5 שנים ago

ההנפקות חוזרות? ביטרקס וקוקוין בעקבות הביינאנס Launchpad – עדכון שוק שבועי 12-3-19

Jonathan Berger מרץ 12, 2019 13:13

שבוע יציב לביטקוין והביטחון מתחיל אט אט לחזור לשוק כשברקע סימני התאוששות מתחילים להפציע אחרי שוק דובי של למעלה משנה. למרות הירידה בסיקור התקשורתי ולמרות ההספדים שחוזרים על עצמם בכותרות, נראה דווקא שהגענו לרצפה מבחינת הירידות ושכסף חוזר לזרום אל תוך השוק ונפח המסחר הולך וגדל.

ההתעוררות כמובן לא נכונה רק לביטקוין אלא גם בזירת האלטים נראה שיש עניין ובחודשים האחרונים ראינו מספר אלטים שמחירם האמיר במאות אחוזים וייתכן שמדובר במחירי תחילת העונה.

אחת הסיבות להתעוררות השוק היא פלטפורמת הגיוס של הזירה בייננס, הלנצ’פאד, שעליה התבצעו לאחרונה מספר גיוסים מוצלחים בדומה ל- ICOS שהכרנו רק בעטיפה חדשה. עם זאת, על אף ההצלחה של הפלטפורמה עד כה, סכומי הגיוס נמוכים משמעותית מגיוסי ה- ICO שנראו ב- 2017, אבל זירות קריפטו נוספות זיהו את הפוטנציאל ובהחלט ייתכן שהזיכרון הקצר יאפשר את התפתחות המגמה עד לכדי עונת גיוסים נוספת.

בזמן שהשוק מחפש על איזה אלט לעשות סיבוב צריך לזכור שביטקוין עדין בתיקון אומנם הירידות נבלמו אך יש עוד זמן לקבוע אם זו הרצפה והעליות באלטים יכולים להימחק במידה והתיקון של ביטקוין ימשך וכבר ראינו את זה קורה בעבר.

לסיכום שבוע יציב בשוק הקריפטו שמתחיל להראות סמני חיים אחרי תקופה ארוכה של ירידות חדות.

Market Data

Market Cap: $134.1 B
24h Vol: $32.1 B
BTC Dominance: 51.3%
BTC: $3,918 %2.9
ETH: $134.8 %2
XRP: $0.31 %0.1
BTC Shorts (BFX): 21 K BTC
BTC Longs (BFX): 22.2 K BTC

חדשות מהעולם

קויינבייס מול קהילת הקריפטו המאוחדת –  בעוד מנכ”ל קויינבייס מתנצל על התנהלות החברה, קהילת הקריפטו ממשיכה להפיץ מסר ברור נגד העמימות וחוסר השקיפות של זירות המסחר.

ממשלת ארגנטינה תתמוך בפרויקטים  של בלוקצ’יין – הזרוע היזמית של ביננס, Binance Labs, בשיתוף פעולה עם אקסלרטור מקומי בארגנטינה (Founders Lab) יוצאים לפרויקט משותף במטרה לחזק את האקוסיסטם בארגנטינה.

שותפות סמסונג אושרה: Enjin (ENJ) עולה ב- 75% בתגובה –  אחרי עלייה של 300% המטבע הסינגפורי נהנה מגל עלייה נוסף של מעל 75%, עלייה אשר באה בעקבות דיווח על שותפות בין Enjin לסמסונג.

איך מקבלים את JPM בשוק הקריפטו? מנכ”ל ריפל, בראד גארלינגהאוס, יחד עם מנכ”ל אברה (Abra), ביל ברידט, מגנים את המטבע החדש שהשיקה ג’יי פי מורגן כשטותי וחסר תכלית.

לדג’ר מוצאת פגיעויות בטרזור –  חברת ארנק החומרה הפופולרי (Ledger), חושפת פגיעויות אבטחה עם המוצר החדש מבית טרזור ה- “מודל T”, כחלק מהניסיון לשפר אבטחת הארנקים באקוסיסטם.

Invesco משיקה ETF ממוקד בלוקצ’יין בבורסה בלונדון – ה- ETF הבלוקצ’ייני הגדול ביותר בעולם יתחיל במסחר בבורסת לונדון. היוזמה מסמנת חברות שמייצרות רווחים אמיתיים וכרגע יש כ- 48 חברות ברשימה.

גרפים

ביטקוין

ההתנגדות ב- $3900 נבחנת ונראה שקל יותר יהיה לפרוץ אותה ביחס להתנגדות שסביב 4200$ שם ראינו תגובות קיצוניות יותר ושם יהיה המבחן הבא. תמכיה מחזיקה סביב 3700$ ומספקת אישור חיובי למגמה העולה. בנוסף ניתן לראות ש- RSI מנסה לשבור את ה- 80 נקודות והתמיכה מחזיקה מעל 50MA.

אתריום

אל מול הדולר התמיכה ב- $125 מתבססת מעל 50MA. התנגדות ב- $140 ומצטיירת תבנית של דאבל טופ בבגרף היומי וה- RSI מכוון מעלה.

אל מול ביטקוין תמונה קצת דומה לגרף הקודם, גם פה 50MA מהווה סוג של תמיכה. כמו כן, גם פה מצטיירת תבנית של דאבל טופ והשער מחזיק מעל 0.033BTC. ההתנגדות ירדה ל- 0.036BTC והתנגדות נוספת, חזקה יותר סביב 0.04BTC – במידה ותיפרץ יכולה ליצור עניין רב.

ריפל

אל מול הדולר התמיכה סביב $0.30 מחזיקה שבוע נוסף. ההתנגדות ב- $0.32, זאת לאחר שההתנגדות הקודמת הייתה ב- $0.35 ותגובת השוק הורידה את המחיר לבחון את התמיכה ונראה המטבע נכנס למצב הצטברות.

אל מול ביטקוין חזרנו לאזורי התמיכה בטווח של 7900-8200SAT, במידה ונפרוץ מעלה או מטה את הרמות האלה נקבל אינדיקציה לאן הולך השוק. התנודתיות יורדת אבל עדיין קיימת חוסר ודאות רבה באשר לכיוון הכללי ויש לשים לב שה- RSI ממש נמוך.

קומודו

אל מוד הדולר עליה בנפח המסחר מתחילת פברואר, מה שהביא לשינוי מגמה כלפיי מעלה בניסיון לפרוץ את ה- $1 שם הוא נסחר אחרי שנתקל בהתנגדות ב- $1.20 וחזר לבדוק תמיכה סביב $0.80 שמחזיקה בינתיים. בנוסף ה- RSI נמוך.

אל מול ביטקוין הסיפור בגרף מתחיל להיות מעניין. מחודש אוגוסט 2018 ועד פברואר המחיר לא הצליח לפרוץ את הרמות של 0.00022BTC, עד שלאחרונה הגיע ניסיון להיפוך מגמה וההתנגדות נפרצה והפכה לתמיכה. התנגדות בטווח החדש עומדת סביב 0.00025BTC.

בייטקוין

אל מול ביטקוין גרף יומי נסחר בטווח של 16-18SAT נשען על 50MA בטווח הזה ההתנגדות ב-22SAT נמצאת על 200MA אחרי תיקון חד.

* הגרפים של מטבעות הקריפטו מהאתר TradingView.

Share This Article
Jonathan Berger

נושם חומרה ומחשבים, חי את שוק הקריפטו ידע עצום ונסיון בכרייה, מסחר אלטים, ניתוח וחיזוי שוק מאז 2013. Contact Jonathan: Facebook