4 שנים ago

אוגור מביאה בשורה חדשה לחזאים

Yuval Gov אוג 14, 2016 14:44

שוק מטבעות הקריפטו מחולק כיום ל- 80% שווי שוק של מטבע הביטקוין לבדו, והיתר, 20%, שווי השוק של המטבעות האלטרנטיביים. כפי שניתן לראות בגרף המצורף, המגמה היא שהיחס הולך ומצטמצם (ב-2013 היה 95%-5%). השנה האחרונה היתה שנה מבשרת ומשמעותית מאוד בתחום המטבעות האלטרנטיביים לביטקוין. השנה האחרונה מסתמנת כשנה של גיוסים רבים. חלקם גייסו סכומים דמיוניים (בתחום הקריפטו). פרוייקטים חדשים בקריפטו הביאו רשתות חברתיות מבוזרות, אחרים הביאו זירות מבוזרות או אנונימיות.

לפני כשנה מגיח אלינו פרוייקט חדש בשם אוגור AUGUR, שהוא למעשה מטבע האלט שמשלב את הקסם של שווקי החיזוי על רשת מבוזרת. בעזרת אוגור ניתן יהיה ליצור סביבה ליצירת רווחים בעקבות חיזויים עתידיים.  אוגור הנה פורצת דרך והעתיד של תחום החיזוי.

Pectencage of Bitcoin over Altcoins and Alt Market Cap (Source: Coinmarketcap)

קצת נתונים על הגיוס עצמו

הגיוס החל ב- 17 לאוגוסט 2015 ובמהלך חודש וחצי גוייס סכום, שנחשב אז לחסר תקדים, של קצת יותר מ- 5 מיליון דולר. ביום הראשון בלבד גוייסו כאלפיים ביטקוין, שווה ערך בזמנו ל-500,000 ועשרה אחוז מהגיוס הכולל.

מטרת הגיוס: הקמת הפלטפורמה וחלוקת הטוקנים של אוגור, Reps, למשקיעים הראשונים.

השם של הטוקן : Reputation(REP)   ובתרגום לעברית – מוניטין.

כמות הטוקנים שנוצרו בגיוס: 11 מליון.

בעלי המוניטין(REP)הם בעצם יוצרי האורקל המופץ הקובע את תוצאת החיזוי של אירועי השוק.

הכלי החזק בעולם החיזוי

מצרף סרטון הקדמה קצר: פלטפורמת אוגור נבנת מעל פלטפורמת איתריום זוהי למעשה DAPP APPLICATIN, או בתרגום חופשי אפליקציות על הבלוקציין. אוגור הוא מוצר על רשת איתריום שיביא את היכולות של פלטפורמת איתריום למימוש הפוטנציאל. לדברי הצוות, אוגור שואפת לבצע הערכות ברורות של הסבירות לארועים עתידיים . החברה מורכבת משבעה מפתחים בצוות הליבה, השם הבולט מביניהם הוא ג’ואי קורג. קורג זכה למימון של 100 אלף דולר מקרן IEL, אשר מעודדת מיזמים בתחומי המדע והטכנולוגיה.

הרעיון הבסיסי הוא שני מוחות עדיפים על מח אחד. דמיינו מערכת אשר מספקת התראה מוקדמת בכל תחום של התודעה האנושית – מסחר, טכנולוגיה, פוליטיקה ועוד. אוגור מנסה להפוך להיות שוק התחזיות הגלובלי הראשון בעולם. טוני, מנהל השיווק, מאמין שאוגור תהפוך לכלי החזק בעולם בנושאי החיזוי. הדיוק של שווקי חיזוי מושתת על הרעיון של “חכמת ההמונים”. התיאוריה בקצרה אומרת כי התחזית הממוצעת שנעשתה על ידי קבוצה עדיפה על זו שנעשתה על ידי היחיד, וככל שיש יותר תחזיות כך נהיה קרובים יותר לאמת. שווקי החיזוי הוכיחו שהם מדוייקים יותר מאשר מומחים בודדים, סקרים או ומדגמים מסורתיים. הם מספקים נתונים חזויים בזמן אמת ונסחרים באמצעות כסף אמיתי (מעין שוק מניות של תחזיות).

אוגור: מה צפוי בעתיד הקרוב

את הבטא ניתן לבדוק כבר עכשיו. לאחר הרשמה קצרה ניתן לקבל טוקנים מיוחדים לניסוי ובדיקה בשלב הבטא. חלוקת הטוקנים, REP, צפויה להתבצע ב- 9 לספטמבר הקרוב. לאחר מכן יחל מסחר הפלטפורמה (כרגע בשלב הבטא כאמור). ג’ואי מעריך שעד סוף השנה הפלטפורמה המלאה תצא רשמית, במידה וכל בדיקות יעברו בהצלחה. במקביל, זירות המסחר הגדולות יצרפו את טוקן ה- Rep למסחר פעיל.

אוגור בטא

ראיון אחרון של ג’ואי מחודש אוגוסט 2016 מהערוץ  Epicenter Bitcoin.

Share This Article
Yuval Gov

איש שיווק דיגיטלי, בוגר אוניברסיטת תל אביב בכלכלה וניהול, מביא איתו 15 שנים של נסיון בשוק ההון להשקעה נכונה ונבונה Contact Yuval: LinkedIn