Bakkt.

למרות האופי הנישתי של התחום, גם התרבות הפופולרית מחפשת להתחמם לאורה של תופעת הקריפטו וגופים פיננסים רבים משתמשים ברעש שסביב טכנולוגית הבלוקצ’יין כמו המטבעות היציבים המונפקים על הבנקים.

טיפ לתקופה כזו של חוסר ודאות לגבי כיוון השוק הוא להיות זהירים בהחלטה לקנות מטבעות ולזכור להציב מטרה ברורה לכל עסקה ועסקה. כמובן שאם מדובר בהשעות ארוכות טווח חשוב ללמוד היטב על המטבעות השונים ולזכור שזירה היא לא ארנק ולא מומלץ להשאיר בה מטבעות שלא לצורך. ועוד חשוב לציין שאפילו אם אתם מבין המאמינים שהגענו לרצפת השוק, אף פעם לא כדאי לסכן סכומים שיכאב להפסיד.

הדוממנטיות בביטקוין מתקרבת ל-50% האלטים ממשיכים במגמת עלייה בדומה לכמות הידיעות שזורמות מכל קצוות תבל.

Market Data

Market Cap: $140.6 B
24h Vol: $29.5 B
BTC Dominance: 50.8%
BTC: $3,992 %3.7
ETH: $140.8 %4.3
XRP: $0.31 %0
BTC Shorts (BFX): 22.4 K BTC
BTC Longs (BFX): 23 K BTC

דוח שוק

יישומון ההשקעות Abra מרחיב את תמיכתו באיתריום – נפח המסחר של המטבע השני בגודלו (Ether) צפוי לתפוח בקרוב, אחרי ש- Abra הודיעה שמעתה יוכלו משתמשיה לקנות ולמכור אית’ר ישירות מהאפליקציה שלהם.

USDT משנה את החוקים – טט’ר הידוע לשמצה ממשיכה להוסיף שמן למדורת הספקולציות סביב המטבע USDT. בשבוע שבער יצאה טט’ר בהצהרה שהמטבע לא מגובה 100% בפיאט, אלא גם בנכסים שונים.

Celer שברו את השיא של פלטורמת הגיוס של ביננאנס – פלטפורמת הגיוס המדוברת של ביננאנס השלימה גיוס נוסף, הפעם של רשת Celer ששברה שיא כאשר מעל 39 אלף משתמשים ביקשו להשתתף בגיוס. עם זאת, הקהילה מאוכזבת.

לפי הטרנדים של גוגל נראה שעונת האלטים כבר כאן – אמנם רחוק מה- ATH של שוק הקריפטו, אבל נראה שהשוק הדובי הממושך מושך את הסוחרים לעונת אלטים נוספת לפי Google Trends.

מבט לתוך המערב הפרוע של הנפקת המטבעות –  חבר בצוות של ICO חולק את הסיפור האמתי על אופן הניהול הכושל של כספי משקיעים וכיצד מידע פנימי שותף באופן חופשי.

שערוריית QuadrigaCX והשלכותיה, קנדה מציע להגביל את המסחר בקריפטו –  בעקבות הסאגה של QuadrigaCx, הרגולטורים בקנדה מציעים שינויים חדשים אשר ישפיעו על המסחר בקריפטו במדינה.

ויזה מחפשת להעסיק מומחה בלוקצ’יין עבור ‘ויזה קריפטו’ – כולם עכשיו עושים קריפטו ולענקית שירותי האשראי ויזה נמאס להיות צופה מהצד והיא מחפשת להעסיק מומחי קריפטו.

גרפים:

ביטקוין

ניסיונות לפרוץ את ההתנגדות ב- $3900 הצליחו אך מתקשים להחזיק סביב $4000 ניסיונות לפרוץ את הטווח הזה ולבחון את ההתנגדות סביב $4200 התמיכה מחזיקה סביב $3700.

אתריום

אל מול הדולר ההתנגדות סביב $140 נבחנים ניסיונות לפרוץ מעלה מהלך הימים האחרונים לא הצליחו התמיכה בטווח הזה סביב $130.

אל מול ביטקוין היה שבוע יחסית יציב התמיכה סביב 0.034BTC ההתנגדות ב- 0.036BTC. השבוע התבססה התמיכה עליה נשענו עם מעט ניסיונות לפרוץ מעלה.

ריפל

אל מול הדולר התייצבות סביב $30 מחזיקה בינתיים. התנגדות בטווח הזה ב- $0.32 שזהו טווח ההתנגדות מאז ינואר ובמידה ותיפרץ ההתנגדות נוכל להצביע על שינוי מגמה. בינתיים השוק משחק על הטווח של $0.28-$0.32.

אל מול ביטקוין התמיכה סביב 800SAT לא מחזיקה וזה לא סימן כל כך טוב. מבחינה טכנית המחיר מתחיל לדשדש מתחת לתמיכה ומשם הרמות הבאות ב- 7000SAT. התנגדות בטווח הזה ב- 8100SAT.

אומיסגו

אל מול הדולר התיקון החד מאז דצמבר הביא אתה השוק לבהלה עד שהגיע התמיכה ב- $1 משם הנפח מסחר מתחיל להתעורר ניסיונות לפרוץ מעלה עד $1.8 כשלו. התמיכה בטווח הזה סביב $1.4 התנגדות $1.6.

אל מול ביטקוין עליה בנפח המסחר השפיע גם פה ושינוי מגמה מתחילת פברואר תמיכה נבנית סביב 0.00035BTC התנגדות בטווח הזה ב- 0.00039BTC.

סטראטיס

אל מול הדולר תמיכה מחזיקה סביב 80 סנט התנגדות ב- $1 בדומה לרוב השוק גם פה היה תיקון חד משיא של $24 ב- 2018 לשפל של 50 סנט השנה ועדין נסחר לא רחוק משם.

אל מול ביטקוין התחיל את השנה חיובי עם עליות לאחר מכן תיקון וירידה בנפח המסחר, התמיכה מתבססת סביב 0.0002BTC התנגדות בטווח הזה ב- 0.00025BTC.

* הגרפים של מטבעות הקריפטו מהאתר TradingView.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook