2 שנים ago

הסיכום השבועי: עליות חדות בביטקוין והאלטים מאבדים דומיננטיות

Jonathan Berger ספט 3, 2019 14:45

שבוע רגוע מבחינת המסחר בשוק, עד שהגיע עלייה חדה ביממה האחרונה והביטחון עלה ביחד עם המחיר. אחת הסיבות לעלייה כנראה קשורה בפלטפורמת המסחר של BKKT שתתחיל לפעול בימים הקרובים.

ניתן לראות את זרימת הכסף לשוק ב- 24 שעות האחרונות:

Source: coinlib.io

בט’טר ממשיכים להדפיס מטבעות ורוב הנפח כרגע מגיע ממטבעות יציבים כמו USDT ואחרים.

האלטים ממשיכים לאבד מהדומיננטיות, אך הירידות פחות תלולות. עם זאת ישנם אלטים ששוברים את הרצפה וזה לא נתון שמבשר טובות עבור עתידם.

הדומיננטיות עולה ל- 70% לטובת ביטקוין ומה שהיה נראה כמו התנגדות נבחן ברגעים אלו:

Source: coinmarketcap.com

סך הכל השוק ממשיך את התיקון ולמרות העליות בביטקוין רוב המנתחים וחוזי השוק צופים תיקון חד מטה, דעתנו בנושא היא שכפי שלא ניתן היה לחזות את העליות החדות מ- $6000 כך קשה לצפות את השוק גם היום וצריך לזכור שהשוק לא תמיד מתנהג בהתאם לחיזוי של מנתחי השוק.

מאמר זה פורסם לראשונה 3 ספט 2019.

נתוני שוק

Market Cap: $271,9 B
24h Vol: $64,2 B
BTC Dominance: 70.4%
BTC: $10,683 5%
ETH: $181,7 2.9%
XRP: $0.26 1.6%
BTC Shorts (BFX): 9.6 K BTC

BTC Longs (BFX): 26.8 K BTC

 

חדשות קריפטו

סין תשיק מטבע ממשלתי בנובמבר – סין, הכלכלה השנייה בגודלה בעולם עשויה להשיק בחודש הקרוב מטבע דיגיטלי המגובה על ידי המדינה. נוסף על כך, נראה שהמטבע יופץ באופן רחב דרך ענקיות כמו Tencent ו- Alibaba כדי להגיע לתפוצה רחבה ומהירה.

ט’טר מעמיסה על רשת האיטריום ולא משאירה מקום ל- DApps רשת האיטריום הגיע לרמות שימוש קריטיות, נראה כי אחד האסימונים שמכביד על הרשת הוא המטבע USDT. הרשת מתמודדת כרגע עם בעיות חמורות מכיוון שהיא לא תוכל לספק מספיק מקום למפתחי יישומים מבוזרים (DApps).

ביטקוין ירד מתחת ל 9,500 דולר אבל ג’ון מקאפי לא נבהל – היזם השנוי במחלוקת, ג’ון מקאפי, הציע שלא להיבהל מירידות בביטקוין. מקומו של מקאפי עדיין לא ידוע וזאת אחרי שהודה שלא הגיש דוחות מס במשך 7 שנים לפחות.

המטבע גרם של טלגרם יושק בעוד כחודש וטוני וויז מתריע מפני הונאה –  אחת מאפליקציות ההודעות הפופולריות ביותר, טלגרם, אמורה להשיק את המטבע GRAM באוקטובר או בנובמבר. האפליקציה משמשת יותר מ -300 מיליון, אבל לפי הסוחר הפופולרי Tone Vays, המטבע הוא “קצת תרמית.”

One-Stop-Shop? בינאנס רוכשת בורסת לחוזים עתידיים – בינאנס רכשה את פלטפורמת המסחר בנגזרים הגדולה ביותר בשוק הקריפטו והיא עושה צעד נוסף בדרך להיות one-stop-shop עבור סוחרים ומשקיעים בקריפטו. האם זה יצור תחרות נוספת לפלטפורמות סחר בנגזרות קריפטו אחרות כמו BitMEX?

קרייג רייט מאתגר את צו בית המשפט המחייב אותו לשלם 500K ביטקוין – קרייג רייט ערער על צו בית משפט שפרסם לאחרונה, אשר דרש ממנו לשלם בסך הכל 500,000 BTC לעיזבונו של עמיתו לשעבר בפרשת Kleiman v. Wright. הצוות המשפטי של רייט ביקש אורכה כדי לטפל בתוקפו המשפטי של צו בית המשפט.

בעיות ברשת הברק – ראסטי ראסל, אחד ממחברי המפרט של פרוטוקול רשת הברק, הזהיר ​​שישנן חולשות בפרוטוקול שעלולות לגרום למשתמשים להפסיד כסף. ייתכן שהחולשות האמורות קשורות לארנק ביטקוין המצויד ב- LN בשם Eclair.

גרפים:

ביטקוין

חזרה לרמות ההתנגדות סביב $10500 מחזירים מעט ביטחון לשוק, אך כל עוד המחיר לא שבר קו המגמה השוק חושש שזו מלכודת. ההתנגדות של הטרנד היורד סביב $11000, אך ההתנגדות שתשנה את התבנית של הגרף נמצאת סביב $12000. ברמות האלה יהיה יותר קל לדבר על סוף התיקון מאז החלה העלייה החדה באמצע יולי. תמיכה בטווח הזה סביב $9300. ה- MA200 מטפס ככל שהמחיר נשאר ברמות האלה וצריך לקחת בחשבון שהתמיכה סביב 200MA בגרף יומי לא נבחנה מהרגע שנפרצה מעלה.

אתריום

אל מול הדולר התמיכה סביב $180 נשברה מטה עד $163, שם התמיכה בטווח הזה. ניסיון לחזור לרמות של $180 בעקבות העליות בביטקוין, שם ההתנגדות בטווח הקצר. במידה ותיפרץ ההתנגדות הבאה ב-$190. הגרף השלים תבנית של ראש וכתפיים בנוסף איבד את הטרנד העולה, אך לא הגיע לנמוכים חדשים השנה.

אל מול ביטקוין הגרף מתחיל להראות כמו מעלית שרק יורדת עוד קומה מטה והדרך חזרה נראית כמעט בלתי אפשרית. המחיר הגיע לנמוכים שלא ראינו מאז פברואר 2017. האם זו הזדמנות או שיש עוד לאן לרדת? תמיכה בטווח הזה אפשר להעריך ב- 0.016BTC. התנגדות ב0.019BTC. במידה והמחיר יצליח לפרוץ את רמות ה- 50MA זה יביא ביטחון לשוק.

ריפל

אל מול הדולר התמיכה סביב 25 סנט מחזיקה. התנגדות בטווח הזה ב- 28 סנט. נפח המסחר ירד ונראה שמדד הפחד עולה ברמות האלה.

אל מול ביטקוין רמות התמיכה סביב 2400SAT מחזיקות בינתיים. התנגדות בטווח הזה סביב ה- 50MA ב- 2800SAT.

גרין

אל מול הדולר העלייה ל- 7$ נמחקה וחזרה לאזורי התמיכה סביב $1.8 התנגדות בטווח הזה סביב $2.2. במידה והעליות בביטקוין ימשיכו אולי גם ההתנגדות סביב $2.9 תבחן.

אל מול ביטקוין השבוע השער השלים את התיקון מטה לאחר העלייה שראינו בחודש יוני, שם השיא היה 0.00075BTC. נכון לעכשיו התמיכה סביב ה- ATL ב- 0.00018BTC. התנגדות בטווח הזה ב- 0.00023BTC.

וואן צ’יין

אל מול הדולר עליה חדה בנפח הביאה לקפיצה חדה מהרפצה ב- 20 סנט עד ל- 62 סנט. משם השער תיקן הנפח ירד והתמיכה נבנית סביב 35 סנט. התנגדות ב- 45 סנט.

אל מול ביטקוין הגרף מעט דומה רצפה סביב 2000SAT עליה חדה בשילוב נפח יוצא דופן עד ל- 6000SAT תיקון ותמיכה שנבנית סביב 3000SAT. התנגדות ב- 4000SAT בטווח הזה.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook